خانه اتاق خواب اتاق خواب عروس چطور اتاق خواب عروس را تزئین کنیم؟

چطور اتاق خواب عروس را تزئین کنیم؟

زمان مطالعه : 

5 دقیقه دقیقه

ازدواج یک اتفاق مشترک جهانی بین انسان هاست که هر کشور و منطقه ای رسم و رسوم خاص خود را برای انجام این کار دارد اما یکی از رسوماتی که تقریبا در تمام دنیا مشترک است تزئین اتاق خواب عروس برای اولین شبی که عروس خانم و آقا داماد در کنار هم هستند، می باشد.


این اتفاق برای این انجام می شود تا اتاق خواب عروس کاملا رمانتیک و عاشقانه باشد و سبب شود شبی خاطره انگیز برای آنها رغم بخورد. ما در مطالب قبلی به طور کامل درباره ی نحوه ی چیدمان و رنگ آمیزی اتاق خواب عروس خانم ها صحبت کردیم و در این مطلب می خواهیم روش هایی را که می توانیم در تزئین اتاق خواب استفاده کنیم تا عروس و داماد شبی فوق العاده را تجربه کنند، را بررسی کنیم. اگر شما هم دغدغه ی این را دارید که چطور اتاقی رمانتیک و عاشقانه داشته باشید، با ما همراه باشید.

برای تزئین اتاق خواب عروس روش های زیادی وجود دارد که در این مطلب چند مورد را با هم بررسی می کنیم و شما با دانستن اصول اولیه به راحتی می توانید کمی سلیقه و ایده ی خودتان را چاشنی آن کنید و اتاق خواب خود را برای ورود همسرتان آماده کنید.



1. تزئین اتاق خواب عروس با استفاده شمع و گلبرگ

تزئین اتاق خواب عروس با استفاده شمع و گلبرگ

یکی از متداول ترین روش ها برای تزئین اتاق خواب استفاده از شمع و گلبرگ است چون شمع به محیط لطافت می دهد و گل نیز سمبل عشق است. وجود این دو در کنار هم باعث ایجاد انرژی مثبت باور نکردنی خواهد شد. اگر شما هم قصد دارید از این روش برای تزئین اتاق خواب استفاده کنید می توانید هم از گلبرگ های مصنوعی و هم طبیعی استفاده کنید که توصیه ما به شما این است که از گلبرگ طبیعی استفاده کنید چون گل های طبیعی علاوه بر زیبایی که به اتاق خوابتان می آوردند، یک رایحه ی طبیعی دل انگیز که باعث آرامش روحتان می شود را هم به شما هدیه می دهند. حال به شما پیشنهاد می کنیم که در انتخاب نوع گل ها دقت بیشتری داشته باشید چون هر گل در عالم عشاق معنی خاص خود را دارد که ما در ادامه چند گل را که معنی مناسبی برای استفاده ی در تزئین اتاق خواب عروس دارند به شما معرفی می کنیم.

گل مریم: این گل به معنی پاکی و نجابت عشق است. شما با استفاده از گل مریم به معشوق خود خواهید گفت که به عشق او اعتماد کامل دارید.

گل یاس: این گل مانند یک اخطار برای معشوقتان خواهد بود. اگر از گل یاس استفاده کنید، با زبان بی زبانی به معشوق خود می گویید که اگر عشقت به من کم رنگ شود تو را بی درنگ ترک خواهم کرد.

گل رز: گل رز که همه ی ما می دانیم نشانه ی عشق و علاقه و محبت است اما نکته این جاست که گل رز رنگ های متفاوتی دارد که باید به معنی آن را توجه کرد مثلا رز قرمز نماد یک عشق آتشین است، رز زرد به معنی شادی و نشاط بی اندازه است و رز سفید به نشانه ی عشقی پاک است که همین معنی سبب شده است که در دسته گل های عروس خانم ها بیشتر استفاده شود.

گل رز

گل لاله: به معنی عشق خالص و عاری از دو رنگی است. با استفاده از گل شما به همسرتان خواهید گفت که حاضرید برای عشقتان جان خود را نیز فدا کنید.

به لطف خداوند متعال تنوع و رنگبندی گل ها در طبیعیت بسیار زیاد است پس دست و بال شما برای انتخاب گل باز است اما حتما به معانی آنها نیز توجه کنید. بعد از انتخاب گلبرگ ها باید شمع هایتان را هم آماده کنید اما انتخاب شمع به اندازه انتخاب گل پیچیده نیست و تنها نکته ی جالب این است که هر چه تعداد شمع ها بیشتر باشد بار انرژی مثبت بیشتر و سنگین تر خواهد بود.



2. تزئین اتاق خواب عروس با استفاده از تور و شاید حوله

تزئین اتاق خواب عروس با استفاده از تور و شاید حوله

استفاده از تور های زینیتی برای تزئین اتاق خواب بیشتر مورد پسند کسانی قرار می گیرد که به دکوراسیون سلطنتی و اشرافی علاقه دارند. در این روش شما می توانید برای تخت خوابتان یک محیط جداگانه با تور ایجاد کنید اما این تور به خودی خود نمی تواند باعث زیبایی و رمانتیک شدن اتاق خوابتان شود، بخاطر همین ما برای شما دو ایده داریم، از رنگ بنفش که رنگی سلطنتی و شاهانه است در دکوراسیون اتاق خوابتان استفاده کنید تا شما عروس خانم شب خود را به عنوان یک شاهزاده ی اصیل سپری کنید. ایده ی دوم از حوله های سفید و نوی خودتان برای درست کردن شکل یک پرنده یا قلب استفاده کنید( اگر بتوانید با حوله ی خود یک قو بسازید خیلی عالی می شود چون قو در بین پرندگان نشانه ی عشق است). یک راه دیگر هم وجود دارد شما هر سه گزینه یعنی تور، رنگ بنفش و قو را با هم داشته باشید که در این صورت یک اتاق خواب کاملا احساسی خواهید داشت.



3. تزئین اتاق خواب عروس با استفاده از بادکنک

تا به الان دو روشی که خدمت شما عروس خانم ها عرض کردیم روش هایی بودند که ریشه ی قدیمی داشتند و گذشتگان ما هم از این روش ها استفاده می کردند اما روش سوم یعنی تزئین اتاق خواب عروس با استفاده از بادکنک روشی نوظهور است. در این روش به دلیل آنکه تنوع شکل و طرح بادکنک ها بسیار متنوع است برای ما محدودیتی وجود ندارد و به راحتی می توانیم از شکل ها و انواع مختلف بادکنک استفاده کنیم اما بهتر است که در بین این بادکنک ها حتما چند بادکنک قلبی شکل وجود داشته باشد. درضمن شما می توانید با استفاده از بادکنک های هلیومی سقف اتاق خوابتان را نیز تزئین کنید که اتاق خوابتان را بسیار زیبا می کند.

بیشتر بخوانید: باید ها و نباید های دکوراسیون اتاق خواب عروس 


به پایان این مطلب رسیدیم و الان شما عروس خانم با سه روش مختلف برای تزئین اتاق خواب خودتان آشنا شده اید و همان طور که در ابتدا گفتیم می توانید با تلفیق این روش ها با سلیقه ی خودتان بهترین اتاق را برای اولین شب زندگی مشترک خود با همسرتان آماده کنید. عروس خانم ها اگر شما ایده ی نو و جذابی دارید که در اتاق خواب خود استفاده کرده اید با ما و مخاطبان مجله پیت کت به اشتراک بگذارید.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید