خانه اتاق خواب اتاق خواب مدرن نکات کلیدی خرید سرویس خواب مدرن + 3 مدل برتر بازار

نکات کلیدی خرید سرویس خواب مدرن + 3 مدل برتر بازار

زمان مطالعه : 

10 دقیقه

با دانستن این نکات یک بار برای همیشه خواهید توانست بهترین مدل سرویس خواب مدرن بازار را پیدا و خرید کنید

سرویس خواب در انواع طرح‌های مدرن و کلاسیک در بازار موجود است. گروهی از افراد تمایل دارند از سرویس خواب‌های کلاسیک در اتاق‌خواب خود استفاده کنند و فضایی سلطنتی را ایجاد کنند. برخی از افراد نیز طرفدار سرویس خواب مدرن و اسپرت هستند.

سادگی، مینمیال و فانتزی بودن جز اصلی ترین ویژگی سرویس خواب‌ مدرن است. این سرویس خواب‌ها در مدل‌های دونفره و یک نفره تولید می‌شوند و هرکدام از آن‌ها اجزای جداگانه دارند. شما بسته به نیاز، سلیقه و فضایی که در اختیاردارید مدل موردنظر خودتان را انتخاب کنید. 

عکس سرویس خواب مدرن وشیک جدید

اجزای سرویس خواب دونفره معمولاً بیشتر است؛ که شامل تخت، آینه، میز و صندلی آرایش، پاتختی، کمد لباس و پاف هستند. اگر اتاق‌خوابتان به‌اندازه کافی جا برای این موارد ندارد می‌توانید از تخت خواب تاشو که به‌صورت مدرن طراحی شده‌اند استفاده کنید. 

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با تخت خواب تاشو حتما مقاله " بررسی نکات طلایی خرید تخت تاشو برای اتاق خواب کوچک " را در مجله پیت کت مطالعه کنید

 سرویس خواب ساده از جنس ام دی اف، چوب، فلز یا ترکیبی هستند. انتخاب یک جنس مناسب تأثیر مهی در مقاومت و ماندگاری بالای سرویس خواب مدرن شما خواهد داشت.

مهم ترین ویژگی های سرویس خواب مدرن جدید چیست؟!

سرویس خواب مدرن در این چند سال اخیر به دلیل زیبایی و سادگی طرفداران زیادی پیداکرده است. اگر در فکر یک دیزاین شیک برای اتاق‌خوابتان هستید پیشنهاد می‌کنیم حتماً طرح‌های متنوع سرویس خواب مدرن فروشگاه اینترنتی بلج را ببینید. 

توجه به‌اندازه، طرح، رنگ، لوازم جانبی و جنس سرویس خواب تأثیر مهمی در دکوراسیون اتاق‌خواب شما دارد؛ و نکته قابل‌توجه فضای قرارگیری سرویس خواب هست که جلوه خاصی به اتاق می‌دهد.

شما با توجه به‌اندازه اتاق‌خواب خود می‌توانید لوازم جانبی همراه سرویس خواب را کم یا زیاد کنید. اگر اتاق‌خواب شما به‌اندازه کافی بزرگ است با چیدن سرویس خواب و همه اجزا آن یک طراحی زیبا داشته باشید.

مهم ترین ویژگی های سرویس خواب مدرن جدید چیست؟!

انتخاب رنگ اتاق خواب؛ مهم ترین گام برای خرید سرویس خواب دو نفره مدرن

اگر تمایل دارید یک فضای دنج و درعین‌حال لوکس برای اتاق‌خواب داشته باشید انتخاب رنگ مشکی یک پیشنهاد عالی است. البته به این نکته توجه کنید که با انتخاب رنگ مشکی یا تیره برای سرویس خواب فضای اتاق کوچک‌تر دیده می‌شود پس بهتر است اگر رنگ تیره را انتخاب کردید سعی کنید رنگ دیوار را سفید یا روشن کنید.

اگر به دنبال فضاهای رؤیایی و آرامش‌بخش هستید رنگ سفید و طلایی پیشنهاد ما به شماست. با توجه به‌سادگی و زیبایی این سبک از سرویس خواب شما می‌توانید از هر رنگ که دوست دارید استفاده کنید. ایده پردازی بارنگ‌های خاص مثل سبز، بنفش، فیروزه‌ای و ... به علاقه و سلیقه شما بستگی دارد.

سادگی یکی از ویژگی‌های اصلی سبک مدرن برای همه فضاهای خانه است. هرگز از ترکیب رنگ‌های ناهمگون در دکوراسیون استفاده نکنید. این کار باعث می‌شود که سادگی فضا به هم بریزد.

اگر سرویس خواب مدرن را برای اتاق‌خوابتان انتخاب کردید این به این معنی نیست که باید تمام اجزا خانه یا اتاق‌خواب ساده باشد. شما می‌توانید با استفاده از لوازم دکوری شیک و مدرن یک فضای کاملاً خاص را ایده پردازی کنید. سرویس خواب مدرن در ساختار ظاهری خود دارای پیچیدگی‌های به نسبت کمتر و درعین‌حال ظریف است.

انتخاب رنگ اتاق خواب؛ مهم ترین گام برای خرید سرویس خواب دو نفره مدرن

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سرویس خواب مدرن کدام است؟!

اولین نکته در قیمت سرویس خواب مدرن مدل و طراحی آن است. همان‌طور که گفته شد مدل این دسته از محصولات نسبت به مابقی محصولات هم دسته خود دارای سادگی به نسبت بیشتری است. البته گفتنی است که در بسیاری از مواقع مدل سرویس خواب به‌طور مستقیم تابع مواد اولیه به‌کاررفته در ساخت آن هست.

به‌طور مثال می‌توان به رنگ به‌کاررفته در ساخت سرویس خواب اشاره داشت. اگر سرویس خواب دارای بدنه‌ی ام دی اف باشد در بسیاری از مواقع دارای روکش رنگی است. حال‌آنکه در سرویس خواب‌های چوبی معمولاً از رنگ برای پوشش بدنه استفاده می‌شود؛ که این مورد به‌طور مستقیم بر روی مدل سرویس خواب و همچنین قیمت‌گذاری آن نیز تأثیرگذار است.

اما باید به این نکته هم توجه داشت که اغلب سرویس خواب مدرن با توجه به طراحی ظاهری ساده خود دارای قیمت نسبتاً کمتری از محصولات هم دسته خود هست.

نکته‌ی دوم در قیمت‌گذاری یک سرویس خواب مدرن نوع مواد اولیه به‌کاررفته در آن و همچنین کیفیت یراق‌آلات خواهد بود. به‌طور مثال در ساخت بدنه‌ی یک سرویس خواب از موادی مانند ام دی اف، ملامینه، چوب و غیره استفاده می‌شود که به‌طور مستقیم می‌تواند بر روی کیفیت و همچنین قیمت سرویس خواب تأثیرگذار باشد. البته گفتنی است که خود چوب هم دارای کیفیت‌های مختلف و همچنین انواع مختلفی از قبیل راش، گردو، افرا، روس و غیره است که می‌تواند بر روی قیمت محصول تأثیرگذار باشد.

نکته‌ی سوم در خرید و قیمت‌گذاری سرویس خواب مدرن نوع و تعداد اجزا آن نیز است. به‌طورکلی یک سرویس خواب دارای اجزا زیر می‌باشد:

•    تخت خواب
•    میز آرایش
•    پاتختی 
•    صندلی میز آرایش

البته ممکن است در برخی موارد اجزایی مانند پاف سرویس خواب، کمد،جک سرویس خواب و غیره بر این محصولات افزوده شود که قرارگیری هرکدام از آن‌ها در محیط اتاق‌خواب شما علاوه بر ایجاد کارایی هر چه بیشتر می‌تواند زیبایی بسیاری را برای فضای اتاق‌خواب به وجود آورد. در ادامه با هم پرفروش ترین مدل سرویس خواب مدرن از تولید کننده معتبر ایرانی بُلج را می توانید مشاهده و بررسی کنید 

عکس سرویس خواب مدرن دونفره متین

عکس سرویس خواب مدرن و اسپرت لاله جدید

سرویس تخت خواب مدرن پارسا

در این مقاله سعی کردیم تا صادقانه همه معیارهای مهم خرید سرویس خواب مدرن را بررسی کنیم و به این سوال پاسخ دهیم که عوامل موثر بر قیمت سرویس خواب مدرن چیست. اگر اجاره‌نشین هستید یا خانه تجملی بزرگی ندارید، بهتر است از تخت خواب‌های مدرن و اسپرت استفاده کنید. البته سرویس خواب‌های کلاسیک ساده‌تری هم وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

برچسب ها:
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما