خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب مبل تخت خواب شو و همه نکاتی که برای خرید آن باید بدانید

مبل تخت خواب شو و همه نکاتی که برای خرید آن باید بدانید

زمان مطالعه : 

5 دقیقه

زندگی کردن در آپارتمان‌های کوچک به یک دکوراسیون مینیمال تر نسبت به خانه‌های بزرگ‌تر نیاز دارد. به‌طوری‌که بتوان تقریباً تمام وسایل ضروری زندگی را در این خانه‌ها به بهترین شکل قرارداد. یکی از وسایلی که برای این سبک از خانه‌ها مناسب است، مبل تخت خواب‌شو است.


بیشتر افرادی که در خانه‌های کوچک زندگی می‌کنند تمایل دارند که از وسایل ضروری خانه علاوه بر مبلمان، تخت خواب نیز داشته باشند. متناسب با فضایی که در اختیاردارند انتخاب مبل تختخواب‌شو گزینه بهتری نسبت به انتخاب سرویس خواب است. مبل‌های تخت شو به شما کمک می‌کند که در یک فضای کوچک هم مبلمان برای نشستن داشته باشید هم‌تخت برای خوابیدن و استراحت کردن.

مدل مبل تخت خواب شو جدید

برای ساخت مبل تختخواب‌شو از تکنولوژی‌های نوین ساخت مبلمان استفاده‌شده است. در ساخت این نوع از مبل‌ها زیبایی آن نیز مورد توجه قرارگرفته است. همچنین به دلیل قابلیت‌های چندکاره این نوع مبل جنس متریال مورداستفاده نیز مهم است تا محصول تولیدشده علاوه بر زیبایی و راحتی باکیفیت نیز باشد.

مدل مبل تخت خواب شو جدید

درصورتی‌که اتاق‌خواب بزرگی دارید اما تمایلی ندارید که بخش زیادی از فضای اتاق را سرویس خواب بگیرد می‌توانید یکی از مدل‌های مبل تخت شو را متناسب با دکوراسیون منزلتان استفاده کنید.



کاربردهای مبل تختخواب‌شو

کاربردهای مبل تختخواب‌شو
این مبل‌ها علاوه بر اینکه به بیشتر افراد کمک کرده تا از داشتن همه‌ی وسایل‌های موردنیاز در خانه محروم نباشند؛ و بتوانند در آسایش زندگی کنند امکانات و کاربردهای فراوانی نیز دارند. تبدیل مبل به تخت زمانی که مشغول تماشای تلویزیون هستید.
شاید شما هم از آن دسته از افرادی هستید که موقع کتاب خواندن زود خسته می‌شوید. به‌راحتی مبل را به تخت تبدیل کنید و فقط با گذاشتن یک بالشت زیر سرتان هم استراحت کنید هم از کتاب خواندن لذت ببرید.

از قابلیت‌های مفید این مبل‌های تخت خواب شو تنظیم ارتفاع است. هنگامی‌که به‌عنوان مبل از آن استفاده می‌کنید می‌توانید ارتفاع پشتی آن را افزایش دهید؛ و در هنگامی‌که به‌عنوان تخت مورداستفاده شماست ارتفاع پشتی را کاهش دهید. 
مبل تخت شو علاوه بر اینکه در خانه‌های کوچک کاربرد بسیار زیادی دارند و مناسب این خانه‌ها هستند در خانه‌های بزرگ نیز می‌توانید برای داشتن یک مبل چندکاره با امکانات زیاد از این مبل‌ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای اصولی چیدمان اتاق خواب کوچک 



تشک مبل تختخواب‌شو

مدل مبل تخت خواب شو جدید

تشک مبل تختخواب‌شو آن را از دیگر مدل‌ها متمایز می‌کند. ازآنجایی‌که این تشک جمع می‌شود به‌اندازه‌ی یک تشک معمولی سفت‌وسخت نیست. تشک‌های مبل تختخواب‌شو معمولاً از موارد زیر هستند:

 تشک فنری: داخل تشک فنر حلقه‌ای وجود دارد و هر چه قدر تعداد آن‌ها بیشتر باشد بهتر است.

فوم: تشک فومی نسبت به تشک فنری بهتر است. داخل این نوع تشک فنر وجود ندارد و فوم با توجه به بدن کاربر شکل می‌گیرد.

تشک مبل تختخواب‌شو

تشک بادی فنری: این نوع تشک از یک‌لایه تشک فنری و یک‌لایه تشک بادی تشکیل‌شده است، این نوع تشک در مبل های تخت خواب شو در ابتدا توسط شرکت مِید استفاده شده است. این مجموعه در حوزه طراحی و تولید انواع مبل تخت خواب تاشو در رده بهترین هاست.



اتاق مهمان یا اتاق کار؟

مبل تخت خواب شو یک نفره ارزان
داشتن یک اتاق مختص مهمان برای همه مقدور نیست. گاهی باید بین داشتن اتاق مهمان و اتاق کار یکی را انتخاب کنید. اما نگران نباشید چون می‌توانید با استفاده از یک مبل تختخواب‌شو اتاقی با دو کارکرد داشته باشید.

زمانی که در اتاق کار مشغول فعالیت هستید تمایل ندارید که بخش زیادی از فضا با تخت پر شود. با اضافه کردن یک مبل تخت شو به اتاق کار می‌تواند هم در زمان استراحت به‌عنوان مبل استفاده شود و هم به‌عنوان تخت زمانی که مهمان‌دارید.



آیا به یک مبل تخت خواب‌ شو نیاز دارید؟

مبل تخت خواب شو یک نفره ارزان
اگر تابه‌حال به مبل تخت خواب‌ شو نیاز نداشته‌اید اما به فکر خرید آن هستید بهتر است کمی بیشتر فکر کنید. مبل تختخواب‌شو گران‌تر از مبل معمولی است و اگر قصد داشته باشید از آن تنها برای خواب استفاده کنید، بهتر است مبل معمولی بخرید و یک تشک در کمد دیواری منزل نگه‌دارید.

مبل تخت خواب شو یک نفره ارزان

مبل تخت خواب‌ شو با توجه به ساختارش نشیمن‌گاه محکم‌تری نسبت به مبل معمولی دارند. درحالی‌که سالمندان اغلب تمایل به داشتن تکیه‌گاه یا کمک اضافی دارند، این نشیمن‌گاه محکم باعث می‌شود راحت‌تر و آسان‌تر از جا بلند شوند. البته ممکن است دیگران با مبل تخت شو خیلی راحت نباشند.



موقع خرید دقت کنید

مبل تخت خواب شو یک نفره ارزان
خریداران اغلب از این‌که مبل تختخواب‌شو را در فروشگاه امتحان کنند خجالت می‌کشند، اما با توجه به حجم سرمایه‌گذاری که روی خرید این مبل می‌کنید، ارزش چند دقیقه خجالت را دارد. روی تشک دراز بکشید و موقعیت‌های مختلف خواب را تقلید کنید.
تخت را جمع کنید تا وزن و سهولت مکانیزم آن را امتحان کنید، سپس روی مبل درحالی‌که جمع شده و حالت تخت ندارد بنشینید؛ بنابراین می‌توانید نشیمن آن را نیز امتحان کنید.

مبل‌های تخت شو کاربرد زیادی در خانه‌دارند اما هنگام خرید آن فقط کاربرد آن را در نظر نگیرید به جنس آن نیز توجه کنید. بیشتر تخت‌ها هستند که ظاهر بسیار زیبایی دارند اما به دلیل نداشتن جنس مناسب باعث اذیت شدن شما می‌شود.

اگر تخت از لحاظ کیفیت و جنس نیز مناسب نباشد و فقط ظاهر زیبا داشته باشد باعث می‌شود شما زودتر دل زده و به فکر تغیر تخت باشید. اگر این مبل‌ها را برای اتاق‌خواب انتخاب می‌کنید به سایر وسایلهای اتاق نیز دقت کنید اگر بیشتر به‌عنوان یک مبل از آن استفاده می‌کنید حتمی رنگ و طرح آن را با تخت اتاق خود هماهنگ کنید.



کلام آخر برای خرید مبل تخت خواب شو

خرید مبل تختخواب شو ارزان
فروشگاه بلج به زیبایی دکوراسیون منزل شما فکر می‌کند؛ و متناسب با نیازهای مختلف و حتی فضایی که در اختیاردارید انواع مبل تخت شو را طراحی کرده است. بسته به جنس، ابعاد، شکل ظاهری مبل‌های تخت شو متفاوت است این مبل‌ها در انواع طرح و رنگ‌ها طراحی‌شده‌اند که می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود و سبک و رنگ دکوراسیون خانه‌ی خود این مبل تختخواب‌شو را از فروشگاه اینترنتی بلج انتخاب کنید.

مقاله راهنمای خرید مبل تخت خواب تاشو در مجله پیت کت با هدف تسهیل فرآیند تصمیم گیری شما عزیزان در خرید این محصول کاربردی نوشته شده است. امیدواریم این مطلب شما را در همین راستا کمک کند و برایتان سودمند باشد. لذا از شما خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با این مطلب در سیات پیت کت با ما در میان بگذارید. از حمایت شما سپاس گذاریم.

جدیدترین مدل های مبل تخت خوابشو یکنفره سال 2020

در این کالکشن فروشگاه اینترنتی بلج جدیدترین مدل های مبل تخت خواب شو یکنفره را برای شما جمع آوری کرده است. شما در این مجموعه می توانید از بین ده ها مدل برتر و جدید بهترین مدل تخت خواب شو را با بهترین قیمت برای خود تهیه کنید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که مبل تخت شو مورد نظرتان را بصورت اقساطی از بلج بخرید.
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید