خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب باید ها و نباید های خرید سرویس خواب برای اتاق خواب کوچک + تصاویر

باید ها و نباید های خرید سرویس خواب برای اتاق خواب کوچک + تصاویر

زمان مطالعه : 

6 دقیقه

زمانی کوچک بودن فضای اتاق خواب یک چالش محسوب می شد و آن هم به این دلیل بود که گزینه های پیش روی فرد برای انتخاب سرویس خواب کمتر می شد.

اما سال هاست که کوچک بودن فضای دکوراسیون اتاق خواب نه تنها چالش محسوب نمی شود، بلکه به چشم فرصتی برای بهره مند شدن از بی نهایت ایده برای چیدمان وسایل اتاق خواب و محصولات موجودی که خاص این فضا هستند، دیده می شود. اگر شما هم اتاق خوابی با فضایی کوچک دارید و علاقه مند به دانستن گزینه های پیش روی خود برای انتخاب سرویس خواب هستید، در ادامه با ما همراه باشید چرا که در این مقاله به بررسی ایده ها و محصولات موجود برای اتاق خواب های کوچک خواهیم پرداخت.


استفاده از تخت خواب دو طبقه چند منظوره برای اتاق خواب کوچک کودک

اگر اتاق خواب کودک شما فضای محدودی دارد، در واقع فرصت خوبی برای استفاده از تخت خواب های دوطبقه دوکاربردی به شما می دهد. تخت خواب دو طبقه ای که یک طبقه آن به تخت خواب کودک اختصاص داده شده و طبقه دیگر می تواند کاربردهای متفاوتی براساس سن کودک و نوع نیازش داشته باشد. 

از فضای خالی زیر تخت می توان با قرار دادن میز تحریر و صندلی و یک کتابخانه ی خانگی برای ایجاد مکانی برای مطالعه و انجام تکالیف مدرسه یا با قرار دادن باکس های اسباب بازی های کودک بعنوان فضای بازی او استفاده کرد. اگر قصد دارید دکوراسیون اتاق خواب او را از این نیز هیجان انگیزتر کنید، می توانید برای پایین آمدن او از تخت خواب، به جای پله از سرسره استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی مزایا و معایب انواع تخت خواب دو طبقه 


انتخاب تخت خواب تاشو برای اتاق کوچک

اما همچنان که در ایده های مربوط به سرویس خواب برای فضاهای کوچک جلوتر می آییم، به کاربردی ترین نوع تخت خواب برای فضاهای کوچک  یعنی تخت خواب های تاشو می رسیم، که طرفداران زیادی دارند. هرچند شاید فکر کنید که عمر زیادی در دنیای دکوراسیون و طراحی داخلی ندارند. اما در واقع اولین تخت خواب تاشو تقریبا در سال 1900میلادی توسط ویلیام لارنس مورفی اختراع شد و هنوز هم به نام تخت خواب مورفی شناخته می شوند. 

اگر شما هم به دنبال تخت خواب یک نفره یا دو نفره برای یک اتاق کوچک هستید، حتما سری به فروشگاه های آنلاین برتر سرویس خواب بزنید تا با طرح های زیبا و وسوسه برانگیزی از این نوع تخت خواب روبه رو شوید.  این تخت خواب ها عملا برای افرادی است که می خواهند تخت خواب شان در طول روز و وقتی نیازی به آن نیست، از فضای اتاق محو شود! 

این تخت خواب ها در انواع تخت خواب تاشو افقی، یک نفره، دونفره، تخت خواب تاشو کودک و نوجوان عرضه می شوند. این تخت خواب ها می توانند قسمتی از یک کتابخانه خانگی یا کمد دیواری باشند، به راحتی جمع شوند و فضای خالی زیادی برای شما به ارمغان آورند. یکی از مزایای تخت خواب های تاشو این است که به شکلی طراحی می شوند که به هیچ وجه توسط مهمانانی که اولین بار است وارد اتاق شما می شوند، قابل شناسایی نخواهند بود؛ زیرا یک کتابخانه یا کمدهای متحرک بعد از جمع شدن در جلوی آن قرار می گیرند.


استفاده از انواع تخت خواب های کشودار برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک

گاهی می خواهید از یک سرویس خواب معمولی و نه تاشو یا دو طبقه برای اتاق خواب کوچک خود استفاده کنید اما در عین حال به دنبال استفاده بهینه تری از فضای اختصاص داده شده به سرویس خواب هستید. در این موارد سرویس خواب کشودار با اکسسوری خود شامل دراور، پاتختی و پاف صندوق دار می توانند سهم زیادی در رفع این نیاز شما داشته باشند. اما اگر به دنبال افزایش این سهم هستید، ما سرویس خواب جک دار که در آن یک جک برای زیر تخت خواب تعبیه شده را به شما پیشنهاد می کنیم. قابلیتی که به شما این اجازه را می دهد تا به راحتی نهایت استفاده را از فضای زیر تخت داشته باشید. 


بهترین رنگ برای سرویس خواب در اتاق خواب های کوچک 

وقتی بحث استفاده بهینه از اتاق خواب باشد، نمی توان از کمک گرفتن از رنگ ها برای بزرگ تر نشان دادن فضا غافل شد. درحالی که رنگ های تیره می توانند فضا را کوچک تر نشان دهند، با استفاده از رنگ های روشن اتاق خواب شما بزرگ تر و روشن تر به نظر خواهد رسید. این در واقع یکی از ساده ترین و اقتصادی ترین و در عین حال تاثیرگذارترین راه ها برای بزرگ تر نشان دادن فضا است.

در این مقاله در کنار شما با ایده هایی برای سرویس خواب اتاق خواب های کوچک آشنا شدیم؛ از تخت خواب دو طبقه گرفته تا تخت خواب های کشودار. سرویس خواب هایی که جلوه ای مدرن به دکوراسیون اتاق خواب تان هدیه می دهند. حال شما با به پایان رساندن مطالعه این مقاله می توانید به آسانی انتخابی درست در خرید سرویس خواب مناسب اتاق خواب کوچک خود داشته باشید. اما برای این خرید بهتر است حتما به فروشگاه هایی سر بزنید که بتوانید ایده هایی که اینجا مطرح کردیم را به راحتی و قیمتی مناسب پیدا کنید. یکی از این مجموعه های فعال فروشگاه اینترنتی بلج است که شما با آدرس اینترنتی www.bolej.ir وارد وب سایت این مجموعه بشوید تا با انبوهی از ایده های جذاب و قابل اجرا در اتاق خواب خود مواجه شوید. 

نکته پایانی که میخواهیم به شما بگوییم این است که حواستان را در دیزاین و طراحی دکوراسیون اتاق خواب های کوچک جمع کنید. همان طور که شما با ایده هایی که مطرح کریدم می توانید به بهترین دکوراسیون مد نظر خود برسید، شما می توانید با رعایت نکردن برخی از اصول نتیجه ای بر عکس دریافت کنید. برای این که از این مشکل به راحتی عبور کنید توصیه می کنیم حتما مقاله راهنمای چیدمان اتاق‌ خواب های کوچک را مطالعه کنید. همچنین از شما می خواهیم که نظرات وتجریبات خود را با ما و سایر مخاطبان مجله پیت کت در میان بگذارید

در این باره بیشتر بخوانید

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید