خانه دکوراسیون پذیرایی وسایل پذیرایی 9 مدل برتر مبل مدرن راحتی جدید

9 مدل برتر مبل مدرن راحتی جدید

زمان مطالعه : 

12 دقیقه

مبلمان خانه ی شما را تکمیل می کنند. فرقی نمی کند ابعاد فضای در دسترس شما چقدر است؛ بدون حضور مبلمان مناسب در آن، قادر به تعریف فضای آن نخواهید بود.

توجه به راحتی و سبک مبل انتخابی دو اصل مهمی اند که قبل از خرید نیاز است مورد توجه قرار دهیم. در بین سبک های مختلف، سبک مدرن به دلیل قدرت سازگاری بالایی که دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این راستا این مقاله از مجله ی تخصصی دکوراسیون پیت کت را به معرفی 9 مدل برتر مبل راحتی مدرن جدید اختصاص داده ایم. اگر شما هم قصد خرید و اضافه کردن این عنصر تاثیرگذار از دکوراسیون به وسایل اتاق پذیرایی خود را دارید، در کنار ما بمانید. 

1. مبل مدرن راحتی جدید با قیمت کمتر از 10 میلیون تومان

اولین بخش از این مقاله را به معرفی سه مدل برتر مبل مدرن راحتی جدید با قیمت کمتر از 10 میلیون تومان اختصاص داده ایم. 

مبل مدرن راحتی جدید برجسته

اگر برای دیگر عناصر دکوراسیون مدرن خود از طرح و رنگ هایی مینیمال و خنثی استفاده کرده اید و به دنبال اضافه کردن یک مبل مدرن راحتی جدید با جلوه ای برجسته به آن هستید، مبل دونفره چشمه نور مدل 201MA گزینه ی مناسبی برای تان خواهد بود. استفاده از چوب و رنگ های برجسته در ساخت این مبل، می تواند آن را تبدیل به نقطه ی کانونی چیدمان منزل تان کند.

مبل مدرن راحتی جدید برجسته

مبل مدرن راحتی جدید روستیک

داشتن دکوراسیونی مدرن به معنی خداحافظی با عناصر دکوراسیونی از دیگر سبک ها نیست چرا که حتی خود این سبک ها هم نقاط اشتراک قابل توجهی با یکدیگر دارند. اگر از علاقه مندان به سبک روستیک هستید، یک مبل مدرن راحتی جدید با پایه و دسته های چوبی می تواند حس و حال روستیک را برای شما به همراه داشته باشد. مبل راحتی موبلا مدل زنیتا  با طراحی چوبی و مینیمالش شما را به خوبی به این هدف می رساند. 

عکس مبل راحتی

مبل مدرن راحتی جدید چرمی

یکی از راه های ایجاد محیطی با شکوه و شیک، استفاده از عناصر دکوراسیونی است که در ساخت آنها از چرم استفاده شده است. مبل دو نفره cloud هلگر در عین حال که دارای روکشی چرمی است، با طراحی مینیمالش جلوه ای مدرن به دکوراسیون منزل شما می بخشد و قدرت سازگاری با طیف وسیعی از سبک های دکوراسیون از جمله کلاسیک، مدرن و روستیک را دارد. 

عکس مبل مدرن راحتی جدید چرمی

2. مبل مدرن راحتی جدید با قیمت بین 10 تا 20 میلیون تومان

در این قسمت از مقاله شما را با سه نمونه از برترین انواع مبل مدرن راحتی جدید که قیمتی بین 10 تا 20 میلیون تومان دارند، آشنا می کنیم.

مبل مدرن راحتی جدید با جلوه ای چوبی

سبک مدرن با جلوه ای روستیک به دلیل جلوه ی متفاوتی که ایجاد می کند، می تواند دکوراسیون داخلی منزل شما را به خوبی ارتقا بخشد. اگر از طرفداران عناصر دکوراسیون چوبی هستید اما میانه ی خوبی با سبک کلاسیک ندارید،  مبل دو نفره موبلا مدل زنیتا انتخاب مناسبی برای شما است چرا که جلوه ای چوبی و در عین حال مینیمال برای شما به ارمغان می آورد. 

مبل مدرن راحتی جدید با جلوه ای چوبی

مبل مدرن راحتی جدید با جلوه ای تلفیقی

اگر به دنبال یک مبل راحتی مدرن جدید با جلوه ای تلفیقی هستید، مبل سه نفره کنزا کمجاچوب همان مدلی است که به دنبال آن هستید. طراحی ظریف، پایه های چوبی مینیمال و راحتی سه ویژگی برجسته ی آن اند. این مبل مدرن راحتی جدید جلوه ای مدرن، مینیمال و البته روستیک را به فضا هدیه می دهد.  

مبل مدرن راحتی جدید با جلوه ای تلفیقی

مبل مدرن راحتی جدید با جلوه ای کلاسیک

سبک کلاسیک به دلیل جلوه ی باشکوهی که خلق می کند، همچنان طرفداران زیادی دارد. یکی از گزینه هایی که برای داشتنی دکوراسیونی با چاشنی سبک کلاسیک پیش روی شما است، انتخاب مبل مدرن راحتی جدیدی است که در آن به ترکیب دو سبک مدرن و کلاسیک پرداخته شده است. ست مبلمان هفت نفره چشمه نور مدل 408MA این ترکیب متعادل و برجسته را برای شما خلق کرده است. 

مبل مدرن راحتی جدید با جلوه ای کلاسیک

3. مبل مدرن راحتی جدید با قیمت بالای 20 میلیون تومان

در آخرین قسمت از این مقاله به معرفی سه مدل برتر مبل مدرن راحتی جدید با قیمت بالای 20 میلیون تومان می پردازیم.

مبل مدرن راحتی جدید دو رنگ

گاهی انتخاب بین رنگ های خنثی و رنگ های برجسته و قوی دشوار می شود. خب چرا از یک ست مبل مدرن راحتی که ترکیبی از هر دو است، برای خلق فضایی متعادل کمک نگیریم؟ ست مبلمان هفت نفره چشمه نور مدل 404MA  نه تنها دو گروه رنگ خنثی و قوی را در کنار هم به کار برده است، بلکه به ترکیب دو سبک مدرن و کلاسیک هم پرداخته است تا فضایی مدرن و در عین حال گرم و صمیمی خلق کند. 

مبل مدرن راحتی جدید دو رنگ

مبل مدرن راحتی جدید لوکس

اگر به دنبال داشتن فضایی شیک و مدرن اید، ست مبلمان پنج نفره ایتال فوم مدل فلورانس یکی از برترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود. استفاده از چرم در کنار پارچه، طراحی متفاوت و البته جلوه ی صنعتی پایه های فلزی آن از جمله ویژگی های این مدل از مبل مدرن راحتی جدید است. 

مبل مدرن راحتی جدید لوکس

مبل مدرن راحتی جدید با طراحی ای ظریف

اگر به دنبال ظرافت بخشیدن به دکوراسیون داخلی منزل تان و ایجاد فضایی صمیمی با جلوه ای ملایم هستید، پیشنهاد ما به شما مبلمان هفت نفره صنعت چوب کیان مدل النا است. آنچه در کنار طراحی تلفیقی مدرن-کلاسیک اش، آن را از دیگر مدل ها متمایز می کند استفاده از اسفنج سوپر نرم 35 کیلویی(بالاترین کیفیت) در قسمت نشیمن و کلاف داخلی ساخته شده از چوب روسی فراوری شده است. 

مبل مدرن راحتی جدید با طراحی ای ظریف​​​​​​​

مبلمانی که در این مقاله به معرفی آنها پرداخته ایم را می توانید از فروشگاه اینترنتی خوگر خریداری کنید. برای آشنایی بیشتر با این فروشگاه معتبر در حوزه ی محصولات دکوراسیون پیشنهاد می کنیم به مطلب نقد و بررسی بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی مبلمان کشور؛ خوگر مراجعه بفرمایید.

سخن پایانی؛ خوشحالیم که تا پایان این مقاله از مجله ی تخصصی دکوراسیون پیت کت با معرفی 9 مدل برتر مبل مدرن راحتی جدید با ما همراه بودید. شما کدام یک از این 9 مدل مبل را انتخاب مناسبی برای دکوراسیون مدرن منزل تان می دانید؟ خوشحال می شویم نظرات خود را در ادامه ی مقاله با ما و دیگر خوانندگان این مجله به اشتراک بگذارید. 

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید