خانه اتاق خواب اتاق خواب عروس 6 ایده ارزان برای تزیین اتاق خواب عروس با وسایل ساده

6 ایده ارزان برای تزیین اتاق خواب عروس با وسایل ساده

زمان مطالعه : 

3 دقیقه

طراحی دکوراسیون اتاق خواب عروس یکی از هیجان انگیزترین و در عین حال چالش برانگیزترین کارها برای زوج های جوان است. شما احتمالا ایده های زیادی برای آن دارید و می خواهید با به کار بردن آن ایده ها در تزیین دکوراسیون اتاق خواب خود، فضایی رمانتیک و چشم نواز ایجاد کنید.


خب مشکلی که در اینجا پیش می آید این است که گاهی این ایده ها هزینه ای بیشتر از آنچه شما برای آن برنامه ریزی کرده اید، می طلبند. نگران نباشید! بی نهایت ایده ی جذاب برای دکوراسیون اتاق خواب عروس وجود دارند که بدون اینکه نیاز به صرف هزینه ی زیادی داشته باشند، جلوه ی مورد نظر شما را به اتاق خوابتان هدیه خواهند داد. همان طور که پیش تر در مقاله " چطور اتاق خواب عروس را تزیین کنیم " با شما همراه بوده ایم هم اکنون در این مطلب تصمیم داریم شما را با ایده های منحصر به فردی که کمتر درباره آنها شنیده اید آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا با ناب ترین ایده ها برای تزیین اتاق خواب عروس با وسایل ساده آشنا شوید.


1. از تابلوهایی با طرح های انتزاعی استفاده کنید


عکس اتاق خواب عروس

یک عنصر خاص قابلیت زیادی برای ایجاد حسی رمانتیک در دکوراسیون اتاق خواب شما دارد. پس در هنگام خرید وسایل برای اتاق خواب عروس قبل از فکر کردن به ترندهای دنیای دکوراسیون که گاها حتی متناسب با سبک دکوراسیون شما هم نیستند و تنها هزینه ی اضافی روی دست شما می گذارند. به مواردی فکر کنید که می توانند دکوراسیون اتاق خواب شما را تبدیل به فضایی منحصر به فرد کنند. بعنوان مثال در زمان خرید تابلو، می توانید به سراغ یک تابلوی ساده با یک تصویر انتزاعی بروید.

بیشتر بخوانید: باید ها و نباید هایی که در دکوراسیون اتاق خواب عروس رعایت کنیم 


2. گل و گیاه را به اتاق خواب خود بیاورید


عکس اتاق عروس و داماد

گل ها و گیاهان دوستان همیشگی دکوراسیون منازل ما بوده اند که می توانیم آن را به عنوان یک ایده خوب برای تزیین اتاق خواب عروس بدانیم. از قرار دادن یک گلدان گل زیبا روی میز کنار تختی خود غافل نشوید چرا که فرقی نمی کند از چه سبکی برای دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده می کنید، گل ها و گیاهان در هر صورت خود را با آن تطبیق داده و به فضای اتاق خواب شادابی، لطافت، انرژی و در یک کلمه زندگی می بخشند. البته استفاده از خود گیاهان تنها گزینه ی پیش روی شما نیست. چرا یک کاغذ دیواری گل دار یا روتختی و بالشی با طرح گل هایی زیبا را امتحان نمی کنید؟


3. در تزیین اتاق خواب عروس از تخت خواب های تاجدار استفاده کنید


عکس سرویس خواب عروس

گاهی با انتخاب یک نوع خاص از وسایل اتاق خواب می توانید جلوه ای شیک و با شکوه به دکوراسیون آن ببخشید. بدون اینکه نیاز به هزینه های اضافی برای دیگر عناصر دکوراسیون باشد. انتخاب یک تخت خواب تاج دار به دکوراسیون اتاق خواب عروس، حس و حالی رمانتیک و لوکس می دهد. همچنین می توانید از بالای تخت برای استفاده از عناصر تزیینی همچون گل و ریسه ی نوری کمک بگیرید. با این کار فضا را بیش از پیش عاشقانه و دلپذیر می کنید. برای نوع و طرح تاج و بالای تخت خواب، خود را محدود نکنید و سبکی متناسب با نوع دکوراسیون اتاق خواب خود انتخاب کنید.


4. آینه قدی را در اتاق خواب عروس نباید فراموش کرد


6 ایده ارزان برای تزیین اتاق خواب عروس با وسایل ساده

آینه ها در دکوراسیون اتاق خواب عروس با انعکاس نور باعث بزرگ تر و روشن تر به نظر رسیدن فضا می شوند. پس اگر اتاق خواب شما نور طبیعی کافی دریافت نمی کند یا کوچک است، استفاده از آینه قدی گزینه ای عالی برای شما خواهد بود. اما حتی اگر تاریک و کوچک بودن فضای اتاق خواب از جمله مشکلاتی نیستند که با آن روبه رو هستید، باز هم این عنصر پرکاربرد دکوراسیون را فراموش نکنید. آینه ای قدی که اطراف آن با ریسه های نوری تزیین شده است، می تواند فضایی رمانتیک و صمیمی برای شما فراهم کند.


5. از صندوقچه اسرار یا همان پاف صندوق دار استفاده کنید


6 ایده ارزان برای تزیین اتاق خواب عروس با وسایل ساده

در حالی که بسیاری از افراد فکر می کنند دکوراسیون اتاق خواب عروس باید پر از وسایل زرق و برقی باشد که هیچ کاربردی هم ندارند، طراحان داخلی به شما توصیه می کنند که در هنگام خرید وسایل برای منزل ابتدا سعی کنید به این سوال جواب دهید: آیا این وسیله کاربردی برای من دارد یا سالی یک بار هم قرار نیست به سراغ آن بروم؟ اگر قرار است فقط فضای در دسترس ما را محدودتر کند، پس دلیلی ندارد آن را به دکوراسیون اتاق خود اضافه کنیم. 

حالا احتمالا دلیل پیشنهاد پاف صندوق دار را می دانید. بله این عنصر زیبای دکوراسیون می تواند بعنوان یک کمد هم کاربرد داشته باشد و دکوراسیون شما را از به هم ریختگی و شلوغی نجات دهد و در عین حال جلوه ای مدرن به یک اتاق خواب عروس ببخشد.


6. تخت خواب عروس را به نقطه کانونی اتاق خواب تبدیل کنید

​​​​​​​

عکس سرویس خواب عروس

هر فضایی نیاز به داشتن یک نقطه ی کانونی در دکوراسیون خود دارد و البته اتاق های بزرگ تر می توانند بیشتر از یک نقطه ی کانونی داشته باشند. داشتن چند نقطه ی کانونی در دکوراسیون اتاق خواب عروس می تواند نیازمند صرف هزینه ی قابل توجهی باشد، پس اگر فضای اتاق خواب شما خیلی بزرگ نیست، می توانید تنها یک عنصر از دکوراسیون را بعنوان نقطه ی کانونی انتخاب کنید و تمرکز خود را صرف هزینه کردن برای جلوه بخشیدن به آن کنید. توصیه ی ما به شما این است که تخت خواب را بعنوان نقطه ی کانونی انتخاب کنید. سپس با انتخاب پرده هایی برای اطراف آن، تزئین بالای تخت خواب با گالری دیواری یا گل و ریسه و انتخاب یک رنگ رمانتیک همچون صورتی، بنفش یا قرمز برای عناصر مختلف آن همچون روتختی و بالش، از آن یک نقطه ی کانونی بسازید.


با هم شش ایده ناب و کم هزینه برای تزیین اتاق خواب عروس با وسایل ساده آشنا شدیم. شما با استفاده از این ایده با چاشنی خلاقیمت خود می توانید به راحتی و با کمترین هزینه اتاق خواب خود را تزیین کنید. اما یک نکته، همه وسایل مربوط به اتاق خواب عروس را نمی توانیم با هزینه های کم تهیه کنیم. پس چکار باید بکنیم؟ آیا نباید بعضی از وسایل را تهیه کنیم؟

خیر، اصلا جای نگرانی نیست. چون مجموعه هایی زیادی چه در ایران و چه در دنیا محصولات مربوط به دکوراسیون اتاق خواب عروس خود را به صورت شرایطی می فروشند. به طور مثال ایکیا در برند های خارجی و شرکت بلج در داخل محصولات خود را که تمام وسایل اتاق خواب عروس را در بر می گیرد به صورت اقساط به فروش می رسانند.

​​​​​​
از این که تا این جا در این مقاله با ما هرماه بودید از شما متشکریم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید و موثر واقع شده باشد. همچنین به شما پیشنهاد می دهیم حتی اگر هم نمی خواهید وسایل اتاق خواب خود را اقساطی بخرید، حتما به آدرس www.bolej.ir مراجعه کنید. شما با دیدن محصولات گروه تولیدی بلج می توانید ایده های بیشتری برای تزیین اتاق خواب خود بگیرید. این منبع ایده را از دست ندهید.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید