خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب سرویس خواب کشودار؛ یک انتخاب هوشمندانه برای آپارتمان های نقلی

سرویس خواب کشودار؛ یک انتخاب هوشمندانه برای آپارتمان های نقلی

زمان مطالعه : 

6 دقیقه

خرید سرویس خواب، یکی از جذاب ترین و البته مهم ترین مراحل در تجهیز دکوراسیون منازل بوده و می تواند بر آرامش جسمی و فکری شما تأثیر زیادی داشته باشد. چرا که شما برای شروع یک روز پر انرژی، به استراحت کافی در محیطی مناسب نیاز دارید.

به این ترتیب علاوه بر استاندارد بودن تخت خواب، باید به نظم و زیبایی اتاق و حفظ هارمونی سرویس خواب با سایر وسایل اتاق خواب نیز توجه ویژه ای صورت گیرد. کارشناسان برای جلوگیری از شلوغی و بهم ریختگی اتاق خواب شما در آپارتمان های نقلی اغلب راهکارهای متفاوتی ارائه می دهند که در این بین استفاده از سرویس خواب کشودار می تواند یکی از ارزان ترین و بهترین راهها محسوب شود. 

سرویس خواب کشودار، دارای کاربردی چندمنظوره بوده و امتیازات ویژه ای نسبت به تخت خواب های معمولی دارد که در ادامه به مروری کوتاه در این خصوص می پردازیم. پس لطفا با ما همراه باشید تا بیشتر با مزایای این عنصر کاربردی اتاق خواب و تصاویر جدید ترین مدل های آنها آشنا شویم. 

یک انباری کوچک و جادار درست بیخ گوش شما

سرویس خواب کشودار، برای اتاق های کوچک و مینیمال یک انتخاب استراتژیک به حساب می آید. خصوصا اینکه شما برای قرار دادن دراور، پاتختی یا هر وسیله‌ی دیگری اغلب با کمبود جا مواجه هستید.

 این شرایط می تواند برای شما یا اعضای خانواده تان به یک معضل جدی تبدیل شود. علاوه بر این خانواده هایی که یک یا چند فرزند دارند، باید هر روز صبح خود را برای دیدن صحنه ای آشفته از یک اتاق جنگ زده آماده کنند. به همین جهت هم هست که سرویس خواب های کشودار، امروزه به یک نیاز اساسی برای خانواده ها تبدیل شده اند و شما را به یک انباری جادار و شیک، درست در بغل گوشتان مجهز می کنند.

محصولی فراتر از انتظارات

سرویس خواب کشودار می تواند تمام آن چیزی که شما برای یک خواب راحت به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار دارد. این سری از محصولات، جزو کالاهای مدرن بوده و به لحاظ اندازه، تفاوت چندانی با سرویس خواب های معمولی ندارند. البته شما باید در هنگام خرید و نصب آن به فضای لازم برای بازشدن کشوها توجه کنید.

محل قرارگیری کشوها 

تعداد و محل قرارگیری کشوها در تخت خواب های یک نفره و دو نفره، معمولا از روال خاصی تبعیت می کنند. با این وجود کشوها ممکن است در قسمت زیر تخت، تاج تخت، پاتختی و حتی صندلی پاتختی باشد. برای مثال سرویس خوابی که در تصویر مشاهده میکنید علاوه بر کشوهای متعدد در قسمت تخت و پاتختی، از یک صندلی شیک با درب بازشو برای استفاده از فضای داخلی بهره می برد.

کشوهای تخت خواب شو

علاوه بر کشوهای ریلی و درب ها، قصد داریم در اینجا به شکل ویژه ای از کشوها اشاره کنیم که عمدتا در تخت خواب های یک نفره تعبیه می شوند. این سری از کشوها به جای ریل، دارای چرخ ها یا غلتک هایی در قسمت زیرین تخت هستند. به همین دلیل محدودیتی از لحاظ سایز ندارند و شما می توانید حجم زیادی از وسایل شخصی یا ملحفه ها را در آن قرار دهید. البته کاربردهای این ابر کشوها به اینجا ختم نشده و در نمونه های فروشگاه بلج، شما می توانید از آن به عنوان تخت مهمان نیز استفاده نمایید. به این ترتیب شما همیشه یک تخت خواب زاپاس در منزلتان خواهید داشت که جز در وقت نیاز، از چشم ها پنهان می ماند.

تخت کشودار یک نفره

تخت های یک نفره، عمدتا ساختاری ساده اما محکم دارند. ارتفاع تخت کشودار یک نفره در مقایسه با تخت های یک نفره، معمولا کمی بیشتر بوده و در هنگام خرید تشک باید به این مسئله دقت شود. محل قرارگیری کشوها اغلب در یک طرف تخت و تعداد آنها نیز بسته به اندازه کشوها می تواند کاملا متفاوت باشد.

تخت خواب کشودار دو نفره

استفاده از کشوها، به تخت های یک نفره منحصر نشده و شما با مراجعه به سایت های معتبری همچون فروشگاه اینترنتی بلج با آدرس اینترنتی www.bolej.ir می توانید مدل های مختلفی از تخت خواب های دو نفره را مشاهده نمایید. علاوه بر این شما با افزودن جک به تخت خواب، می توانید از فضاهای زیرین تشک نیز استفاده نمایید. البته با توجه به وزن بالای تشک های دو نفره، پیشنهاد می کنیم تا از قرار دادن وسایلی که در کوتاه مدت به آنها نیاز دارید، اجتناب کنید! محل قرار گیری کشوها در تخت دونفره، محدودیت خاصی ندارد و در هر دو طرف تخت یا پایین تخت نیز به طور همزمان می توانند وجود داشته باشند.

جدیدترین مدل سرویس خواب

در سال های اخیر پیشرفت های قابل ملاحظه ای در تکنولوژی صورت گرفته و اغلب کارخانجات با بهره گیری از آنها، به تولید محصولاتی جدید دست زده اند. با این وجود خلاقیت و سبک طراحی محصولات همچنان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. اما همچنان توجه دقیق به سلایق و نیاز های روز مخاطبان حرف اول را می زند. 

فوت و فن های کوزه گری را از پیت کت بخواهید!

خرید سرویس خواب هم مانند هر کار دیگری، فوت و فن های خاص خود را دارد. بنابراین در اینجا قصد داریم تا چند فوت کوزه گری بسیار ناب را شما درمیان بگذاریم.

از آنجا که سرویس خواب، حداقل چند سالی را مهمان خانه شما خواهد بود باید قبل از هر چیزی به نیازها و شرایط اتاق خواب خود توجه نمایید. کیفیت مواد اولیه، تکنولوژی ساخت کارخانجات و ارائه ضمانت معتبر کارخانجات نیز می تواند در قیمت تخت خواب کشودار مؤثر باشد که مسلما پرداخت این مبالغ ناچیز در دراز مدت به نفع شما نیز خواهد بود. چون از زحمت و هزینه های مکرر شما برای تعمیر پیشگیری می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین مواد اولیه ای که در صنعت تولید سرویس خواب استفاده می شود، چیست؟ 


حرف آخر! چگونه یک سرویس خواب ارزان بخریم؟

مراجعه به فروشگاه های عرضه‌ی مستقیم، مقایسه‌ی قیمت ها و خرید اینترنتی سرویس خواب نیز از دیگر روش های سریع و آسان می باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی 7 فروشگاه آنلاین برتر فروش سرویس خواب 

بعضی سایت های معتبر هم وجود دارند که تمامی این مزایا را همزمان در اختیار شما قرار می دهند. برای نمونه سایت بلج دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و همزمان با امکان مراجعه حضوری و سفارش تلفنی محصولات، از طریق سایت خود نیز اقدام به ارائه انواع سرویس خواب برای مخاطبان در سراسر کشور نموده است. بنابراین خرید یک سرویس خواب ارزان و شیک از آنچه شما فکر می کنید، بسیار ساده تر باشد! 

در پایان امیدواریم این مطلب کوتاه توانسته باشد شما را در خرید یک سرویس خواب شیک و راحت همراهی کند و سهمی هرچند ناچیز در آرامش و آسایش شما در محیط گرم منزلتان داشته باشد. و همچنین بسیار خوشحال خواهیم شد تا نظرات و سوالات خود را با ما بخش نظرات همین مقاله از مجله اینترنتی پیت کت مطرح کنید. 

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید