خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب 5 مدل میز کار خانگی جدید مخصوص آپارتمان کوچک

5 مدل میز کار خانگی جدید مخصوص آپارتمان کوچک

زمان مطالعه : 

10 دقیقه

میز کار خانگی جدید یکی از ملزومات این روزهای مردم است. با گسترش تکنولوژی و ورود کامپیوتر به زندگی‌ها و رایج شدن دور کاری در ایران استفاده از میز کار در منزل نیز بسیار رایج شد. فرقی نمی‌کند که محصل یا دانشجو هستید یا به‌واسطه شغل خود از در منزل فعالیت دارید؛ در هر صورت به یک میز مناسب و شیک برای کار خود نیاز خواهید داشت. 

فرقی نمی کند که در اداره یا خانه کار می کنید، اساسی ترین بخش یک محیط کار، میزکار آن خواهد بود. استفاده از میزی که علاقه ای به نشستن پشت آن ندارید می تواند مشکلات جدی در کار شما ایجاد کند. اینکه میزی انتخاب کنید که متناسب با فضایی که در اختیار دارید باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است اما درکنار آن باید راحتی شما هنگام نشستن پشت آن نیز مد نظر قرار گیرد زیرا قرار است ساعات نسبتا طولانی و تقریبا هرروز از آن استفاده کنید. 

وقتی بحث استفاده روزانه باشد، دوام و کیفیت میز کار نیز نقش کلیدی پیدا می کند. امروزه خیلی از افراد بطور دورکاری به انجام کارهایشان می پردازند و پیش بینی می شود که تا چند سال آینده بیشترین حجم کارها در خانه و بطور دورکاری انجام شوند. اینجاست که نقش میزکارخانگی پررنگ تر از پیش می شود. در این مطلب از مجله آموزشی پیت کت 5 مدل از جدید ترین میز های کار خانگی برای آپارتمان های کوچک را بررسی خواهیم کرد. 

 مدل میز کار خانگی جدید مخصوص آپارتمان کوچک

1. میزکار خانگی ساده؛ انتخابی که همیشه مُد است!

استفاده از میز کار خانگی ساده چه در ادارات و چه در منزل از قدمت بالایی برخوردار است و بدلیل طراحی که دارد به راحتی می توان نوعی از آن را متناسب با دکوراسیون منزل انتخاب کرد، همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار است. 

نکته مثبت میز کار خانگی ساده این است که صرفا نیاز نیست حتما کامپیوتر یا لپ تاپ روی آن بگذارید و این یعنی می توانید از آن به عنوان میز مطالعه شیک هم استفاده کنید. شما می توانید برای مطالعه یا نوشتن نیز از آن استفاده کنید. 

طراحی میز کار در منزل ساده به نحوی است که شما می توانید در انواع دکوراسیون ها و با سبک های مختلف از آن استفاده کنید، بدون اینکه نگران بهم خوردن هارمونی آن با دیگر بخش های دکوراسیون منزل باشید. 

میزکار خانگی ساده؛ انتخابی که همیشه مُد است!

2. میز کار ال شکل خانگی؛ بهترین گزینه برای سرشلوغ ها

اگر در زمان استفاده از میزکار خود احساس محدود بودن می کنید و نیاز به فضای بیشتری دارید، میز کار ال شکل انتخاب خوبی برای شما خواهند بود. فضای بیشتری که میزکار خانگی L شکل برای شما فراهم می کند، فضای بیشتری برای شما حین کار ایجاد خواهد کرد و این باعث افزایش بازده کار شما خواهد شد. میزهای کار خانگی L شکل درواقع بیشتر از یک میز هستند و به عنوان کمد وسایل کار شما نیز عمل خواهند کرد و به این صورت تمام آن چیزی را که حین کار لازم دارید، در اختیار خواهید داشت و نیاز نیست بطور مرتب از پشت میز کار خود بلند شوید و به دنبال وسایل مورد نیاز خود بروید و این باعث صرفه جویی در وقت شما نیز خواهد شد. میز کار ال شکل همانند یک میز کامپیوتر حرفه ای برای شما عمل خواهد کرد و بیشترین استفاده را از فضای اطرافتان را برای شما فراهم می کند. 

میز کار ال شکل خانگی؛ بهترین گزینه برای سرشلوغ ها

3. میز کار خانگی U شکل؛ یک اتاق اختصاصی برای شماست

اگر فضای زیادی برای کار خود در منزل در اختیار دارید و به دنبال یک اتاق کار تمام عیار هستید، میز کار خانگی U شکل همان چیزی است که می خواهید. در برخی انواع این میز کار خانگی قسمت زیادی از فضای پایینش را خالی گذاشته تا پاهای شما برای حرکت در هر یک از سه قسمت آن فضای کافی در اختیار داشته باشند.  

میز کار خانگی U شکل؛ یک اتاق اختصاصی برای شماست

4. میز کار خانگی تاشو و کمجا؛ بهترین گزینه روی میز برای آپارتمان نشین ها

همه فضای کافی برای داشتن میز کار خانگی ال یا U شکل و حتی میز کار ساده که نسبت به دو مورد قبلی فضای کمتری نیاز دارد، را در اختیار ندارند. اینجاست که طراحان و تولید کندگان خوش ذوقی مانند گروه تولیدی بُلج به کمک این افراد آمده اند و میزهایی مناسب برای فضاهای کوچک طراحی و تولید کرده اند. 

میز کار خانگی تاشو می توانند به دیوار متصل شوند تا فضایی از کف منزل را اشغال نکنند. طراحی ساده این میزکار خانگی باعث می شود که نگران هماهنگی آن با دکوراسیون منزل خود نباشید. این میزکار خانگی با اینکه فضایی نصف یک میزکار خانگی معمولی نیاز دارد ولی بسیاری از کارکردهای آن را دارد.

میز کار خانگی تاشو؛ بهترین گزینه روی میز برای آپارتمان نشین ها

5. میز کار خانگی ارزان؛ خرید از تولیدکننده معتبر ایرانی

نکته ای که در اینجا باید مد نظر قرار گیرد این است که وقتی از قیمت کمتر یک محصول نسبت به دیگر انواع آن صحبت می کنیم، منظور بی کیفیت تر بودن آن نیست. به عنوان مثال در اینجا منظور ما از میز کار خانگی ارزان، میز کاری است که برخی ویژگی های انواع گران تر را ندارد ولی از کیفیت خوبی برخوردار است و برای اهداف خاصی تولید شده است. میزکار خانگی ارزان یک طراحی مینیمالیستی ساده و در عین حال جذاب و کاربردی دارد و برای افرادی که نیاز به فضای زیادی در میز کار خود ندارند و نمی خواهند زیاد هزینه کنند، انتخاب مناسبی است.

میز کار خانگی ارزان؛ خرید از تولیدکننده معتبر ایرانی​​​​​​​

انواع مدل میز کار خانگی و میز کامپیوتر با بهترین متریال و استراکچرهای مقاوم و مهندسی شده را از گروه تولیدی بلج خریداری کنید. فروشگاه بلج برای تحقق بخشیدن به شعار «پرداخت کمتر، انتظار بیشتر»، کلیه محصولات چوبی خود را با قیمتی بسیار مناسب‌تر نسبت به رقبا می‌فروشد. خرید محصولات چوبی و دکوراسیون منزل از یک فروشگاه معتبر به همراه گارانتی محصول، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید مدنظر داشته باشید. فروشگاه اینترنتی بلج کیفیت کلیه کالاهای خود را تضمین می‌کند.

در این مقاله به بررسی انواع مدل‌های میز کار خانگی برای خانه‌های نقلی و اتاق‌های کوچک پرداختیم. با بهره‌مندی از طراحی‌های مدرن و کم‌جای این میز ها می‌توان به‌راحتی اتاقی زیبا و دلباز آماده کرد. از این که تا انتهای این مقاله از مجله پیت کت با ما همراه بودید از شما سپاس گزاریم. 

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید