خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب معرفی انواع سرویس خواب تمام پارچه + عکس

معرفی انواع سرویس خواب تمام پارچه + عکس

زمان مطالعه : 

9 دقیقه

تمام اتاق خواب ها از سرویس خواب برخوردارهستند که می‌تواند تک نفره یا دو نفره باشد و این بستگی به ابعاد اتاق و وسایل دکوراسیون داخل اتاق دارد. یکی از بهترین مدل های سرویس خواب که هیچ وقت از مد نمیافتد، انواع سرویسخواب تمام پارچه است. سرویس خواب  تمام پارچه کاملاً از پارچه تهیه شده است. رنگ‌های متنوع این سرویس های خواب همه سلیقه‌ها رو راضی می کند. در ادامه انواع سرویس خواب تمام پارچه را معرفی می کنیم.


انواع سرویس خواب تمام پارچه؛ به اندازه یک دریا دستتان باز است

مجموعه سرویس خواب وسایل زیادی را شامل می‌شود از پتو‌، لحاف‌، متکا‌، روکش، روکش متکا‌، تشک‌، آینه‌، کمد، میز کشودار آرایشی یا میز توالت، مبل پاتختی و سر‌تختی که در یک اتاق در کنار هم قرار می‌گیرند. هر سرویس خواب می‌تواند بخشی از این مجموعه را شامل نشود. بستگی به طراحی آن سرویس خواب دارد. انواع سرویس خواب تمام پارچه در سه طبقه بندی قرار خواهند گرفت. در ادامه به معرفی آنها می پردازیم. 

انواع سرویس خواب تمام پارچه

سرویس خواب پارچه ای سنتی؛ بهترین انتخاب برای یادآوری خاطرات

سرویس خواب های سنتی همه وسایل و ملزومات از چوب های درختان افرا، گردو و راش تهیه شده است. با طرح های منبت کاری  و رنگ های متنوع در ترکیب با طلایی به صورت کاملاً سلطنتی تزین شده است. سرویس خواب های کاملاً شیک و لاکچری با قیمت تقریباً بالایی هستند.

سرویس خواب پارچه ای کلاسیک؛ انتخاب خاص پسند ها

این مدل سرویس خواب، همانند سرویس خواب سنتی می باشد؛ با این تفاوت که در دیزاین آنها از منبت کاری و طرح های شلوغ و سنگین استفاده نشده است تقریباً ساده تر هستند و نقش پارچه در آنها پر رنگ تر خواهد بود. البته از قیمت نسبتاً پایین تری نسبت به سرویس خواب سنتی پارچه ای برخوردار هستند. 

سرویس خواب پارچه ای مدرن؛ آنچه خوبان همه دارند، تو یکجا داری!

سرویس خواب پارچه ای مدرن از ام دی اف و نئوپان در طراحی مینیمال تهیه می‌شود هم مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی برای همه اقشار جامعه، هم شیک و سبک هستند. چون سبک هستند حمل و نقل آنها نیز راحت تر است. در طرح های  سبک و رنگ های متنوع تولید می شوند. مشتریان زیادی دارد.

سرویس خواب پارچه ای مدرن؛ آنچه خوبان همه دارند، تو یکجا داری!

راهنمای انتخاب سرویس خواب پارچه ای برای افراد مختلف

سرویس خواب عروس پارچه ای: سرویس خواب عروس زیر مجموعه ای از سرویس خواب های دونفره می‌باشد. در سرویس خواب عروس مولفه زیبایی و تنوع رنگ بسیار مهم است ولی در اکثر مواقع رنگ سفید رنگ غالب می‌باشد، دلیل آن نیز کاملا مشخص است.
سفید علاوه بر اینکه زیبایی خاصی دارد و درفضا های کوچک خوب جواب می‌دهد، پیام آور شادی وخوشبختی نیز می‌باشد. استفاده از چرم نیز در این مدل سرویس خواب جلوه خاصی داشته و مورد استقبال اکثر زوجین می‌باشد. نمونه‌های زیادی از سرویس خواب‌های تمام پارچه برای این گروه از مشتریان در بازار موجود است. به عنوان مثال فروشگاه بلج، از سردمداران در حوزه طراحی و تولید انواع سرویس خواب مدرن و اسپرت برای عروس و داماد هاست. 

عکس سرویس خواب ترک تمام پارچه

سرویس خواب یک نفره پارچه ای: سرویس خواب یک ‌نفره پارچه ای در اکثر مواقع با تشک در با سایز 90×200 یا 120×200 همراه است. تخت خواب می‌تواند دارای کشو یا بدون کشو ساخته شده باشد که در بعضی از آنها تاج بلند و کوتاه به کار رفته است.

بیشتر بخوانید: نکاتی که قبل از خرید سرویس خواب یک نفره باید بدانید 

توصیه های نهایی برای خرید سرویس خواب تمام پارچه

به‌عنوان توصیه‌ی نهایی برای افرادی که قصد دارند سرویس خواب دونفره پارچه ای زیبا و شیک خریداری کنند باید بگوییم:

1. اگر به‌دنبال سرویس خواب ارزان قیمت هستید، به ‌سراغ انواع سرویس خواب مدرن و اسپرت پارچه ای بروید و حتما دقت کنید اگر سرویس خواب دونفره تمام پارچه خریداری می‌کنید، بهترین نوع پارچه در آن به‌کار رفته باشد.

2. اگر فضای کوچکی دارید و سرویس خواب پارچه ای با کمد احتیاج دارید، به‌سراغ خرید سرویس خواب دونفره تاشو و کم جا بروید تا هم یک سرویس خواب دو نفره با قیمت ارزان خریده باشید و هم کلی شلف و قفسه برای چیدن دکوری‌ها در اتاق خواب.

3. اگر قصد دارید خرید جهیزیه کنید و سرویس خواب پارچه ای عروس و داماد را خریداری کنید، می‌توانید از سرویس خواب کشودار و سرویس خواب طرح چوب استفاده کنید که فضای بیشتری را برای مرتب‌سازی وسایل در اختیارتان می‌گذارد و سرویس خواب دونفره قیمت مناسب محسوب می‌شود.

توصیه های نهایی برای خرید سرویس خواب تمام پارچه​​​​​​​

4. اگر هم حاضرید برای خرید یک سرویس خواب پارچه ای دو نفره شیک و جدید کمی بیشتر خرج کنید و به‌سراغ گرانترین مدل یعنی سرویس خواب سلطنتی بروید

از این که تا پایان این مطلب با ما همراه بودید از شما سپاس گذاریم. امیدوارم این مطلب از مجله اینترنتی پیت کت برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. همچنین از شما خواهشمندیم نظرات خود را درباره این مقاله با ما در میان بگذارید.

برچسب ها:
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید