خانه حمام و سرویس بهداشتی سرویس بهداشتی مدرن چگونه یک سرویس بهداشتی لوکس داشته باشیم

چگونه یک سرویس بهداشتی لوکس داشته باشیم

زمان مطالعه : 

5 دقیقه

بعد از آشپزخانه این سرویس بهداشتی است که بیشتر افراد معتقدند تغییر دکوراسیون آن پرهزینه است و به همین دلیل برخی  این مکان‌ ها را همانطور که هستند رها می کنند، اما واقعا برای داشتن یک سرویس بهداشتی لوکس نیاز به بودجه سنگین دارید؟


به نظر ما در مجله اینترنتی پیت کت شما برای تغییر و به روز کردن دکوراسیون محیط خود نیاز به هزینه‌های سرسام آور ندارید. از خرید وان حمام گران قیمت و دوش های هوشمند الهام گرفته از بارش باران که بگذریم، همچنان راه های بی شماری وجود دارند که با هزینه های کم تر، دکوراسیونی شیک را برای سرویس بهداشتی شما به ارمغان آورند. در ادامه این مطلب  ما به معرفی 9 ایده برای تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل شما پرداخته ایم و از شما هم دعوت می کنیم با ما همراه باشید تا بتوانید بدون هزینه زیاد یک سرویس بهداشتی لاکچری برای خود طراحی کنید.



1. مکانی برای استراحت به سرویس بهداشتی خود اضافه کنید

مکانی برای استراحت به سرویس بهداشتی خود اضافه کنید

تقریبا تمام سرویس های بهداشتی مجللی که تا کنون دیده‌اید مکانی برای استراحت دارند که در آن یک صندلی عثمانی یا دیگر انواع صندلی، پاف و یا یک مبل راحتی تک نفره تعبیه شده است. این مبل یا صندلی علاوه بر جلوه ی شیکی که به سرویس بهداشتی شما می دهد، مکان راحتی را برای انجام کارهایی همچون پدیکور کردن فراهم می کند.



2. اجزای کوچک دکوراسیون را درون جعبه هایی قرار دهید

اجزای کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتی را درون جعبه هایی قرار دهید

یکی از راه های افزودن به زیبایی دکوراسیون بهداشتی قراردادن اجزای کوچک درون جعبه ها و شیشه ها است. بعنوان مثال صابون را به جای روی سینک روی یک ظرف صاف قرار دهید، مسواک و خمیر دندان خود را در یک استوانه زیبا بگذارید، و یا پنبه ها را در یک جعبه دوست داشتنی که می تواند شیشه ای باشد، قرار دهید. با انجام این کارها خواهید دید که با همین تغییرات کوچک محیط شما مرتب تر و متفاوت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: چطور شلف ها در نظم بخشیدن به سرویس بهداشتی معجزه می کنند؟ 



3. به سراغ طراحی مونوگرام روی اجزای دکوراسیون بروید

به سراغ طراحی مونوگرام روی اجزای دکوراسیون دستشویی بروید

مونوگرام که لوگویی متشکل از حرف اول اسامی است می تواند برروی بسیاری از اجزای دکوراسیون سرویس بهداشتی همچون حوله، جعبه دستمال، شیشه حاوی توپ های پنبه ای کوچک و یا پشت صندلی و غیره حک شود. استفاده از مونوگرام بخشی از دکوراسیون اغلب سرویس های بهداشتی کلاسیک است.



4. از آینه هایی متفاوت در چیدمان سرویس بهداشتی استفاده کنید

از آینه هایی متفاوت در چیدمان سرویس بهداشتی استفاده کنید

به جای استفاده از آینه های معمول با قالب های مربع یا مستطیل کمی خلاقیت به خرج دهید و از قالب های متفاوتی برای آینه استفاده کنید. قالب هایی که با وجود گرفتن جای کمتر، زیبایی بیشتری به دکوراسیون سرویس بهداشتی شما منتقل خواهند کرد. می توانید از آینه های دایره شکلی که قاب آنها رنگی متناسب با دکوراسیون شما دارد و با یک طناب فانتزی زیبا آویزان می شوند، استفاده کنید.



5. از پادری  در سرویس بهداشتی استفاده نکنید

یک پادری کثیف یا رنگ و رو رفته اولین چیزی است که در دکوراسیون سرویس بهداشتی شما خودنمایی خواهد کرد، بنابراین اگر پادری دارید، بهترین گزینه برداشتن آن و جایگزین کردن آن با یک کفپوش حوله ای یا یک قالی کوچک خوش نقش و نگار که به مرور زمان نه تنها کهنه نمی شود، بلکه بهتر هم می شود، است.



6. جایی برای آویزان کردنی ها در سرویس بهداشتی تعبیه کنید

جایی برای آویزان کردنی ها در سرویس بهداشتی تعبیه کنید

یکی از نکاتی که طراحان داخلی در اجرای  آن موفق اند، این است که جایی برای همه چیز در نظر می گیرند و همه چیز در سر جای خود است. قرار دادن هر چیزی سر جای خود در ظاهر امر نکته ساده ای است که همه معتقدیم رعایت می کنیم اما در عمل خیلی از اجزای دکوراسیون سرویس بهداشتی سر جای خود نیستند و این باعث نامرتب و شلوغ به نظر رسیدن سرویس بهداشتی خواهد شد. مکانی برای آویزان کردن تن پوش حمام و حوله از جمله مواردی است که نباید از آن غافل شد.



7. اجزای برنجی و مسی را به سرویس بهداشتی خود بیاورید

اجزای برنجی و مسی را به سرویس بهداشتی خود بیاورید

این روزها استفاده ازوسایل برنجی و مسی در قسمت های مختلف منزل، از جمله دکوراسیون سرویس بهداشتی رواج زیادی پیدا کرده است. این واقعیت که جنس آن کروم نیست، خود باعث متفاوت بودن آن خواهد شد. نیاز نیست که اجزایی مثل شیرآب را عوض کنید، بلکه تعویض ظرف صابون، آینه بزرگنمایی یا یک شیشه کوچک می تواند همان تاثیر را داشته باشد.



8. کاغذ دیواری را در دکوراسیون عوض کنید

کاغذ دیواری را در سرویس بهداشتی عوض کنید

اگرچه تعویض کاغذ دیواری به اندازه تعویض جا صابونی کم هزینه نخواهد بود اما همچنان از خرید وان گران قیمت یا تعویض کاشی های سرویس بهداشتی به صرفه تر خواهد بود ولی با این حال به همان اندازه درتغییر حال و هوای دکوراسیون شما تاثیر خواهد داشت.



9. از نور سرویس بهداشتی غافل نشوید

از نور سرویس بهداشتی غافل نشوید​​​​​​​

نور سقفی معمولا کمترین میزان توجه را در زمان تعویض دکوراسیون یک محیط به خود جلب می کند و این موضوع در مورد دکوراسیون سرویس بهداشتی شدت بیشتری پیدا می کند. اما تغییر لامپ ها و چراغ های سقفی با هزینه کم، تغییرات بزرگی در روشنایی محیط و دکوراسیون آن ایجاد می کنند. انواع مختلفی از چراغ های سقفی زیبا با طرح های مختلف در بازار موجود هستند که می توانید برای قسمت های مختلف سرویس بهداشتی از آنها استفاده کنید.  



اهمیت توجه به دکوراسیون سرویس بهداشتی

​​​​​​​یکی از اولین جاهایی که مهمانان شما دکوراسیون منزل شما را بر اساس آن مورد قضاوت قرار خواهند داد، سرویس بهداشتی منزل شماست.


از این نکته که بگذریم، خواهیم دید که سرویس بهداشتی جایی است که ما روز خود را در آنجا آغاز می کنیم بنابراین مهم است که چه احساسی از بودن در آن می گیریم، همچنین جایی است که با دوش گرفتن بعد از یک روز خسته کننده به دنبال کسب آرامش در آن هستیم درنتیجه دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل شما توجه بیشتری نسبت به بسیاری دیگر از قسمت های منزل نیاز دارد.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید