خانه اتاق خواب چیدمان اتاق خواب 5 ایدۀ فوق‌العاده برای دکوراسیون خانه های کوچک

5 ایدۀ فوق‌العاده برای دکوراسیون خانه های کوچک

زمان مطالعه : 

4 دقیقه دقیقه

متراژ خانه‌ها این روزها تغییرات زیادی کرده‌اند. دیگر خبری از آن خانه‌های درندشت و حیاط‌های بزرگ و باصفا نیست. زمان، زمانۀ خانه‌های کوچک و نقلی است و دقیقا به همین دلیل دکوراسیون خانه های کوچک اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.


در این مقاله می‌خواهم یک راه فوق‌العاده به شما نشان دهم که چگونه وسایل خانه به بزرگ‌تر شدن فضا کمک می‌کنند.

آینه، در دکوراسیون داخلی خانه های کوچک معجزه می‌کند و یکی از بهترین و راحت‌ترین روش‌ها برای بزرگ جلوه دادن اتاق و خانه استفاده است. استفاده از آینه فضای خانۀ شما را بزرگ‌تر، روشن‌تر و دلبازتر نشان می‌دهد. احتمالا اولین گزینه‌ای که در دکوراسیون منزل کوچک با آینه به ذهن شما خطور می‌کند این است که یک دیوار را کامل با آینه بپوشانید. اما اصلا عجله نکنید. من پیشنهادات بهتر و خلاقانه‌تری برای شما سراغ دارم.



1. آینه‌های چسبیده به کمد در دیزاین خانه‌های کوچک

آینه‌های چسبیده به کمد در دیزاین خانه‌های کوچک​​​​​​​

اگر در اتاق یا اتاق نشیمن کوچک خانۀ خود کمد دیواری دارید، مطمئن باشید که نصب تعدادی آینۀ قدی روی کمدها شما فضا را 20% بزرگ‌تر از آنچه که هست، نشان می‌دهد. در دیزاین خانه های کوچک اشیا بیهوده و اضافی را حذف کنید و با چند آینه یک فضای داخلی شیک در منزل خود ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه از کمد های کوچک بیشترین استفاده را ببریم؟ 



2. از آینه برای ایجاد یک دکوراسیون مدرن کمک بگیرید

از آینه برای ایجاد یک دکوراسیون مدرن کمک بگیرید

اگر شما هم مانند من عاشق طراحی داخلی مدرن هستید، به راحتی می‌توانید با آینه‌هایی که شبیه اشکال هندسی هستند در دکوراسیون منزل کوچک خود اشکال زیبا و مدرن بسازید. می‌توانید آینه‌ها را در اشکال منظم یا نامنظم در کنار یکدیگر بچینید، تا به یک آینۀ بزرگ‌تر برسید.



3. آینه را روی درهای کابینت نصب کنید

یک ایدۀ متفاوت و خلاقانه برای طراحی داخلی خانه‌های کوچک، نصب آینه روی در کابینت‌هاست. البته برای این اجرای این ایده باید ابتدا مطمئن شوید که کابینت‌ها به اندازه کافی استحکام داشته باشند. قبل از سفارش آینه هم با دقت کابینت ها را اندازه بگیرید. نصب آینه در فضای آشپزخانه علاوه بر تاثیرات مثبت در دکوراسیون داخلی خانه‌های کوچک، به خانم‌ها این مجال را می‌دهد که بعد از پختن غذا خود را در آینه بررسی کنند و ببینند که پختن غذا چه تاثیراتی در آراستگی‌شان داشته.



4. آینه‌ها را قاب بگیرید

آینه‌ها را قاب بگیرید

اگر عاشق قاب هستید و عکس‌هایتان از قاب‌هایتان کمتر است، می‌توانید آینه‌هایتان را قاب بگیرید و با شکل‌های هندسی در کنار همدیگر بچینید. اگر دغدغۀ دکوراسیون خانه کوچکتان رهایتان نمی‌کند، می‌توانید آینه‌ها را در دیوارهای مجاور بپینید. این روش در بزرگ شدن فضای خانۀ شما تاثیر بیشتری دارد.



5. آینه‌های شکسته را دور نیندازید

قدیمی‌ها یک مثلی دارند که شکستن آینه نشانۀ بدشانسی است. اما شما اصلا نگران نباشید، اگر آینه‌هایتان افتادند و شکستند، آنرا به فال نیک بگیرید و در دکوراسیون داخلی منزل کوچک خود از آن استفاده کنید. چگونه؟ تکه‌های آینه را روی سطح محکمی مانند چوب یا مقوار قرار دهید و کنار هم بپسبانید. با اینکار شما به یک ترکیب بندی تازه از تکه‌های آینه دست پیدا می‌کنید و یک ایده خلاقانه برای دیزاین دیوارهای خود پیدا کرده‌اید. علاوه بر این آینۀ شکسته را بازیافت کرده‌‌اید و کلی به محیط زیست سود رسانده‌اید.

و حالا نوبت شماست که از ایده‌هایی که برای چیدمان منزل کوچک خود استفاده کرده‌اید به ما بگویید.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید