خانه اتاق خواب اتاق خواب دخترانه راهنمای خرید سرویس خواب دخترانه نوجوان + تصاویر

راهنمای خرید سرویس خواب دخترانه نوجوان + تصاویر

زمان مطالعه : 

7 دقیقه

اگر قصد خرید سرویس خواب دخترانه نوجوان دارید، حتما در سایت های مختلف مربوط به فروشگاه های آنلاین سرویس خواب به جست و جوهای زیادی برای پیداکردن سرویس خوابی زیبا و استاندارد پرداخته اید، اما با انبوهی از مدل های متنوع در اینترنت روبه رو شده اید که رسیدن به تصمیم نهایی را دشوار می سازند.

داشتن ملاک های مشخصی برای خرید هر یک از لوازم اتاق خواب مثل سرویس خواب دخترانه نوجوان همان نکته ای است که می تواند تصمیم گیری را برای شما راحت تر سازد و احتمال رسیدن به نتیجه ای رضایت بخش را افزایش دهد. در این مقاله قصد داریم به بررسی ملاک ها و نکاتی که قبل از خرید نیاز است مورد توجه قرار گیرند تا بهترین سرویس خواب را برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه انتخاب کنید، بپردازیم. اگر شما هم در مسیر پیش روی تان به اطلاعات بیشتری در زمینه خرید انواع سرویس خواب دخترانه نوجوان نیاز دارید، با ما همراه باشید. چون در این مقاله با هم میخواهیم تمامی نکاتی که در خرید یک سرویس خواب ایده آل برای اتاق خواب دخترانه مد نظر داشته باشید را با هم بررسی کنیم.

راهنمای خرید سرویس خواب دخترانه نوجوان + تصاویر​​​​​​​
چه سایزی برای تخت خواب دخترانه نوجوان مناسب است؟

ابعاد تخت خواب استاندارد در سرویس خواب دخترانه نوجوان از عرض 86 در طول 185 سانتی متر شروع شده و تا عرض 130 در طول 215 قابل عرضه هستند. اما اگر به دنبال خرید سرویس خواب یک نفره برای فرزند خود باشید، تخت خواب یک نفره با ابعاد 90 در 200 الی 180 در 200 گزینه های پیش روی شما خواهند بود. سرویس خواب یک و نیم نفره با تخت خوابی در ابعاد 120 در 200 الی 180 در 200 هم از جمله ی سرویس خواب هایی است که برای نوجوانانی که در آستانه ورود به دوره ی جوانی هستند، گزینه های بهتری خواهند بود.
​​​​​​​

راهنمای خرید سرویس خواب دخترانه نوجوان + تصاویر
​​​​​​​ما در اینجا به معرفی سه نوع سرویس خواب بر اساس سن نوجوان شما پرداختیم. چرا که طبیعتا نیازهای یک نوجوان 11 ساله با نوجوان 18 ساله متفاوت است. حال نوبت شما است که براساس میزان بزرگی اتاق خواب و سن فرزند تان و در نظر گرفتن این نکته که طول تخت باید 10 تا 15 سانتی متر بلندتر از قد فرد باشد، به انتخاب از بین این سه نوع سرویس خواب بپردازید. نکته آخر اینکه در مورد پیداکردن ابعاد مد نظرتان برای تخت خواب نیاز نیست نگران باشید چرا که پیدا کردن بهترین فروشگاه آنلاین سرویس خواب که مدل های متنوع خود را در ابعاد مختلف متناسب با نیازهای شما عرضه کند، دشوار نیست.


بهترین نوع سرویس خواب برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نوجوان کدام است؟

پرکاربردترین مواد اولیه استفاده شده در تولید سرویس خواب شامل چوب، ام دی اف(Medium Density Fiberboard) و فلز هستند که هریک از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند. 

مزایای سرویس خواب دخترانه چوبی:

  • شخصی سازی راحت طرح آن
  • افزودن جلوه ای منحصربه فرد به دکوراسیون اتاق دخترانه
  • به روز بودن همیشگی و مطابقت با دکوراسیون 
  • بازیافت آسان و سریع 
  • دارای طول عمر بالا نسبت به سایر متریال های سرویس خواب

راهنمای خرید سرویس خواب دخترانه نوجوان + تصاویر

معایب سرویس خواب چوبی:

  • قیمت بسیار بالاتر نسبت به فلز و ام دی اف
  • وزن نسبتا زیاد قطعات سرویس خواب
  • احتمال پوسیدگی بدنه سرویس خواب 
  • عدم مقاومت در برابر حشرات موزی همچون موریانه

مزایای سرویس خواب ام دی اف نوجوان: 

  • قیمتی اقتصادی و مقرون به صرفه
  • کمک به حفظ محیط زیست به دلیل تولید شدن از خرده چوب های بازیافتی
  • دارای تنوع رنگ و طرح بسیار بالا و با قدرت مانور زیاد 
  • دارای مقاومت بالا در مقابل تغییرات شرایط آب و هوا
  • دارای مقاومت بالا در مقابل خط و خش پذیری 
  • مصون بودن در برابر آفاتی همچون موریانه

بیشتر بخوانید: تمام نکاتی که درباره ام دی اف و بهترین مارک های ام دی اف باید بدانید 

معایب سرویس خواب ام دی اف:

  • در صورتی که دچار ترک خوردگی یا شکستی شود، دوباره چسباندن آن سخت خواهد بود.
  • ماندگاری کمتر نسبت به چوب
  • دارای نمونه های مشابه بی کیفیت از نظر ظاهری 

راهنمای خرید سرویس خواب دخترانه نوجوان + تصاویر

مزایای سرویس خواب فلزی برای اتاق خواب دخترانه:

  • تنوع بالا در رنگ و سبک
  • ماندگاری بالا
  • طراحی ساده و بدون هرگونه شلوغی
  • مناسب برای کودکان به دلیل قابلیت رنگ پذیری راحت
  • مقاومت در برابر گرما و آتش

معایب سرویس خواب فلزی:

  • نداشتن شکوه و جلوه ی لوکس سرویس خواب چوبی
  • قرار گرفتن در معرض زنگ زدن در صورت آسیب لایه محافظ رویی
  • بازیافت دشوار

راهنمای خرید سرویس خواب دخترانه نوجوان + تصاویر

در این میان چوب به دلیل کیفیت بالا و جلوه بی نظیری که به دکوراسیون اتاق خواب می بخشد، رتبه ی اول، ام دی اف به دلیل قیمت مناسب و تنوع بالا رتبه دوم و فلز به دلیل ماندگاری و مقاومت بالا رتبه سوم را در بین مصرف کنندگان دارا است. اما اگر درباره خرید یک سرویس خواب دخترانه نوجوان مصمم هستید، پیشنهاد ما به شما این است که به طور تخصصی در زمینه مواد اولیه ای که در ساخت سرویس خواب استفاده می شود مطالعه کنید و اطلاعات کافی کسب کنید. به همین خاطر در مقاله "معرفی انواع مواد اولیه اصلی در صنعت تولید سرویس خواب" مفصل به بررسی این متریال هایی که در تولید انواع سرویس خواب بکار می رود، پرداخته ایم. توصیه می کنیم حتما کمی وقت برای مطالعه این مقاله صرف کنید.


خرید سرویس خواب جک دار برای اتاق خواب دخترانه نوجوان چه مزایایی دارد؟

راهنمای خرید سرویس خواب دخترانه نوجوان + تصاویر


​​​​​​​در سرویس خواب جک دار، فضایی زیر تخت خواب برای قرار دادن وسایل مختلف و کمک به استفاده بهینه از فضا طراحی شده است که جزو بهترین ایده ها برای دکوراسیون اتاق خواب های کوچک می باشد. البته محبوبیت تخت خواب جک دار محدود به اتاق خواب های کوچک نیست، چرا که استفاده هوشمند از فضای زیر تخت نقش زیادی در کاهش آشفتگی و به هم ریختگی دکوراسیون دارد و این مشکلی نیست که تنها فضاهای کوچک با آن روبه رو باشند.

راهنمای خرید سرویس خواب دخترانه نوجوان + تصاویر

برای استفاده بهینه از فضایی که تخت خواب به خود اختصاص می دهد، می توانید از سرویس خواب های کشودار نیز کمک بگیرید اما مزیت تخت خواب جک دار نسبت به تخت خواب های کشودار، در استفاده بیشتر از فضای زیر تخت و استفاده ی راحت تر از آن است. اما به هر حال پیشنهاد می کنیم در صورتی که در اتاق خواب خود کمبود فضا دارید، به وب سایت بلج (www.bolej.ir) سر بزنید و مدل های کمجا اونها را بررسی کنید.


تشک مناسب دختران نوجوان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بعد از انتخاب یک سرویس خواب مناسب برای اتاق خواب دختر نوجوان تان، نوبت به انتخاب و خرید تشک استاندارد می رسد. با توجه به اینکه نوجوانان در سن بلوغ هستند، تشک آنها باید قابلیت بالایی در حمایت همه جانبه از ساختار بدن و تغییرات آن داشته باشد. انواع تشک شامل تشک های فنری، تشک های طبی و تشک طبی و فنری است. 

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بهترین تشک طبی 

ویژگی اصلی یک تشک استاندارد، قابلیت آن در حفظ ساختار طبیعی ستون مهره ها و کمر در زمان خواب است تا از این طریق از وارد شدن هرگونه فشاری به عضلات مختلف جلوگیری کرده و خوابی با کیفیت را برای شما به ارمغان آورد. پس یک تشک بیش از اندازه نرم ( تشکی که موقع دراز کشیدن به پشت روی آن، دست شما به هیچ وجه به داخل گودی کمرتان نرسد) به اندازه یک تشک بیش از حد سفت ( تشکی که موقع دراز کشیدن به پشت روی آن، دست شما به راحتی به سمت داخل گودی کمر فرو رود) می تواند برای سلامت شما مضر باشد. تشک های طبی و فنری محدودیت وزن ندارند و کیفیت بالاتر و در نتیجه عمر بیشتری نسبت به دیگر انواع تشک دارند. تشک های طبی قابل شستشو و سبک بوده اما عمر نسبتا کمی دارند. تشک های فنری قیمت مناسب تری نسبت به دیگر انواع تشک داشته ولی برای افرادی با وزن پایین مناسب تر خواهند بود.

راهنمای خرید سرویس خواب دخترانه نوجوان + تصاویر

در این مقاله به بررسی نکاتی که قبل از خرید سرویس خواب برای دختران نوجوان باید مورد توجه قرار گیرند شامل ابعاد تخت، نوع سرویس خواب، جک دار بودن یا کشودار بودن آن و در پایان نوع تشک مورد استفاده پرداختیم. مواردی که با در نظر داشتن آنها متناسب با میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید، قادر خواهید سرویس خوابی کاربردی، استاندارد و جذاب با ماندگاری خوب برای اتاق خواب فرزند خود خریداری نمایید. شما نیز می توانید تجربیات خود را از خرید سرویس خواب در ادامه این مقاله ارائه شده در وب سایت مجله پیت کت در قالب کامنت با ما در میان بگذارید.

در این باره بیشتر بخوانید

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما