خانه حمام و سرویس بهداشتی سرامیک سرویس بهداشتی بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی

بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی

زمان مطالعه : 

10 دقیقه

آیا قصد به روز رسانی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی تان را دارید؟ آیا تصمیم دارید کاشی های این فضا را تغییر  دهید اما نمی دانید چه گزینه ای انتخاب مناسب تری برای این بخش از منزل شما خواهد بود؟ 

اگر پاسخ شما به دو سوال قبلی مثبت بود، پس این مقاله همان چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز دارید! چرا که ما این مقاله از مجله تخصصی دکوراسیون پیت کت را به راهنمای انتخاب بهترین کاشی سرویس بهداشتی اختصاص داده ایم. در کنار ما بمانید.


رنگ بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی

در بخش اول این مقاله به معرفی رنگ بهترین کاشی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی برای فضاهایی با دکوراسیون های مختلف پرداخته ایم. 

رنگ بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی
بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی مدرن

اجازه دهید کار خود را با معرفی محبوب ترین کاشی شروع کنیم. بله کاشی های سفید رنگ که سازگاری بسیار بالایی با سبک های دکوراسیون مختلف از جمله مدرن و مینیمال دارند. حس پاکیزگی ای که این کاشی ها با خود به همراه می آورند، اولین دلیل محبوبیت آنها است اما نمی توان از توانایی این کاشی ها در بزرگ تر و روشن تر نشان دادن فضا غافل شد. اگر نگران خسته کننده شدن جلوه این کاشی ها به مرور زمان هستید، می توانید از رنگ های پاستلی در پالت رنگ این فضا کمک بگیرید یا عناصری چوبی همچون شلف را به آن اضافه کنید. برای آشنایی با جزئیات بیشتر پیشنهاد می کنیم مطلبی که با عنوان راهنمای انتخاب کاشی جدید برای سرویس بهداشتی مدرن نوشته ایم، را مطالعه بفرمایید.


بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی روستیک

قطعا دیوارپوش از نوع چوب طبیعی همان چیزی است که به عنوان اولین گزینه برای سرویس بهداشتی ای به سبک روستیک به ذهن ما می رسد، اما فراموش نکنید که استفاده از آن برای تمام دیوارهای فضا می تواند تعادل فضا را کاهش دهد. در این راستا توصیه می کنیم آن را در کنار کاشی های سفید مورد استفاده قرار دهید. این ترکیب را می توانید برای فضایی با دکور مدرن نیز به کار ببرید.

بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی روستیک
بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی با جلوه ای لوکس

اگر به دنبال داشتن جلوه ای لوکس در دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل تان هستید، کاشی هایی به رنگ سفید و مشکی را در کنار یکدیگر به کار ببرید. این دو رنگ یک پالت رنگی مدرن، پیچیده و جذاب را به شما تحویل می دهند .همچنین توصیه میکنیم برای داشتن یک سرویس بهداشتی لوکس و زیبا حتما مقاله " چگونه یک سرویس بهداشتی لوکس داشته باشیم " سر بزنید 


بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی با جلوه ای برجسته

اگر دکوراسیونی مدرن و مینیمال برای سرویس بهداشتی خود انتخاب کرده اید و به دنبال جان بخشیدن به طراحی داخلی آن هستید، کاشی طرح دار همان چیزی است که به آن نیاز دارید. نوع طرح آن می تواند هندسی، خطی، گل دار و انتزاعی باشد که متناسب با سبک کلی دکوراسیون منزل تان انتخاب می شود.


ابعاد بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی

بعد از انتخاب رنگ کاشی، نوبت به انتخاب ابعاد بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی می رسد. در بخش دوم مقاله به بررسی نکاتی که در این راستا باید مدنظر قرار دهیم، می پردازیم.

ابعاد بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی
بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی کوچک

بسیاری از طراح های داخلی  معتقدند کاشی های کوچک انتخاب مناسب تری برای یک سرویس بهداشتی کوچک اند چرا که به بزرگ تر به نظر رسیدن فضای آن کمک می کنند و انتخاب کاشی هایی در ابعاد بزرگی همچون 60 ×60 یا 80 ×80 سانتی متر فضا را کوچک تر نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: 9 ایده برای چیدمان سرویس بهداشتی کوچک 

البته اگر اهل جسارت به خرج دادن و دنبال کردن ترندها هستید، پیشنهاد می کنیم کاشی هایی در ابعاد متوسط یا بزرگ را به عنوان بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی کوچک تان انتخاب کنید. این کاشی ها هم کمتر جلوه ی کلی و تعادل فضا را متاثر خواهند کرد و هم فضایی مدرن و لوکس برای شما به ارمغان می آورند. همچنین فراموش نکنید بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی، انواع تک رنگ در رنگ هایی خنثی بویژه سفید است. 

بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی کوچک
بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی بزرگ

ترکیبی از کاشی های کوچک و بزرگ بهترین گزینه برای یک سرویس بهداشتی بزرگ است. منظور از کاشی بزرگ، ابعاد 60 ×60 یا بزرگ تر از آن است. این کاشی ها جلوه ای منسجم و برجسته به دکوراسیون این بخش از منزل تان می بخشند. 

بخش سوم را به بررسی نکاتی کلی که قبل از انتخاب بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی در راستای داشتن جلوه ای منسجم و متعادل باید مد نظر قرار دهیم، اختصاص داده ایم.

بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی بزرگ
بهترین کاشی برای دیوار متفاوت در سرویس بهداشتی

قرار نیست از یک نوع کاشی برای تمام دیوارهای سرویس بهداشتی استفاده کنیم. یکی از راه های داشتن دکوراسیونی برجسته، حضور یک دیوار با دیوارپوشی متفاوت از دیگر دیوارها در آن است. می توانید در کنار انتخاب کاشی ای ساده و سفید برای دیوارهای این فضا، یک کاشی طرح دار در رنگی قوی برای کوچک ترین دیوار آن انتخاب کنید.


تنوع کاشی در سرویس بهداشتی

طراحان داخلی معتقدند که نباید بیشتر از سه نوع کاشی در سرویس بهداشتی استفاده شود چرا که نتیجه کار چیزی جز آشفتگی دکوراسیون آن نخواهد بود. 

تنوع کاشی در سرویس بهداشتی​​​​​​​
بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی بر اساس کاربرد

یکی از مدرن ترین و برجسته ترین ایده های پیش روی شما انتخاب کاشی های مختلف( حداکثر سه نوع) برای بخش های مختلف سرویس بهداشتی شامل قسمتی که توالت قرار دارد و قسمتی که به سینک دستشویی اختصاص دارد، است. 


سخن پایانی

از شما متشکریم که تا پایان این مقاله از مجله تخصصی پیت کت با ارائه راهنمای انتخاب بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی در کنار ما بودید. خوشحال می شویم شما هم در بخش نظرات نکاتی را که به نظرتان می توانند در رسیدن به انتخابی مناسب کمک کننده باشند و در این مقاله به آنها اشاره نشد، را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

خرید آنلاین بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی

به شما پیشنهاد می کنیم بجای این که بصورت حضوری برای خرید انواع کاشی و سرامیک اقدام کنید، به سراغ خرید آنلاین بروید. شما می توانید در وب سایت فلورا استیل جدید ترین و بهترین طرح های کاشی و سرامیک مخصوص سرویس بهداشتی را ببینید و راحت خرید کنید
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید