خانه دکوراسیون پذیرایی وسایل پذیرایی انواع مبل ال شیک کدام اند + تصاویر

انواع مبل ال شیک کدام اند + تصاویر

زمان مطالعه : 

9 دقیقه

مبل ال یا سکشنال در ظاهر فضای بیشتری به خود اختصاص می دهد اما به همان نسبت فضای راحت تری برای نشستن افراد بیشتری فراهم می کند و طراحی بهینه تری نسبت به مبلمان معمولی دارد. 

اگر قصد خرید مبل ال داشته باشید با گزینه های زیادی روبه رو خواهید شد که در عین حال که حق انتخاب بیشتری برای شما فراهم می کنند، می توانند تصمیم گیری را هم برای شما دشوار سازند . از این رو قصد داریم این مقاله از مجله پیت کت را به معرفی انواع مبل ال شیک اختصاص دهیم. اگر شما هم قصد اضافه کردن یک مبل ال شیک به وسایل پذیرایی خود دارید، با ما همراه باشید.


مبل ال شیک مدرن

اگر به دنبال مبلمانی هستید که هم استفاده بهینه ای از فضای دکوراسیون اتاق نشیمن شما داشته باشند و هم سازگاری بالایی با سبک دکوراسیون انتخابی شما داشته باشند پس مبل ال مدرن همان چیزی است که نیاز دارید. مبل ال شیک مدرن می تواند با طیف وسیعی از سبک های دکوراسیون شامل مدرن، معاصر، مینیمال و صنعتی دارد. 

مبل ال شیک مدرن


مبل ال شیک کلاسیک

مبل ال شیک با جلوه کلاسیک استفاده محدودتری نسبت به نوع مدرن آن دارد و می توانید از آن برای فضایی با دکوراسیون کلاسیک، سنتی یا سلطنتی استفاده کنید. مبل ال شیک کلاسیک دارای جزئیات بیشتری در طراحی اش است و اغلب در رنگ های گرم یا رنگ های جواهرات عرضه می شوند. 


مبل ال شیک روستیک

برای ایجاد حس و حال سبک دکوراسیون روستیک نیاز نیست تمام بخش های منزل را متناسب با آن تغییر دهید، بلکه اضافه کردن یک یا چند عنصر ساخته شده از مواد اولیه طبیعی همچون چوب یا سنگ هم شما را به آن هدف می رساند. مبل ال شیک که در ساخت آن از چرم و چوب استفاده شده است، می تواند همان عنصر روستیک در دکوراسیون منزل شما باشد.

مبل ال شیک روستیک


مبل ال شیک مینیمال

مبل ال عنصری مینیمال محسوب می شود و دلیل آن هم به استفاده بهینه ای که از فضا دارد، برمی گردد. مبل ال شیک مینیمال به شما کمک می کند از کنج اتاق نشیمن تان هم بیشترین استفاده را داشته باشید. این نوع از آن اغلب در رنگ هایی خنثی همچون خاکستری، طوسی و سفید عرضه می شوند. رنگ سفید آن می تواند اتاق نشیمن شما را بزرگ تر و بازتر هم نشان دهد.  

مبل ال شیک مینیمال​​​​​​​


مبل ال شیک تلفیقی

برخی از مبلمان ال تلفیقی از دو سبک مختلف اند تا تبدیل به عنصری متفاوت و برجسته در دکوراسیون مدرن منزل شما شوند.  یک مبل ال شیک تلفیقی به عنوان مثال می تواند ترکیبی از دو سبک مدرن و کلاسیک یا مینیمال و روستیک باشد و چیدمان اتاق نشیمن شما را از بی روح شدن نجات دهد. 


مبل ال شیک چستر

اگر به دنبال ایجاد فضایی باشکوه و لوکس در چیدمان اتاق نشیمن تان هستید، مبل ال شیک چستر یکی از بهترین گزینه های روی میز برای شما محسوب می شود. این نوع مبل ال با ظاهر لمسه کوب و چرمی ای که دارد، جلوه ای منحصربه فرد و البته فضای نشستنی بسیار راحت را برای شما فراهم می کند. 

مبل ال شیک چستر


مبل ال شیک تختخواب شو

اگر با کمبود فضا روبه رو هستید، خرید عناصر دکوراسیون چندمنظوره همان راه حلی است که نیاز دارید. مبل ال شیک تختخواب شو یکی از آن عناصر چندمنظوره است که فضای خالی قابل توجهی برای شما فراهم می کند و می توانید از آن برای چیدمان اتاق نشیمن، اتاق کار، اتاق خواب یا اتاق مهمان استفاده کنید. اگر تصمیم به خرید مبل ال تختخواب شو گرفتید حتما مقاله " 9 نکته که قبل از خرید مبل تخت خواب شو باید بدانید " را بخوانید 

مبل ال شیک تختخواب شو


مبل ال شیک باکس دار

ایده ای دیگر برای فراهم کردن فضای ذخیره سازی بیشار، انتخاب یک مبل ال شیک باکس دار است. این مبل بهینه ترین استفاده  ممکن را از فضای منزل تان خواهد داشت چرا که باکس هایی در زیر قسمت نشیمن اش در اختیار شما قرار می دهد که می توانید برای وسایل مختلف تان از جمله کالای خواب از آن استفاده کنید. 


مبل ال شیک فرانسوی

اگر به دنبال انتخاب یک مبل ال شیک با طراحی ای متفاوت برای یک دکوراسیون کلاسیک اید، مبل ال فرانسوی را امتحان کنید. البته اگر به دنبال تلفیق سبک ها و تبدیل مبلمان به نقطه کانونی دکوراسیون هستید، می توانید از آن برای چیدمانی مدرن هم استفاده کنید. این مبل اغلب دارای طراحی ای منحنی و یوشکل است و در رنگ هایی برجسته و گرم عرضه می شود و به همین دلیل قبل از هر چیز گزینه ای مناسب برای دکوراسیون کلاسیک است. 

مبل ال شیک فرانسوی

بیشتر بخوانید: دکوراسیون منزل فرانسوی چیست؟ 


مبل ال شیک برای اتاق نشیمن کوچک

اگر یک اتاق نشیمن کوچک دارید، برخلاف تصور برخی افراد درواقع فرصت خوبی برای اضافه کردن یک مبل ال شیک جمع و جور به آن را دارید. با این کار از گوشه ی اتاق نشیمن تان هم استفاده می کنید و فضا برای نشستن افراد بیشتری در اختیار خواهید داشت. مبل ال شیک مینیمال در رنگی روشن خصوصا انتخاب منطقی تری برای فضای کوچک مدنظر شما برای بزرگ تر نشان دادن آن خواهد بود. همچنین توصیه ما به شما این است که حتما مقاله " چیدمان اصولی مبلمان برای یک اتاق نشیمن کوچک " را مطالعه کنید تا با چالش های پیش رویتان برای چیدمان مبلمان در اتاق نشیمن کوچک و راه حل های آن آشنا شوید 


مبل ال شیک برای اتاق نشیمن بزرگ

اگر فضایی بزرگ در اختیار دارید پس حق انتخاب بیشتری در خرید مبل ال شیک خواهید داشت. یکی از جذاب ترین گزینه های پیش روی شما مبل ال پبکاسو است که راحت ترین و نرم ترین نشیمن را در بین انواع مبلمان ال در اختیار شما قرار می دهند، دوام بالایی دارند و با تنوع بالایی که در رنگ دارند خیال شما را از بابت حفظ انسجام پالت رنگ چیدمان منزل راحت می کنند. 


سخن پایانی؛ به پایان این مقاله از مجله تخصصی دکوراسیون پیت کت با بررسی انواع مبل ال شیک رسیدیم. از اینکه تا پایان همراه ما بودید، از شما متشکریم. خوشحال می شویم شما هم تجربیات خود از خرید مبل ال را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. 

گلچین بهترین مبل های ال شیک و مدرن

حالا که با انواع مبل ال در بازار آشنا شدیم وقت آن شده که با هم به سراغ دیدن بهترین مدل ها برویم. اگر دوست دارید تمام سبک های معرفی شده از مبل ال در این مقاله را یکجا با هم ببنید حتما به این کالکشن سر بزنید
برچسب ها:
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید