خانه اتاق خواب چیدمان اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب عروس با رنگ صورتی

دکوراسیون اتاق خواب عروس با رنگ صورتی

زمان مطالعه : 

10 دقیقه

رنگ صورتی برای اینکه ثابت کند حریف قدرتمندی در مقابل دیگر رنگ ها برای دکوراسیون اتاق خواب است، راه پر فراز و نشیبی طی کرده است ولی در حال حاضر از جمله  پرطرفدارترین رنگ ها در دنیای دکوراسیون و طراحی داخلی است. 

هر سال ایده های جدیدی برای استفاده از طیف های مختلف این رنگ در دکوراسیون محیط های مختلف خلق می شوند. اما آنچه قبل از هر چیزی با شنیدن اسم رنگ صورتی به ذهن شما می آید، احتمالا یک حس و حال رمانتیک است. 

بله رنگ صورتی به عنوان یکی از رمانتیک ترین رنگ ها در چرخه رنگ شناخته می شود و یکی از فضاهایی که این رنگ کاربرد زیادی برای آن دارد، در دکوراسیون اتاق خواب عروس است. اما چگونه از این رنگ در دکوراسیون اتاق خواب عروس استفاده کنیم که نتایج رضایت بخشی حاصل شوند. در ادامه به بررسی پاسخ این سوال می پردازیم.


دیوارهایی به رنگ صورتی در اتاق عروس و داماد

دیوارها و سقف اتاق می توانند تبدیل به بهترین بخش از اتاق خواب عروس برای رنگ و حس بخشیدن به دکوراسیون آن شوند. دیوارها قابلیت تغییر حس و حال و استایل محیط را دارند. به استفاده از رنگ صورتی برای دیوارها و سقف یا کاغذ دیواری ای به این رنگ به عنوان تنها گزینه های پیش روی خود در راستای بهره بردن از رنگ صورتی نگاه نکنید. 

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب بهترین کاغذ دیواری برای اتاق خواب عروس و داماد 

یکی دیگر از بهترین ایده ها در این راستا، بهره بردن از هنر گچ بری به رنگ صورتی برای دیوار و سقف است. برای قسمت داخلی گچ بری های دیوار از کاغذدیواری هایی با طرح هایی به رنگ صورتی نیز می توانید کمک بگیرید.


عناصر کوچک اتاق خواب عروس به رنگ صورتی

پالت رنگی یک اتاق خواب می تواند بطور کامل توسط عناصر کوچک به کار رفته در دکوراسیون آن تعیین شود. می توانید از رنگ سفید برای پرده ها، رنگ دیوارها وسقف استفاده کنید، اما دیگر عناصر چیدمان اتاق خواب عروس همچون صندلی، کاناپه، روتختی، بالش و فرش را به رنگ صورتی کم رنگ انتخاب کنید. با این کار به دلیل نزدیک بودن رنگ عناصر کوچک تر به رنگ دیوارها و سقف و تخت، عملا حضور رنگ صورتی در دکوراسیون اتاق خواب حس خواهد شد، بدون اینکه دیده شود. 

اتاق خواب عروس به رنگ صورتی


تخت خواب عروس  به رنگ صورتی

اگر می خواهید رنگ صورتی در دکوراسیون اتاق خواب عروس حضور پر رنگ تری داشته باشد، از آن برای تخت خواب و عناصر مرتبط با آن همچون روتختی، بالش و تشک استفاده کنید. با این کار تخت خواب عملکردی مثل دیوارهای اتاق خواهد داشت. چرا که به رنگ صورتی اجازه خودنمایی زیادی در دکوراسیون می دهد. مسلما هر چه از رنگ صورتی تیره تری برای عناصر تخت خواب استفاده کنید، این رنگ نقش برجسته تری در دکوراسیون خواهد داشت. 


وسایل صورتی رنگ عروس

احتمالا خرید وسایل صورتی رنگ برای اتاق خواب عروس اولین گزینه ای نیست که به ذهن بسیاری از ما برسد. اگر به فکر استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون یک اتاق خواب عروس هستید، چرا استفاده از طیف های مختلف این رنگ را بطور یکجا امتحان نمی کنید؟ 
اگر از رنگ صورتی پررنگ برای دیوارها یا سقف استفاده کرده اید، می توانید کاناپه ای به رنگ صورتی کم رنگ به دکوراسیون اتاق خواب اضافه کنید. نوع طیفی از رنگ صورتی که انتخاب می کنید، تعیین کننده میزان استفاده مورد نیاز از آن در قالب وسایل دکوراسیون خواهد بود. 


ترکیب منحصر به فرد رنگ صورتی با خاکستری در اتاقخواب عروس

حتی آن دسته از افرادی که علاقه زیادی به رنگ صورتی نشان نمی دهند، به زیبایی ترکیب رنگ خاکستری و صورتی برای دکوراسیون اتاق خواب عروس اعتراف خواهند کرد. رنگ های کمی هستند که با ترکیب کردن آنها بتوان یک دکوراسیون آرامش بخش و دلپذیر که بعد از مدتی  خسته کننده نشود، خلق کرد. 

اتاق خواب عروس به رنگ صورتی​​​​​​​

ترکیب رنگ خاکستری و صورتی فضایی رمانتیک و لطیف ایجاد می کند و درنتیجه از بهترین گزینه ها برای دکوراسیون اتاق خواب عروس است. در مورد اینکه کدام طیف از هر یک از این دو رنگ را باید با هم ترکیب کنید هم نگران نباشید، چرا که تقریبا هر طیفی از رنگ خاکستری قابل ترکیب با طیف های مختلف رنگ صورتی است. اگر دوست دارید درباره اتاق خواب های رمانتیک اطلاعات بیشتری به دست آورید پیشنهاد میکنیم حتما مقاله " 9 نکته مهم که برای داشتن اتاق خواب رمانتیک باید بدانید " را واو به واو مطالعه کنید 


ترکیب ملایم رنگ صورتی و سفید

ترکیب رنگ صورتی و سفید باعث داشتن دکوراسیونی موزون و زیبا می شود. برای اینکه دکوراسیون اتاق خوب عروس به سمت مصنوعی شدن پیش نرود، سعی کنید از طیف های گرم رنگ سفید برای دیوارها و وسایل سفید رنگ اتاق و از طیف های خالص تر آن  برای روتختی استفاده کنید. 

اتاق خواب عروس به رنگ صورتی


رنگ صورتی کم رنگ در دکوراسیون اتاق خواب عروس

اتاق خوابی به رنگ صورتی کم رنگ می تواند معانی متفاوتی برای افراد مختلف داشته باشد، چرا که صورتی کم رنگ خود شامل چندین طیف از این رنگ می شود. اما در هر صورت با استفاده از این طیف ها خواهید دید که چگونه با توازن خاصی با هم ترکیب می شوند و محیطی رمانتیک را برای شما به ارمغان می آورند. 

بعد از رنگ صورتی یکی از رنگ های پر طرفدار برای اتاق خواب تازه عروس و داماد ها رنگ بنفش است، به شما توصیه میکنیم با ویژگی های این رنگ هم قبل از تصمیم گیری برای پالت رنگ اتاق خوابتان آشنا شوید. به همین خاطر برای شما مفید خواهد بود اگر مقاله "هر آنچه که باید برای داشتن اتاق خواب بنفش بدانید" را مطالعه کنید 


نکات و ایده های مطرح شده در این مقاله برای این نیست که یک دفعه از اتاق خواب معمولی شما، اتاق خواب رویاهایتان را بسازد. شما لازم است این مقاله و مقاله هایی که در این مطلب توصیه کردیم را مطالعه کنید و شروع به استفاده از چند ایده از این مقاله کنید و نتیجه را ببنید و دوباره به این مقاله از مجله اینترنتی پیت کت بازگردید و باقی ایده ها و نکات را اجرایی کنید و نظرات خود را با ما و دیگر مخاطبین این مقاله در میان بگذارید 

خرید اقساطی وسایل چوبی جهیزیه

حالا که به طور کامل درباره اتاق خواب عروس با رنگ صورتی صحبت کردیم وقت آن رسیده که با هم به مجموعه خوگر سری بزنیم تا با منبع بهترین وسایل چوبی مثل تخت خواب عروس، میز آرایش و ... آشنا شوید و بتوانید بصورت اقساطی جهیزیه خود را بخرید
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید