خانه اتاق خواب چیدمان اتاق خواب راهنمای چیدمان اتاق خواب دختران نوجوان ساده و شیک

راهنمای چیدمان اتاق خواب دختران نوجوان ساده و شیک

زمان مطالعه : 

8 دقیقه

با رسیدن دختران به سن نوجوانی، این تمایل در آنها ایجاد می شود که دکوراسیون اتاق خواب خود را مطابق میل خود تغییر دهند، سبک دکوراسیون و پالت رنگی جدیدی را برای چیدمان آن امتحان کنند و به شخصی سازی چیدمان اتاق خود بپردازند تا حس و حالی را که می خواهند از آن دریافت کنند. 

اما از آنجا که این اولین تجربه آنها برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب است، احتمالا این فرآیند برایشان هیجان انگیز، کمی هم چالش برانگیز شود. اما این همان زمانی است که نباید ناامید شوند چرا که با عملی کردن چند ایده جذاب به نتیجه دلخواه خود خواهند رسید. در این مطلب به ارائه بهترین ایده ها و نکات برای چیدمان اتاق خواب دختران نوجوان ساده و شیک می پردازیم. با ما همراه باشید. 


ایده اول؛ ساخت آبشار گل برای چیدمان ساده و شیک اتاق دخترانه 

این کار از آن دسته ایده هایی است که باید برای آن وقت و حوصله قابل توجهی به خرج دهید. اما نتیجه کار مثل عکس هایی که در اینترنت می بینید و زیبایی آن را ستایش می کنید، خواهد شد و شما را به دکوراسیون اتاق دخترانه رویاییتان نزدیک تر خواهد کرد

ایده اول؛ ساخت آبشار گل برای چیدمان ساده و شیک اتاق دخترانه 

پس اگر شما هم از علاقه مندان به تزیین و چیدمان دکوراسیون اتاق خواب با گل هست، این آبشار گل را از دست ندهید. آبشار گل را با انواع گل ها در رنگ ها و اندازه های مختلف متناسب با پالت رنگی دکوراسیون خود، می توانید بسازید و از جلوه ی لوکسی که  به اتاق خواب تان می دهد، لذت ببرید. 


ایده دوم؛ تزیین دیوار اتاق دخترانه با گالری دیواری و ریسه 

برای اینکه به کمک گالری دیواری به شخصی سازی دکوراسیون اتاق خواب دختر نوجوان خود بپردازید، راه های زیادی وجود و یکی از جدیدترین این ایده ها که حس و حالی دکوراسیون روستیک نیز به فضای اتاق خواب او می بخشد، ساخت یک قاب عکس بزرگ و قرار دادن ریسه های حاوی عکس هایش درون آن است. فرقی نمی کند از چه سبکی برای دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده کرده اید، در هر صورت این گالری دیواری خود را با آن تطبیق داده و جلوه ی آن را ارتقا خواهد بخشید.

ایده دوم؛ تزیین دیوار اتاق دخترانه با گالری دیواری و ریسه 


ایده سوم؛ استفاده از اشکال هندسی برای دیزاین اتاق خواب دخترانه ساده و شیک

اتاق خواب یک دختر نوجوان الزاما نباید پر از طرح های گل دار و عروسک های مختلف باشد. استفاده از سبک مینیمال با طرح اشکال هندسی یا کاغذدیواری و تابلویی با تصاویر حیوانات نیز از دیگر گزینه هایی هستند که طراحان داخلی برای اتاق خواب دختران نوجوان به کار می برند تا فضایی متفاوت خلق کنند. 

ایده سوم؛ استفاده از اشکال هندسی برای دیزاین اتاق خواب دخترانه ساده و شیک


ایده چهارم؛ استفاده از رنگ آبی در اتاق دخترانه برای آرامش بیشتر 

رنگ آبی از نظر خیلی از افراد یک رنگ پسرانه است اما دلیلی ندارد دکوراسیون اتاق خواب دختران را از این رنگ آرامش بخش محروم کنیم. با ترکیب رنگ آبی و صورتی و طرح های گل دار و خال خالی می توانید به تعدیل ذهنیت خود در مورد رنگ آبی بپردازید و به آن جلوه دخترانه تری بدهید. 

ایده چهارم؛ استفاده از رنگ آبی در اتاق دخترانه برای آرامش بیشتر بیشتر بخوانید: راهکار های ساده برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه 


ایده پنجم؛ حتما برای اتاق دخترانه نوجوان فضای مطالعه در نظر بگیرید

در اینکه گوشه ای از دکوراسیون اتاق خواب دختران نوجوان را باید برای مطالعه آنها آماده کرد که شکی نیست اما درمورد اینکه چگونه این کار را انجام دهیم، ایده های زیادی وجود دارد. از ویژگی های اصلی این قسمت ایجاد فضایی انرژی بخش و آرام برای مطالعه است. 

ایده پنجم؛ حتما برای اتاق دخترانه نوجوان فضای مطالعه در نظر بگیرید

برای اینکه جلوه مدرنی به این بخش از دکوراسیون بدهید، می توانید عکس نوشته ها و تصاویر مورد علاقه خود یا یک تخته برای یادداشت های روزانه در آنجا نصب کنید. در پایان اگر می خواهید محیط مطالعه جذاب تری برای خود ایجاد کنید، از تزیین این قسمت با ریسه های نوری غافل نشوید.


ایده ششم؛ ترکیب رنگ سفید و طلایی برای اتاق دخترانه هیچ وقت از مد نمیافتد

ترکیب رنگ طلایی از آن ترکیب رنگ هایی است که هیچ وقت قدیمی نمی شود و جلوه ی باشکوه و لوکسی به دکوراسیون می بخشد. از این ترکیب رنگ می توانید برای قسمتی از اتاق خواب که به مطالعه اختصاص داده اید، استفاده کنید. چرا که بدون اینکه بیش از حد برجسته باشد و تمرکز را کاهش دهند، به محیط رنگ و انرژی می بخشد. با انتخاب چراغ مطالعه و تخته یادداشتی با قاب هایی طلایی رنگ و میزی به رنگ سفید می توانید به راحتی این ایده را در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نوجوان خود به کار ببرید.

ایده ششم؛ ترکیب رنگ سفید و طلایی برای اتاق دخترانه هیچ وقت از مد نمیافتدبیشتر بخوانید: 9 ایده فوق العاده زیبا برای اتاق خواب دخترانه با رنگ سفید 


ایده هفتم؛ استفاده از باکس دیواری به عنوان گالری جواهرات دخترانه

دختران نوجوان اغلب به جواهرات و دیگر وسایل مشابه علاقه ی زیادی نشان می دهند و هر یک از آنها گالری ای از این آثار زیبا و رنگارنگ در کمد خود دارند. چرا از این آثار رنگارنگ برای زیباتر کردن دکوراسیون و نشان دادن علائق آنها استفاده نمی کنید؟ 

ایده هفتم؛ استفاده از باکس دیواری به عنوان گالری جواهرات دخترانه

با این کار دیگر نیاز نخواهد بود وقت زیادی را برای پیدا کردن آنها در کشوهای کمدتان اختصاص دهید، چرا که دسترسی به آنها خیلی راحت خواهد بود. ضمنا نگران نباشید! پیدا کردن وسایلی که  روی دیوار نصب شان کرده و جواهرات و دیگر وسایل مشابه خود را از آن آویزان کنید، کار سختی نخواهد بود.


در این مقاله به بررسی ایده هایی برای چیدمان اتاق خواب دخترانه نوجوان پرداختیم؛ ایده هایی که پا را از استانداردهای رایج فراتر گذاشته و به دنبال ایجاد فضای منحصربه فردی در دیزاین اتاق خواب هستند. شما همراهان عزیز نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود پیرامون این مقاله از مجله اینترنتی پیت کت در ادامه با ما در میان بگذارید.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید