خانه اتاق خواب چیدمان اتاق خواب رمز و راز تزیین اتاق خواب عروس و داماد در سال جدید

رمز و راز تزیین اتاق خواب عروس و داماد در سال جدید

زمان مطالعه : 

10 دقیقه

اتاق خواب تنها بخش منزل شما است که امکان تجربه ی یک فرآیند روان درمانی را برای شما فراهم می کند؛ فرآیندی که ما آن را استراحت یا ریلکس کردن می نامیم. 

نه تنها ریلکس کردن، بلکه رسیدن به آرامش و ثبات روحی از جمله ی دیگر انتظارات ما از فضای اتاق خواب است. برای زوجی که به تازگی ازدواج کرده اند، اهمیت این فضا بیشتر هم می شود چرا که اتاق خواب از جمله فضاهایی است که به دور از شلوغی دنیای بیرون، می توانند وقت خود را در محیطی آرام و رمانتیک با یکدیگر بگذرانند. 

بنابراین توجه به نوع دکوراسیون اتاق خواب آنها و نحوه ی تزئین آن از اهمیت زیادی برخوردار است. در اینجا ما به معرفی ایده هایی جذاب و کاربردی برای اتاق خواب عروس می پردازیم تا راه طراحی دکوراسیون اتاق خواب خود در ابتدای زندگی مشترک تان را به تنهایی طی نکنید.

1. تزیین اتاق عروس و داماد با ریسه نوری

ریسه های نوری جلوه ای فریبنده به دکوراسیون اتاق می بخشند. می توان از این ریسه ها در قسمت های مختلف اتاق خواب استفاده کرد اما در مورد اتاق خواب عروس بهترین مکان برای نصب آن نزدیک تخت خواب است. از دیگر قسمت هایی که گزینه های مناسبی برای نصب ریسه های نوری هستند، می توان به اطراف آینه ی قدی، اطراف کمد لباس و یا اطراف عکس های گالری دیواری اشاره کرد. 

تزیین اتاق عروس و داماد با ریسه نوری

2.دیزین اتاق عروس با گل و گیاه

یکی از رایج ترین و البته پرطرفدارترین راه های تزیین اتاق خواب عروس، استفاده از گل ها است. برای این کار معمولا از گل رز استفاده می شود و تخت خواب و کف اتاق از جمله بخش هایی هستند که آن را با گل تزئین می کنند. ترکیب این گل ها و ریسه های نوری، منظره ی چشم نواز و رمانتیکی در اتاق خواب عروس رقم خواهد زد.

دیزین اتاق عروس با گل و گیاه

3. استفاده از اریگامی در اتاق خواب

در هنر ژاپنی اریگامی با تا زدن کاغذ یا دیگر عناصر، آثار زیبایی خلق می کنند. یکی از کاربردهای اریگامی در دکوراسیون منزل است. علاوه بر اینکه می توانید از آثاری که با تا زدن کاغذ ساخته شده اند، در تزئین اتاق خواب عروس استفاده کنید، همچنین می توانید با پارچه های سفید رو تختی اشکال جالبی از جمله دو قوی زیبا بسازید و برای تزئین تخت خواب از آن استفاده کنید.

استفاده از اریگامی در اتاق خواب

4. استفاده از امپراتوری رنگ ها در تزیین اتاق

شاید مفهوم استفاده از رنگ ها برای تزیین اتاق، ساده و در عین حال عجیب به نظر برسد اما گاهی رنگ ها تاثیری بسیار بیشتر از عناصر تزئینی پر زرق و برق دارند پس آنها را دست کم نگیرید. به عنوان مثال شما با استفاده از رنگ های جواهرات همچون آبی یاقوتی، طلایی، سبز زمردی و بنفش، قادر خواهید بود جلوه ای شیک و با شکوه به اتاق خواب خود هدیه دهید. از دیگر رنگ هایی که برایتان اتاق خواب رمانتیک و شیکی به ارمغان می آورد، می توان به قرمز، صورتی، نارنجی، آبی و خاکستری اشاره کرد. 

استفاده از امپراتوری رنگ ها در تزیین اتاق

5. استفاده از پرده برای تزیین تخت خواب عروس

یکی از ویژگی های اصلی دکوراسیون اتاق خواب، فراهم کردن حس امنیت است. پرده های اطراف تخت خواب علاوه بر اینکه جنبه ی زیبایی شناختی دارند، این حس امنیت را هم در ما ایجاد می کنند. پس با انتخاب پرده هایی در رنگ هایی روشن برای اطراف تخت خواب خود، هم این حس امنیت را به خود هدیه دهید و هم فضایی رمانتیک در اتاق خواب خود بسازید.

استفاده از پرده برای تزیین تخت خواب عروس

6. الهام از سبک بوهیمن در دیزاین اتاق عروس

اتاق خواب عروس قرار نیست همیشه پر از عناصر تزیینی پر زرق و برق باشد. اگر شما از طرفداران سبک بوهمین هستید، می توانید از این سبک متفاوت برای دکوراسیون اتاق خواب خود در ابتدای زندگی مشترک خود استفاده کنید. سبک بوهمین کمترین قوانین ممکن را دارا است و مهم ترین اصل آن پیروی از آنچه دوست دارید، است. این بخشی از فرآیند شخصی سازی دکوراسیون است چرا که این شما هستید که باید نسبت به نتیجه ی کار و فضای اتاق خواب خود احساس رضایت داشته باشید.

الهام از سبک بوهیمن در دیزاین اتاق عروس

7. استفاده از سبک طبیعت برای دیزاین حرفه ای

سبک روستیک، سبکی است که از طبیعت الهام گرفته و در آن سعی می شود از عناصری استفاده شود که از مواد اولیه ی طبیعی همچون سنگ و چوب ساخته شده اند. با به کار بردن این سبک برای اتاق خواب خود، حس و حال بودن در طبیعت و آرامش حاصل از آن را تجربه خواهید کرد. در این سبک شما می توانید از قفس های چوبی پرندگان بطور نمادین در دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنید و با این کار جلوه ای منحصر به فرد به دکوراسیون آن ببخشید. فراموش نکنید که خاص بودن دکوراسیون راه خوبی برای ایجاد فضایی رمانتیک محسوب می شود.

استفاده از سبک طبیعت برای دیزاین حرفه ای

8. ساخت گالری دیواری برای حفظ خاطرات 

یکی دیگر از تاثیرگذارترین کارهایی که در راستای شخصی سازی دکوراسیون اتاق خواب عروس می توانید انجام دهید، ایجاد یک گالری دیواری است. مجموعه ای از خاطره انگیزترین لحظاتی که با یکدیگر سپری کرده اید را در قالب گالری دیواری به دکوراسیون اتاق خواب خود اضافه کنید تا هرروز با دیدن آنها لبخند زیبایی روی لب هایتان نقش ببندد و خاطرات خوش گذشته مرور شوند. 

ساخت گالری دیواری برای حفظ خاطرات​​​​​​​

حالا که در مورد تزیین اتاق خواب عروس صحبت کردیم، نوبت شماست تا در مورد ایده های مورد علاقه خود در دکوراسیون اتاق عروس با ما صحبت کنید. چیدمان مورد علاقه شما کدام است؟ منتظر نظرات شما در مورد تزیین اتاق خواب عروس و داماد هستیم.در قسمت نظرات مجله پیت کت با ما همراه باشید

خرید انواع سرویس خواب عروس با پرداخت شرایط

در این مقاله به طور کامل یادگرفتیم که چطور اتاق خواب عروس و داماد را تزیین کنیم. و حالا وقت آن است که به فکر خرید مهم ترین وسیله اتاق خواب عروس باشیم. به شما توصیه می کنیم جدید ترین مدل های سرویس خواب عروس را در وب سایت بلج مشاهده کنید
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید