خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب میز آرایش تمام عیار و تاثیر آن بر ظاهر خانم ها

میز آرایش تمام عیار و تاثیر آن بر ظاهر خانم ها

زمان مطالعه : 

5 دقیقه دقیقه

میز آرایش یکی از مهم‌ترین وسایل اتاق خواب یا اتاق آرایش است. میز آرایش حرفه‌ ای معمولا فضاهای کافی و تفکیک شده به کاربر می‌دهد تا همه وسایل خرده ریز و لوازم آرایشی را در قسمت های مختلف آن جای دهد.


میز گریم یا میز آرایش حرفه ای، علاوه بر جایی برای نگهداری لوازم آرایشی، آینه‌های مخصوص و صندلی هم دارد. تنوع میز آرایش بسیار زیاد است و با توجه به نیاز خود، می‌توانید هر مدل میز آرایش که پسندیدید خریداری کنید. میز آرایش از نظر ظاهر، ابعاد و رنگبندی، هیچ محدودیتی ندارد. با هر نوع دکوراسیون می‌توانید مدل میز آرایش مناسب با دکور اتاق و منزل‌تان را پیدا کنید.

آرایش، بخشی از کارهای روزمره‌ خانم‌ها است. بسته به موقعیت و شرایط، خانم‌ها ممکن است ساعت‌ها از عمر خود را پشت میز آرایش سپری کنند. به همین دلیل، می‌توان گفت که میز آرایش اهمیت بسیاری برای خانم‌ها دارد. میزی که بتواند لوازم آرایشی را دسته بندی و مرتب کند، جایی برای پنهان کردن لوازم مختلف داشته باشد که مایل نیستید جلوی چشم باشند و میزی که آینه‌های بزرگ و خوبی دارد، یک میز عالی برای یک آرایش راحت و خوب است.


هر چقدر که میز آرایش راحت‌تر و مناسب‌تری داشته باشید، راحت‌تر می‌توانید آرایش کنید و ظاهر مرتب‌تری داشته باشید.


قبل از خرید میز آرایش، بد نیست که در مورد ویژگی‌های آن بیشتر بدانید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. میز آرایش خوب باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:



دوام و استحکام

میز آرایش خوب باید بادوام و مستحکم باشد. به خصوص اگر زیاد اسباب‌کشی می‌کنید باید به این نکته توجه کنید. مطمئنا نمی‌خواهید میزی داشته باشید که بعد از مدت کوتاهی، ظاهری کهنه و قدیمی پیدا می‌کند. میز آرایش، علاوه بر اینکه یک وسیله ضروری و کاربردی است، از نظر ظاهری نیز اهمیت زیادی دارد و ظاهر اتاق خواب را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

یکی از عوامل موثر در دوام و استحکام میز آرایش جنس و متریال مصرفی در ساخت آن است. انواع میز آرایش با متریال متفاوتی در بازار موجود هستند اما رایج ترین این متریال ها نئوپان، چوب، پی وی سی، فلز، ام دی اف می باشد. اما کدام یک از این متریال ها بهتر است. خب در مقام خریدار یک میز آرایش باید علاوه بر زیبایی و مقاومت قیمت مقرون به صرفه ای هم داشته باشد. با توجه به این اصل بهترین متریالی که می توانید برای میز آرایش خود انتخاب کنید ام دی اف است. 

بیشتر بخوانید: تمام نکاتی که درباره ام دی اف و ویژگی های آن  برای خرید میز آرایش باید بدانید 



جای کافی برای لوازم آرایش

جای کافی برای لوازم آرایش

میز آرایش تنوع بسیار زیادی دارد. بعضی از آنها کشو دارند. بعضی دیگر کمدهایی دارند که درب آنها بسته می‌شود. با توجه به نیاز خود، می‌توانید مدل مناسب را نتخاب کنید. البته اگر فضای کمی در اتاق مورد نظرتان دارید، مجبور نیستید مدل‌های کشودار یا کمد دار را انتخاب کنید. میزهای آرایشی در بازار وجود دارند که فقط یکی دو کشوی کوچک دارند و جای بسیار کمی می‌گیرند.



آینه بزرگ

آینه یکی از مهم‌ترین وسایل لازم برای یک آرایش خوب است. سعی کنید میزهایی انتخاب کنید که آینه‌های بزرگی داشته باشند و فاصله آنها تا فردی که پشت میز می‌نشیند، کمتر باشد. به این ترتیب، تسلط بیشتری دارید، بهتر می‌توانید آرایش کنید و لازم نیست جداگانه یک آینه دیگر هم در دست بگیرید.



صندلی

صندلی

بسیاری از میزهای آرایش جدید، صندلی ست هم دارند. صندلی باعث می‌شود که در آرامش کامل بتوانید آراش کنید. این صندلی‌ها علاوه بر کاربردی بودن، بخشی از استایل میز آرایش هستند و بر زیبایی اتاق و میز آرایش می‌افزایند. البته اگر جای کافی برای صندلی ندارید، لزومی به استفاده از آن نیست.

میز آرایشی که این ویژگی‌ها را داشته باشد، برای یک آرایش خوب و مسلط، بسیار کاربردی است. اگر تصمیم دارید که میز آرایش بخرید ولی هنوز نمی‌دانید که موقع خرید باید چه نکاتی را در نظر بگیرید، به ادامه این مطلب توجه کنید.



نکاتی در مورد خرید میز آرایش

نکاتی در مورد خرید میز آرایش

در زمان‌های دور، میز آرایش به عنوان یک وسیله لوکس در نظر گرفته می‌شد و مختص اقشار ثروتمند جامعه بود. این روزها تقریبا در خانه همه ما میز آرایش پیدا می‌شود. گسترش فناوری‌های ساخت و تولید، تنوع متریال‌ها و مدل‌ها، باعث شده که این روزها میز آرایش با تنوع قابل ملاحظه‌ای از نظر ظاهر و قیمت در بازار وجود داشته باشد. این روزها، میز آرایش دیگر یک کالای لوکس نیست بلکه ضروری است و همه سعی می کنند که با توجه به بودجه‌ی خود، یک میز آرایش مناسب تهیه کنند.


برای خرید میز آرایش خوب، این نکات را حتما قبل از خرید در نظر بگیرید:

۱. ویژگی‌های میز

قبل از اینکه میز آرایش انتخاب کنید، ویژگی‌های آن را در نظر بگیرید و با نیازهای خود تطبیق دهید. مثلا بعضی میزهای آرایش کشو دارند و بعضی دیگر کمد. بعضی از آنها کشوهای کوچک و کم و بعضی دیگر جای بسیار بزرگ برای نگهداری وسایل. تعدادی از آنها نشیمن یا صندلی دارند و برخی دیگر بدون صندلی تولید می‌شوند. موقع انتخاب، باید نیازهای خود را در نظر بگیرید.

۲. ابعاد میز

میز آرایش در ابعاد متفاوتی تولید می‌شود تا پاسخگوی نیازهای مختلف باشد. قبل از خرید، ابتدا جای میز را در اتاق خود مشخص کنید. با توجه به فضایی که در اختیار دارید، مدل و ابعاد میز را انتخاب کنید. در نظر بگیرید که قرار دادن میز، مانع رفت و آمد شما نباشد یا جلوی درب کمد قرار نگیرد.

۳. تطابق با دکوراسیون

تطابق با دکوراسیون​​​​​​​

میز آرایش تنوع زیادی از نظر جنس و مدل دارد. باید مدل میز آرایش را با توجه به سایر وسایل موجود در اتاق خوابتان انتخاب کنید. از آنجایی که قرار است چند نوع وسیله مختلف در اتاق قرار بگیرد، برای اینکه در نهایت، ظاهر چشم‌نوازی داشته باشد، این وسایل باید هماهنگی داشته باشند. این هماهنگی باید در رنگبندی و ظاهر کلی آنها وجود داشته باشد.

۴. متریال مورد استفاده

میزها را با متریال‌های مختلفی تهیه می‌کنند. قبلا همه‌ی میزها چوبی بودند ولی امروزه با متریال‌های مختلفی مانند ام دی اف یا حتی فلز تهیه می‌شوند. با توجه به بودجه و با توجه به سایر وسایل اتاق، متریال مورد نظر را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: چوب یا ام دی اف؟ مسئله این است! 

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید