خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب آشنایی با معایب و مزایای تخت خواب تاشو

آشنایی با معایب و مزایای تخت خواب تاشو

زمان مطالعه : 

6 دقیقه

تخت خواب تاشو، دسته ای مهم و کاربردی از سری مبلمان خانه های مدرن هستند. این محصولات همانند دیگر وسایل تاشو، کارایی بالایی برای صرفه جویی در فضا دارند. به همین جهت هم گزینه‌ی مناسبی برای محیط های تنگ و کوچک به شمار می روند.

امروزه تخت خواب تاشو یک انتخاب استراتژیک خصوصا در آپارتمان ها و منازل چند ده متری است و می تواند خوابی آرام و عمیق را به شما هدیه دهد. همچنین تخت خواب تاشو از آن دسته وسایل اتاق خواب است که با ظاهری جمع و جور، از احساس گرفتگی یا خفگی در فضا جلوگیری کرده و محیط اتاق را دلبازتر نشان خواهد داد.

صحبت کردن در خصوص مزایای تخت خواب تاشو، کار چندان پیچیده ای نیست و شما با یک جستجوی کوتاه در اینترنت می توانید به حجم زیادی از این مطالب دست پیدا کنید. به همین جهت ما در مجله‌ پیت کت قصد داریم تا به نکاتی تخصصی درباره‌ی تخت خواب تاشو بپردازیم که شاید آن را در کمتر جایی شنیده یا خوانده باشید. به علاوه با ذکر علت ایجاد مشکل، راه حل های آن را نیز مرور خواهیم کرد. پس لطفا در ادامه با ما باشید

تخت خواب های کمجا برای اتاق مهمان مناسب است؟

آشنایی با معایب و مزایای تخت خواب تاشو


اگر شما به دعوت اقوام خود در شهرهای دور و نزدیک علاقه داشته باشید، احتمالا با مشکلات متعددی برای پذیرایی از میهمانان خود مواجه شده اید. یکی از مهمترین دغدغه ها در این خصوص، به خرید تخت ارزان و کمجا برای مهمان برمی گردد. خرید تخت های معمولی برای مهمان، در کنار تمام محاسنی که دارد خالی از عیب هم نیست. 

بیشتر بخوانید: 7 نکته مهم برای چیدمان اصولی اتاق مهمان 

برای مثال شما تنها ممکن است برای مدت کوتاهی در حد چند روز نیاز به تخت مهمان داشته باشید، اما باید وجود یک شی دست و پاگیر را در کل سال تحمل کنید. 

در کنار این، تمیز کردن آلودگی های ملحفه و فضای زیر تخت هم زحمت دوچندانی را بر شما تحمیل خواهد کرد. بنابراین اگر شما هم با این مسائل در خرید تخت میهمان مواجهید، بهتر است به تخت خواب تاشو توجه بیشتری داشته باشید.

آیا واقعا تخت خواب تاشو خطرناک است؟

آشنایی با معایب و مزایای تخت خواب تاشو


این سوال به ظاهر ساده، یکی از نگرانی های جدی خانواده ها برای خرید تخت خواب تاشو می باشد. مثلا دلواپسی از سقوط تخت یا دغدغه هایی از قبیل که افکار منفی گرایانه‌ی بسیاری را در ذهنتان شکل می دهند. 

اما حقیقت این است که تخت خواب تاشو هم مانند هر کالای دیگری، باید از کیفیتی خوب برخوردار بوده و اصطلاحا استاندارد باشد. به همین جهت شما از یک کالای بی کیفیت و نا ایمن که در مکانی نامشخص تولید شده، نمی توانید انتظار چندانی برای تأمین امنیت خود داشته باشید. بنابراین به جای نگرانی های بی فایده، بهتر است تخت تاشو را از کارخانجات باسابقه و برندهای معتبری همچون بلج خریداری نمایید. البته شما برای خرید از این مجموعه ها، دلایل دیگری نیز دارید که در جای خود به آنها اشاره می کنیم.

در خرید تخت تاشو لطفا از کوره در نروید!

آشنایی با معایب و مزایای تخت خواب تاشو


برای بعضی افراد خوابیدن روی تخت، به واسطه صداهایی که از برخی تختها شنیده میشود به یک زجر بزرگ در میان انبوهی از صداهای طاقت فرسا تبدیل شده و روح آنان را عمیقا خراش می دهد.

 البته این موضوع به تخت های تاشو محدود نمی شود و در تخت های معمولی نیز ممکن است شما با این مشکل روبه رو شوید. اما شک نکنید که اینبار هم پای اتصالات ضعیف و تولید غیرحرفه ای محصولات در میان است. برای مثال نوع پمپ هیدرولیک مورد استفاده در باز و بسته کردن تخت و صداهای ایجاد شده بسیار موثر بوده و می تواند طول عمر مفید تخت تاشو را کاهش یا افزایش دهد. بنابراین به جای از کوره دررفتن، بهتر است همین حالا فکری برای انتخاب یک تخت محکم و بادوام کنید!

کوک ناکوک در اتاق شما

آشنایی با معایب و مزایای تخت خواب تاشو


زیبایی و ایجاد هماهنگی در دیزاین اتاق خواب، تنها وقتی کامل می شود که تمامی اجزا از ظاهری زیبا و موزون برخوردار باشند. به همین دلیل تخت خواب شما هم باید با دیگر وسایل در دکوراسیون اتاق شما به راحتی ست شود که برخی کاربران، تخت خای تاشو را از این نظر چندان جذاب نمی دانند. اما برخلاف تصور این گروه از افراد، شما تنها با چند کلیک ساده می توانید جدیدترین مدل های تخت خواب تاشو را با رنگ های متنوع در سایت های فروش اینترنتی تخت تاشو مانند مجموعه کمجا ایران پیدا کنید. 

علاوه بر این نمونه هایی نیز وجود دارند که دارای طبقات داخلی برای قرارگیری لوازم تزئینی یا کتابخانه و حتی میز تحریر هستند. 


تخت خواب تاشو افقی

آشنایی با معایب و مزایای تخت خواب تاشو افقی


ابعاد اتاق خواب، یکی دیگر از عوامل مشکل ساز برای خانواده هایی است که قصد خرید تخت خواب دارند. مثلا در مواقعی عرض اتاق به حدی کم است که امکان نصب تخت های معمولی و حتی تخت های تاشوی موجود در بازار را نمی دهد و همین موضوع بسیاری از افراد را از خرید تخت منصرف کند. اما تولید تخت خواب تاشو افقی، این مشکل را هم از سر راه شما برداشته است. تخت خواب تاشو افقی نسبت به تخت تاشوی عمودی، فضای کمتری از عرض اتاق را به خود اختصاص داده و در اغلب منازل به راحتی قابل استفاده است. 


انتخاب با شماست!

آشنایی با معایب و مزایای تخت خواب تاشو


علاوه بر تخت خواب تاشو یک نفره و دو نفره، شما می توانید براساس شرایط سنی و متراژ اتاقتان اقدام به انتخاب انواع تخت خواب تاشو کودک، تخت خواب تاشو نوجوان و مبل تختخواب شو نمایید. به این ترتیب شما مجبور نیستید که برای همه اعضای خانواده‌ی خود، از یک نوع تخت خواب استفاده کنید. انتخاب رنگ و سبک طراحی برای هر فرد نیز کاملا در اختیار شما بوده و دستتان در دیزاین منزلتان کاملا باز خواهد بود.

خرید تخت تاشوی شیک و ارزان 

قیمت مدل های تخت خواب تاشو دیواری، تا حد زیادی به کیفیت مواد سازنده و اتصالات آن بستگی دارد. برای مثال قیمت تخت تاشو یا نوع و برند ام دی اف به کاررفته می تواند در قیمت تخت تاشو تأثیر زیادی داشته باشد.

https://bolej.ir/%D8%AA%D8%AE%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8/%D8%AA%D8%AE%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88


​​​​​​​اما شما برای خرید یک تخت خواب ارزان می توانید از راه کارهایی کاربردی نظیر خرید از مراکز عمده فروشگاهی یا کارخانجات استفاده نمایید. با توجه به تولید انبوه محصولات، قیمت تمام شده برای تولید کننده های بزرگ کاهش یافته و شما تخت خوابی باکیفیت را با قیمتی کمتر می توانید خریداری کنید.

ما در این بخش از مجله پیت کت سعی کردیم درباره‌ی مزایا و محاسن تخت خواب تاشو صحبت کنیم و مسیر انتخاب یک تخت تاشوی شیک و با کیفیت را همراه با شما مرور کنیم. در نهایت اگر شما هم نکته یا ایده دیگری دارید می توانید آن را در بخش نظرات با ما و همه‌ی مخاطبان پیت کت به اشتراک بگذارید.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید