خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب تخت تاشو، انتخابی هوشمندانه یا جسورانه؟

تخت تاشو، انتخابی هوشمندانه یا جسورانه؟

زمان مطالعه : 

4 دقیقه دقیقه

امروزه، با توجه به فضای کم موجود در خانه ها، شرکتهای تولیدی به طراحی و ساخت محصولاتی روی آورده اند که نیاز به فضای زیادی نداشته باشد تا بتوان از کمترین فضا، بیشترین بهره را برد. در بازار پر رقابت مصرفی نیز این محصولات با استقبال خوبی از سوی مصرف کنندگان مواجه شده اند.


از کاربردی ترین این محصولات می توان به تختهای تاشو اشاره کرد. این در حالی است که با توجه به جسورانه بودن این محصولات و تازگی آن برای بازار و همچنین مشاهده برخی از انواع بی کیفیت در بازار و همچنین شایعات خطرناک بودن این نوع از کالای خواب بسیاری از مردم با تردیدهای جدی در هنگام خرید این محصول مواجه هستند. اما آیا واقعا انتخاب  تخت تاشو کار درستی است ؟ معایب تخت تاشو چیست؟


مهمترین موضوع در استفاده از این نوع تختها، کیفیت و ایمنی آنها می باشد.


گروه تولیدی بلج، با همکاری بهترین طراحان و استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه، به طراحی و ساخت تختهای تاشو با کیفیت، امن و در عین حال زیبا می پردازد.

پمپ های نگهدارنده این تختها از بهترین برندهای موجود در بازار می باشند که امکان بروز هر گونه مشکل را به حداقل می رساند. پمپ های استفاده شده در تختهای تاشو بلج از برند با کیفیت H.T.M بوده که دارای سیلندرها و مواد اولیه بسیار مرغوب و مطمئن می باشد که به صورت جداگانه دارای 3 سال گارانتی هستند.

مدل جک تخت خواب تاشو

بخش زیرین تخت -که در واقع بخش نگهدارنده تشک می باشد- صفحه های مشبک از جنس فلز آهن است، این صفحه مشبک فلزی در تمامی قسمتها دارای اتصالات ایمن می باشد، هیچ نقطهای از آن (برعکس نمونه های کم کیفیت موجود در بازار) جوشکاری نشده و بخشهای مختلف آن توسط دستگاههای پیشرفته خم شده اند.

بنابراین در صورت ایجاد فشار یا ضربه از طرفین، این صفحه نگهدارنده دچار آسیب یا شکستگی نمی شود. با توجه به طراحی ویژه این تختها، وزن تشک به صفحه آهنی منتقل می شود و این وزن در انتها بر روی پایه ها تقسیم می شود. بنابراین، اساس کار تختهای تاشو بلج فلز می باشد، و بخش MDF تنها نما و رویه ی زینتی کار است.

رنگ این صفحه مشبک فلزی نیز(باز هم بر خلاف نمونه های کم کیفیت موجود در بازار)  100% کوره ای است که مانع از انتقال رنگ به تشک و خراب شدن آن می شود.


یکی از ویژگیهای منحصر به فرد گروه تولیدی بلج برای شهروندان ساکن تهران، استفاده از طراحان متخصص در واحد مستقل طراحی و ساخت تختهای تاشو است.


طراحان خبره بلج با حضور در منزل شما فضای خانه را به صورت دقیق بررسی می کنند و با ارائه پیشنهادهای تخصصی در زمینه ابعاد، طرح و رنگ به شما کمک می کنند تا از حداقل فضای موجود در خانه خود به بهترین شکل استفاده کنید و برای شما در خصوص گزینه های مناسبتان با توجه به نیازهایتان مشاوره می دهند. در همین حین شما همچنین می توانید از تجربه منحصر به فرد خرید در خانه بهره مند شوید.


طراحانی که در این واحد با شما همراه هستند متخصصان طراحی و معماری می باشند که به صورت کاملا رایگان به شما در رسیدن به خواسته تان کمک می کنند.


همچنین در مرحله نصب نیز از آنجا که نصب این نوع از تختخواب نیازمند تخصصی جدا از نصب تخت خوابهای معمول است، مجموعه بلج، به منظور آسایش خیال شما مشتریان، از حرفه ای ترین و با سابقه ترین مونتاژکاران برای مونتاژ و نصب محصولات استفاده می کند تا این ترتیب بروز هر گونه مشکل در مرحله نصب تخت تاشو نیز به حداقل برسد.

قیمت تخت تاشو

در ارتباط با خدمات پس از فروش، مهمترین مسئله دریافت خدمات در طولانی مدت است و اینکه مطمین باشید در طول سالهای آینده نیز فروشنده و تولید کننده در کنار شما خواهند بود و این نیاز در خصوص تخت تاشو بالاخص بیشتر خود را نشان می دهد زیرا سرویس آنها امری تخصصی است و در دوره های چند ساله باید انجام شود.

بیشتر بخوانید: آیا می دانید در خرید تخت خواب باید به چه نکاتی توجه کرد؟ 

تختهای تاشو در گروه تولیدی بلج دارای 2 سال گارانتی و پمپ های استفاده شده در آنها نیز همانطور که گفته شد دارای 3 سال گارانتی می باشد. خدمات پس از فروش نیز به صورت مادام العمر توسط این گروه تولیدی به شما ارائه خواهد شد.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید