خانه حمام و سرویس بهداشتی چیدمان سرویس بهداشتی 14 تکنیک فوق العاده برای تزیین دستشویی با وسایل ساده و ارزان

14 تکنیک فوق العاده برای تزیین دستشویی با وسایل ساده و ارزان

زمان مطالعه : 

3 دقیقه

آیا شما هم نگران این هستید که دستشویی خود را چگونه تزیین کنید؟ آیا فکر می کنید استفاده از یک شمع برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی کافیست؟ 


دستشویی یکی از قسمت های مهم هر خانه است که روزانه از آن استفاده می شود و تزیین و چیدمان دستشویی یکی از کارهایی است که می توان با آن محیط خانه را زیبا و شیک می کند. در ادامه شما را با راهکارهایی برای تزیین دستشویی با لوازم ساده و ارزان آشنا می شوید، که به دلیل سادگی و به صرفه بودند می توانید از آن ها برای افزایش زیباسازی منزلتان استفاده کنید.


چگونه دستشویی منزل خود را تزیین کنیم؟!​​​​​​​تزیین دستشویی با وسایل ساده و ارزان
دستشویی نیز همچون دیگر اتاق های منزل نیاز به تزیینات دارد، در  ادامه شما با  تکنیک هایی بسیار آسان برای دکوراسیون و تزیین دستشویی منزلتان آشنا می شوید که به راحتی می توانید از آن ها بهره گرفته و آن ها را پیاده سازی کنید.

1. اگر مابین دستشویی و حمام پرده ای قرار دارد، می توانید آن را رنگ کنید. برای این کار فقط به چند قوطی رنگ نیاز دارید، حتی لزومی ندارد از فرچه یا برس و دیگر ابزار رنگ کاری استفاده کنید، شما می توانید از خلاقیت خود استفاده کنید و (به کمک یک لیوان، دستان خود و کودکتان، لباس های کهنه و غیره) پرده زیبا و مخصوص خودتان با رنگ های فوق العاده قشنگ را درست نمایید.


2. جا دستمال کاغذی یا جا حوله توالتتان را رنگ کنید. اگر در دستشویی خود از کابینت چوبی استفاده می کنید، می توانید از رنگی نزدیک به کابینت خود استفاده کنید. با رنگ زدن جا دستمالی یا جا حوله به دستشویی خود رنگ و روی تازه ای می دهید.


3. آینه دستشویی خود را متناسب با سلیقه خود تزیین کنید. اگر به دریا علاقه مند هستید می توانید از صدف ها، سنگ های دریایی، گیاهان سبز دریایی استفاده کنید و به آینه منزلتان حس و حال دریایی بدهید. همچنین اگر دوست داشتید برای آینه که می تواند در دستشویی شما معجزه کند، کمی بیشتر هزینه کنید می توانید از انواع آینه های دکوراتیو و زیبای دیجی کالا استفاده کنید. اگر به کاشی و سبک های کاشی ایرانی علاقه مند هستید، می توانید تکه های کاشی را با چسب به دور آینه دستشویی خود بچسبانید. این گونه هم از خلاقیت و هنر خود استفاده کرده اید و هم مطابق سلیقه خود فضای دستشویی را تزیین کرده اید.

تزیین دستشویی با وسایل ساده و ارزان
4. قالیچه کوچکی برای جلوی دستشویی خود بدوزید. می توانید از پارچه های مختلف و دلخواهتان در رنگ های مورد علاقه تان استفاده کنید، یا با استفاده از هنر خیاطی خود طرحی زیبا را روی قالیچه بدوزید، در حین تزیین دستشویی از این کار هم لذت بسیاری ببرید.


5. جعبه یا سبدی برای دستشویی بسازید، می توانید داخل این جعبه گل، صابون یا حوله های تمیز قرار دهید. حتی اگر جعبه یا سطل ساده دارید با تکنیک های مختلفی همانند رنگ کردن آن ها می توانید محیط دستشویی را زیباتر کنید.


6. استفاده از شمع ها را فراموش نکنید. معمولا فضای جلو آینه مکانی عالی برای استفاده از شمع های معطر است، این شمع ها در حالی که زیبایی محیط دستشویی را افزایش می دهند باعث ایجاد عطر و بوی تازه در این محیط می شوند. می توانید با مراجعه به وب سایت دیجی کالا مدل های متفاوتی از شمع های معطر را مشاهده و خرید کنید. 

شما می توانید شمع های معطر را خریداری کنید، یا در صورت آگاهی از دانش شمع سازی خودتان شمع های معطر و زیبا بسازید و از آن ها برای تزیین دستشویی استفاده کنید.  همچنین اگر سینی های کوچکی دارید می توانید شمع ها را داخلشان قرار دهید.


7. اگر به چوب علاقه دارید می توانید از میز ماساژ چوبی، یا صندلی چوبی در دستشویی استفاده کنید. همینطور می توانید از شمع های مختلف استفاده کنید و دور آن ها را با دارچین بپچید و عطر و بوی دارچین و ظاهر چوب را به دستشویی خود اضافه کنید.

تزیین دستشویی با وسایل ساده و ارزان
8. از مجسمه هابرای تزیین دستشویی استفاده کنید. اگر فضایی در اختیار دارید که از مجسمه ها در سایزهای بزرگ و متوسط استفاده کنید، این کار را انجام دهید. مجسمه ها به دستشویی شما حس و حال جدیدی می دهند، در ضمن نیازی نیست مجسمه های جدید خریداری کنید می توانید از مجسمه های قدیمی خود برای این کار استفاده کنید.


9. از گیاهان هم می توانید در تزیینات دستشویی استفاده کنید. شما می توانید متناسب با فضای سرویس بهداشتی خود از گل هایی با گلدان های کوچک، متوسط و بزرگ استفاده کنید. این گل ها در عین حال که زیبایی را به فضای دستشویی شما منتقل می کنند به افزایش آرامش هم منجر می شوند. 

تزیین دستشویی با وسایل ساده و ارزان
10. آینه را فراموش نکنید. قسمت مهمی از هر سرویس بهداشتی آینه آن است، شما می توانید آینه ها را در اشکال مختلف دایره، مستطیل، مربع، لوزی و... از بازار خریداری کنید. 
همچنین می توانید از هنر خود برای شخصی سازی آینه دستشویی تان استفاده کنید. البته هرچه سایز آینه دستشویی بزرگتر باشد بهتر است، در عین حال که به افزایش زیبایی کمک می کند، نور بیشتری هم به این فضا می دهد.


11. کاشی ها و طرح های آن را در دستشویی خود فراموش نکنید. ایران به دلیل کاشی سازی و طرح های بی نظیری که دارد، یکی از بهترین کشورها در زمینه زیباسازی با استفاده از کاشی است. 

شما می توانید با استفاده از چندین کاشی نصف دیوار دستشویی خود را متفاوت تر از دیگر قسمت های آن کنید. می توانید پشت آینه را از سقف تا پایین با طرح مورد علاقه خود از کاشی ها زیباسازی نمایید.


12. از پنجره های مجازی استفاده کنید. پنجره های مجازی به سرویس بهداشتی شما طرح و شمایل متفاوتی می دهند، شما با استفاده از پنجره مجازی سه بعدی مدل TW 442 یا پنجره مجازی طرح جنگل موجود در سبد محصولات فروشگاه اینترنتی بلج، حس و حالی جدید به سرویس بهداشتی خود می دهید. 


13. از صندلی های زیبا برای تزیین دستشویی استفاده کنید. اگر فضای زیادی در سرویش بهداشتی خود دارید از صندلی های سبک در آن استفاده کنید، شما می توانید از این صندلی به عنوان مکانی برای نشستن یا قرار دادن حوله های خشک استفاده کنید. 
13. تابلوها را فراموش نکنید، می توانید از تابلویی با سایز متوسط یا بزرگ برای افزایش زیبایی فضای داخلی سرویس بهداشتی استفاده کنید.


14. کابینت یا قفسه های دستشویی را فراموش نکنید، شما می توانید از رنگ ها و طرح های مورد علاقه خود برای افزایش زیبایی دستشویی هایتان استفاده کنید. می توانید از قفسه ها برای قرار دادن وسایلی همانند حوله، صدف و اسفنج، صابون های مختلف و... استفاده کنید.

تزیین دستشویی با وسایل ساده و ارزان​​​​​​​

همچنین برای این کار می توانید از کمد های لوازم بهداشتی هم استفاده کنید. این کمد ها علاوه بر این که به سرویس بهداشتی شما سر و سامان می دهند باعث زیبایی آن هم می شوند. در بازار فروشگاه اینترنتی بلج از سردمداران تولید کننده انواع کمد لوازم بهداشتی و مخصوص دستشویی می باشد. این مجموعه مدل های خلاقانه و زیادی که شما می توانید از طریق آدرس www.bolej.ir این محصولات خلاقانه را ببنید و با هزینه ای بسیار کم یکی از آن ها را برای دستشویی خود بخرید.


شما می توانید با استفاده از ایده های اقتصادی و ساده بالا طراحی ها و تزیینات مدرن و ساده را برای سرویس بهداشتی منزل یا محل کارتان استفاده کنید. ما به این که شما تا پایان این مطلب همراهیمان کردید بسیار افتخار میکنیم. امیدواریم این مطلب که با تلاش گروه تحریریه مجله اینترنتی پیت کت آماده شده است، برای شما مفید باشد. لطفا نظر یا تحجریبیات خود را در تزیین دستشویی خود با ما در میان بگذارید.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید