خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب معرفی و بررسی برترین برند های تولید کننده تخت خواب تاشو

معرفی و بررسی برترین برند های تولید کننده تخت خواب تاشو

زمان مطالعه : 

7 دقیقه

امروزه در اکثر خانه ها برای استراحت و خواب از تخت استفاده می شود ولی با کوچک شدن منازل و کم شدن مساحت اتاق خواب‌ها باوجود وسایل و متعلقات شخصی دیگر گنجاندن سرویس خواب معمولی کار پرچالشی خواهد بود از این رو ما به شما استفاده از تخت کمجا یا تخت خواب تاشو را پیشنهاد می کنیم.

ممکن است تصور کنید که تخت خواب های تاشو به علت فرم خاصی که دارند سایر وسایل اتاق خواب را مثل کمد و قفسه و میز آرایش همراه خود ندارند اما سرویس خواب هایی تهیه شده که هم تخت خواب تاشو دارد و هم تمامی متعلقات را از سر همان تخت خواب در سرویس جا داده اند که باعث شده یک دکوراسیون خیلی زیبا در اتاق خواب شما ایجاد شود.

ما در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین برندهای تولید کننده تخت خواب تاشو در ایران پرداخته ایم در این بین به ویژگی های این تخت خواب های تاشو هم اشاره کرده‌ایم. پس در ادامه با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

تخت خواب تاشو دو نفره کمجا


خصوصیات تخت خواب تاشو

یکی از خصوصیات تخت خواب تاشو سهولت در حمل آن است. وزن ام دی اف تخت تاشو سنگین است ولی به دلیل جداشدن قطعات تخت از یکدیگر کار حمل آن را آسان کرده است. در صورت مستاجر بودن که مدام مجبور به باز و بسته کردن قطعات تخت هستید سعی کنید مقاوم ‌ترین تخت خواب تاشو را انتخاب کنید تا در طولانی مدت آسیب نبیند و همچنین سعی کنید از مدل‌ های کوچک‌ تر و سبک تر آن انتخاب کنید. 

یکی از نکات مهم در انتخاب تخت‌ خواب تاشو، استحکام پایه ‌های تخت است. پایه باید بتواند وزن افرادی که می‌ خواهند از تخت استفاده کنند را بدون خم شدن، ترک خوردن یا شکستگی تحمل کنند بنابراین نقش مهمی در ساخت تخت دارد. اگر میخواهید درباره مزایا و معایب تخت خواب های تاشو بیشتر بدانید، به شما توصیه میکنیم به مقاله " آشنایی با معایب و مزایای تخت خواب تاشو " از مجله اینترنتی پیت کت مراجعه کنید. آن را با دقت مطالعه کنید تا اطلاعاتتان برای خرید بهترین مدل تخت خواب تاشو کامل شود.

بهترین  برند های تولید کننده تخت خواب تاشو

گروه صنعتی کمجا آرین

صنایع چوبی تخت خواب تاشو ارین علاوه بر تخت کمجا یا همان تاشو، سرویس خواب معمولی نوجوان و بزرگسال، کمددیواری، کابینت، میز آرایش، دراور، میز کامپیوتر، جاکفشی، زیرتلویزیون دیواری و زمینی و انواع مصنوعات چوبی در راستای دکوراسیون منازل و محل کارشما را ارائه میدهد و در صورت خرابی یا شکستگی هریک از اجزا، کار با یک تماس فورا جهت تعمیر یا تعویض آن اقدام خواهد کرد.

گروه صنعتی کمجا آرین به عنوان تولید کننده تخت خواب تاشو جهت جلب رضایت مشتریان و برای اینکه هزینه زیادی بابت بدست آوردن محصول دلخواهتان صرف نکنید؛ مشاوره، طراحی، حمل و نصب کار را بصورت رایگان ارائه می دهد. تخت خواب تاشو آرین با به کارگیری مواد اولیه مناسب برای ساخت محصولات خود نه تنها کیفیت محصولات را تضمین میکند بلکه با پشتیبانی ده ساله این ضمانت را تایید خواهد کرد چرا که مهمترین دغدغه مشتری واقعی تخت کمجا، کیفیت و ایمنی آن است.

تخت خواب تاشو دیواری

فروشگاه اینترنتی بُلج

با توجه به اینکه کسر بزرگی از طول عمر ما در خواب میگذرد، دور از ذهن نیست که حدس بزنیم خواب راحت و عمیق چیزی است که همه ما برای شروع یک روز پرانرژی به آن نیاز داریم. گروه تولیدی بلج به عنوان تولید کننده تخت خواب تاشو در بین کاربرانی که به دنبال تخت خواب تاشو با کیفیت هستند، شناخته شده است.

انواع تخت خواب تاشو مدرن

گروه تولیدی بُلج در سال 1370 با هدف تولید محصولات چوبی پا به عرصه گذاشت و با ایجاد استانداردهای نوین در این صنعت و اتکا به اعتماد مشتریان خود در سال 1378 با توجه به توسعه و افزایش حجم تولیدات و محصولات، با دور هم آمدن چندی از مدیران صنعت چوب اقدام به تاسیس شرکت تولیدی بازرگانی بُلج (سهامی خاص) را برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مصرف‌کنندگان نمود.

در میان بازار گسترده‌ای از عرضه‌کنندگان کالاهای خواب اعم از داخلی و خارجی، با مروری بر تجربیات کاربران در این سو و آنسوی فضای مجازی میتوان اینطور فهمید که سرویس خواب‌هایی که فروشگاه اینترنتی بُلج (www.bolej.ir) در اختیار مخاطب می‌گذارد با بهره بردن از کیفیتی مثال زدنی تولیدات در میان سرویس های خواب توانسته به خوبی خواسته‌های مصرف‌کنندگان را برآورده نماید و رضایت را به خواب آنها هدیه نماید .

تخت تاشو کمجای دیواری

از دیگر خصوصیاتی که  بلج را به عنوان یکی از تولید کننده تخت خواب تاشو از دیگر رقبا متمایز می‌کند تنوع محصولات آن و طراحی خلاقانه این سرویس های خواب متناسب با فضاهای مختلف است. 

این برند می‌تواند تا با استفاده از طیف وسیعی از سرویس‌های خوابی که به خوبی در سایت این فروشگاه اینترنتی با تصویر و تعریف و مشخصات توصیف شده اند سلیقه شما را چه مخاطب سرویس خواب سلطنتی هستید، چه سرویس خواب مدرن و اسپرت یا دنبال سرویس خواب مهمان میگردید ارضا و برآورده کند، یا اگر با محدودیت فضا مواجه هستید با ارایه طرح های خلاق خود شما را به انتخاب یک سرویس خواب تاشو راهنمایی نماید.

خرید انواع تخت خواب تاشو دو نفره​​​​​​​

مرکز تخصصی تولید تخت خواب تاشو فیس وود

مرکز تخصصی تولید تخت خواب تاشو فیس وود در سال 1387 با هدف ارائه بهترین محصولات کم جا شروع به فعالیت کرده است و در تلاش است که با ارائه ی محصولات و ایده های خلاقانه بتواند علاوه بر زیبا کردن محیط کار و خانه ی شما، از فضا کمترین میزان استفاده را ببرد. همچنین با به کارگیری مواد اولیه مناسب نه تنها کیفیت محصولات خودشان را تضمین می کنند، بلکه با پشتیبانی ده ساله این ضمانت را تایید می کنند.

انواع تخت خواب تاشو دیواری

محصولاتی که در مرکز تخصصی تولید تخت خواب تاشو فیس وود ارائه میشود شامل: انواع تخت خواب تاشو و کمد و تخت کمجا بزرگسال و کودکان می باشد.که البته با توجه به فضای اتاق و سلایق شما در تولید مدلهای مختلف تخت و کمد توانمندیم.


کلام آخر 

لازم به ذکر است که در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین برندهای تولید کننده تخت خواب تاشو در ایران پرداختیم. حال از شما درخواست داریم تا تجربه ی خرید خود را از یکی از بهترین برند های تخت خواب تاشو ی گفته شده در مطلب بالا را برایمان در بخش کامنت این مطلب از مجله اینترنتی پیت کت به اشتراک بگذارید و همچنین اگر برندی غیر از آنچه که ما در این مقاله به اشاره کرده‌ایم، نظر شما را جلب کرده است، دلیل آن را با ما درمیان بگذارید.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید