خانه اتاق خواب اتاق خواب دخترانه 9 ایده فوق العاده زیبا برای اتاق خواب دخترانه با رنگ سفید

9 ایده فوق العاده زیبا برای اتاق خواب دخترانه با رنگ سفید

زمان مطالعه : 

4 دقیقه

رنگ در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بسیار مهم است. چون هر کدام از رنگ ها دارای معنا و مفهوم متفاوتی هستند و تاثیرات مستقیمی بر خلق و خوی دختران جوان و نوجوان می گذارند.

بنابراین اتاق خواب دخترانه انعکاسی از شخصیت صاحب اتاق می باشد. علاوه بر این فضای اتاق خواب باید به گونه ای باشد که صاحب آن بتواند به معنای واقعی کلمه آنجا ریلکس کند. برخی از افراد با استفاده از رنگ ها در دکوراسیون اتاق خواب خود به این آرامش می رسند. ولی برخی دیگر فضایی ساده تر را ترجیح می دهند. اگر جزو افراد دسته ی دوم هستید، رنگ سفید گزینه ی خوبی برای شما خواهد بود. رنگ سفید یک رنگ ملایم و دلپذیر است که محیط مناسبی را برای استراحت شما فراهم می کند. رنگ سفید انتخاب بسیاری از دختران جوان برای اتاق خواب شان است. چرا که دکوراسیونی رویایی را برای اتاق خواب آنها فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: آیا می دانید چیدمان اتاق خوابتان، چطور رازهای شخصیت شما را برملا میکند؟ 

اما رنگ سفید، یک رنگ خنثی است و به تنهایی ممکن است اتاق خواب را برای صاحبانش تبدیل به محیطی سرد و بی روح کند. به همین دلیل استفاده از رنگ سفید به خصوص در اتاق خواب دخترانه باید بسیار هوشمندانه و زیرکانه استفاده شود. در ادامه با هم با 9 ایده کاربردی و زیرکانه برای استفاده از رنگ سفید در اتاق خواب آشنا خواهیم شد.



1. رنگ سفید را با طلایی ترکیب کنید، اگر اتاقی لاکچری دوست دارید

عکس های دکوراسیون اتاق خواب دخترانه


با انتخاب رنگ سفید برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه، شما نیاز خواهید داشت که با استفاده از یک رنگ دیگر یا بافت های مختلف به آن رنگ ببخشید و از یکنواخت شدن آن جلوگیری کنید. یکی از بهترین رنگ ها که ترکیبی لوکس با رنگ سفید می سازد، رنگ طلایی است. می توانید از عناصر فلزی و یا تابلوها و گلدان هایی طلایی رنگ برای رسیدن به این جلوه ی مدرن کمک بگیرید.



2. اتاق خواب دخترانه به گل و گیاه نیاز دارد

عکس دکوراسیون اتاق دخترانه


دختران روحیه ای لطیف و مهربان دارند و گیاهان با روحیه آنها سازگاری دارند. از طرفی شما می توانید برای جان بخشیدن به دکوراسیون سفید از گیاهان استفاده کنید. گیاهان به دکوراسیون اتاق خواب شادابی و طراوت می بخشند و حس نزدیک بودن به طبیعت را برای شما به ارمغان می آورند. اگر از یک گیاه سایز بزرگ با برگ هایی به رنگ سبز تیره استفاده کنید، آن گیاه بدلیل بودن در یک پالت رنگی خنثی قابلیت تبدیل شدن به نقطه ی کانونی دکوراسیون اتاق خواب را نیز خواهد داشت.



3. با ترکیب سفید و خاکستری رنگ سالار در اتاق خواب خود باشید

عکس اتاق خواب دخترانه ساده


سفید و خاکستری یک ترکیب عالی برای رسیدن به یک پالت رنگی تاکیدی است. از آنجا که هر دوی این رنگ ها خنثی هستند، فضای مناسبی برای دیده شدن دیگر رنگ ها در دکوراسیون ایجاد می کنند. درنتیجه دکوراسیون اتاق خواب به جای عناصری برجسته، رنگ هایی برجسته خواهد داشت و این یعنی نیاز کمتری به استفاده از عناصر پر زرق و برق خواهد بود.



4. با ترکیب رنگ سفید و مشکی اتاقی خوابی هنری داشته باشید

عکس اتاق خواب دخترانه ساده


با انتخاب رنگ سفید و مشکی برای دکوراسیون یک اتاق خواب دخترانه، به آن جلوه ای هنری خواهید بخشید. دکوراسیونی با این دو رنگ یک دکوراسیون برجسته، زیبا و باشکوه بوده که هرگز قدیمی نمی شود. وجود عناصر مشکی رنگ در یک پس زمینه ی سفید، حس و حالی دراماتیک، قدرتمند و البته پویا به فضا می بخشد.



5. رنگ سفید و آبی اتاقی با حس و حال ساحلی برایتان میسازد

عکس اتاق خواب دخترانه ساده


اگر از طرفداران سبک ساحلی هستید، رنگ سفید فرصت خوبی برای ایجاد حس و حال این سبک در دکوراسیون شما فراهم می کند. تنها کافی است لایه هایی از طیف های مختلف رنگ آبی را به پالت رنگی اتاق خواب اضافه کرده و یک تابلو با حال هوای مناطق ساحلی هم روی دیوارهای سفید رنگ آن نصب کنید.



6. از طرح و  بافت برای ایجاد گرما در اتاق خواب سفید کمک بگیرید

عکس دکوراسیون اتاق خواب کوچک دخترانه


یکی از راه های عمق بخشیدن به یک دکوراسیون سفید رنگ، کمک گرفتن از طرح و بافت است. این طرح و بافت را می توانید در قالب عناصر مختلف دکوراسیون همچون روتختی و بالش به آن اضافه کنید. بعنوان مثال بالش هایی با طرح هایی برجسته و در رنگ هایی مات به خوبی شما را به نتیجه ی مورد نظر خواهند رساند.



7. در دکوراسیون تضاد ایجاد کنید تا اتاقی مهیج داشته باشید

عکس دکوراسیون اتاق خواب کوچک دخترانه


اگر از طرفداران فضاهای رنگارنگ هستید، در هرصورت نیاز به یک پس زمینه ی خنثی خواهید داشت تا رنگ های مورد نظر شما بدون ایجاد محیطی شلوغ و آزاردهنده در دکوراسیون اتاق خواب بدرخشند. رنگ سفید یکی از بهترین گزینه ها برای آن پس زمینه ی خنثی است. از رنگ سفید برای دیوارها، سقف و حتی پرده ها استفاده کرده و سپس برای دیگر عناصر و بخش های دکوراسیون از رنگ های مدنظر خود بهره بگیرید.



8. با یک نقطه کانونی خوب اتاق خوابتان را منظم کنید

عکس های دکوراسیون اتاق خواب دخترانه


​​​​​​​با انتخاب رنگ سفید برای پالت رنگی دکوراسیون یک اتاق خواب دخترانه، گزینه های زیادی برای تبدیل شدن به نقطه ی کانونی وجود خواهند داشت. یکی از بهترین این گزینه ها تخت خواب خواهد بود که با هزینه ای کم و ایده هایی خلاقانه همچون نوع رنگ آن، نصب پرده در چهار یا دو طرف آن و یاتزئین تاج تخت می توانید از آن یک نقطه ی کانونی بسازید.


​​​​​​​
9. رنگ سفید اتاق خواب کوچکتان را بزرگ جلوه می دهد
​​​​​​​

عکس های دکوراسیون اتاق خواب دخترانه​​​​​​​

با مشارکت دادن رنگ سفید در پالت رنگی اتاق خواب خود، یک قدم به سبک مینیمال نزدیک شده اید. سبک مینیمال از هرآنچه که یک فضا را بزرگ تر و روشن تر نشان دهد، استقبال می کند و به همین دلیل رنگ سفید پای ثابت این سبک است. رنگ سفید هیچ تناسبی با محیط های شلوغ ندارد. در سبک مینیمال کاربردی بودن عناصر مختلف دکوراسیون از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سعی بر خالی ماندن درصدی از فضای اتاق است. بنابراین اگر اتاق خوابی دارید که فضای کوچکی دارد یا نور طبیعی کمی دریافت می کند، رنگ سفید بهترین انتخاب برای دکوراسیون آن خواهد بود. اما اتاق خواب کوچک فقط با یک تغییر رنگ زیبا و شیک نخواهد شد، اگر اتاق خوابی کوچک دارید حتما مقاله "راهنمای جامع چیدمان اتاق خواب کوچک" ما را مطالعه کنید، تا در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه خود سنگ تمام بگذارید.


در پایان امیدواریم این مطلب کوتاه که در آن به بررسی 9 ایده کاربردی و ساده برای اتاق خواب دخترانه سفید پرداختیم، به شما در چیدمان اتاقتان کمک کند. همچنین تیم تحریریه مجله اینترنتی پیت کت از شما خواهشمند است که نظرات و همچنین ایده های خود را برای چیدمان اتاق خواب دخترانه با رنگ سفید برای ما کامنت کنید. از همراهی و حمایت شما سپاس گذاریم

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید