خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب آشنایی با شناخته شده ترین سبک های سرویس خواب + تصاویر

آشنایی با شناخته شده ترین سبک های سرویس خواب + تصاویر

زمان مطالعه : 

10 دقیقه

سرویس خواب کلیدی ترین عنصر دکوراسیونِ مهم ترین اتاق منزل مان است. ما درصد زیادی از زمان خود را در اتاق خواب می گذرانیم و تک تک عناصر آن در کیفیت این زمان تاثیرگذار خواهند بود. 

در میان وسایل اتاق خواب می توان گفت سرویس خواب که بیشترین حجم از فضای اتاق خواب را به خود اختصاص می دهد، بیشترین تاثیر را بر حس و حالی که از فضای آن می گیریم خواهد داشت. در زمان خرید سرویس خواب یکی از مسائلی که باید در مورد آن تصمیم بگیریم، نوع سبک آن است که سهم زیادی در تعیین میزان انسجام دکوراسیون اتاق خواب ما خواهد داشت. اگر شما هم قصد خرید سرویس خواب دارید در این مقاله از مجله تخصصی دکوراسیون پیت کت با ما همراه باشید تا با شناخته شده ترین سبک های سرویس خواب آشنا شویم.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سرویس خواب ارزان و شیک 


1. سرویس خواب اسپرت و مدرن

اولین سبک سرویس خوابی که می خواهیم به آن بپردازیم، سرویس خواب اسپرت و مدرن است چرا که سازگارترین و انعطاف پذیرترین نوع سرویس خواب است. فرقی نمی کند اتاق خوابی با سبک مدرن، مینیمال، بوهمین، معاصر، سنتی، انتقالی یا صنعتی داشته باشید، در هر صورت می توانید سرویس خوابی اسپرت و مدرن برای آن انتخاب کنید، بدون اینکه نگران برهم خوردن انسجام آن باشید.


2. سرویس خواب چرمی

اگر به دنبال سرویس خوابی هستید که هم جلوه باشکوه و منحصربه فردی به دیزاین اتاق خواب تان ببخشد و هم دوام بالایی داشته باشد، سرویس خواب چرمی یکی از گزینه های روی میز برای شماست. 

سرویس خواب چرمی شیک و مدرن

البته قطعا نمی توان انتظار داشت سرویس خواب چرمی هم به اندازه ی سرویس خواب اسپرت و مدرن دست شما را در انتخاب سبک دکوراسیون باز بگذارد و قطعا این نوع سرویس خواب انتخاب مناسب تری برای دکوراسیون کلاسیک یا صنعتی خواهد بود.


3. سرویس خواب کشودار

اگر فضای محدودی به عنوان اتاق خواب در اختیار دارید، باید به دنبال انتخاب وسایلی باشید که بهترین استفاده ی ممکن را از فضای در دسترس داشته باشند. اگر حذف کامل سرویس خواب و جایگزین کردن تخت خواب تاشو جزء گزینه های انتخابی شما نیست پس سرویس خواب کشودار بهترین انتخاب ممکن برای شما است. 

سرویس خواب کشودار چوبی

در این نوع سرویس خواب کشوهایی برای استفاده ی بهینه از فضای زیر تخت تعبیه شده است. اگر به دنبال این هستید که از تمام فضای زیر تخت خواب استفاده کنید، نیاز خواهد بود یک قدم جلوتر روید و از سرویس خواب های جک دار کمک بگیرید.


4. سرویس خواب پولیشی

آیا سرویس خوابی با ماهیت کلاسیک داریم که جلوه ای مدرن داشته باشد؟ بله، سرویس خواب پولیشی زیرمجموعه ای از سرویس خواب های مدرن است که ترکیبی از دو سبک مدرن و کلاسیک محسوب می شود. دلیل نامگذاری آن به رنگ های براق پولیشی ای که در آن به کار رفته است، برمی گردد. این نوع سرویس خواب هم قابلیت تبدیل شدن  به یک سرویس خواب جک دار را دارد تا اتاق خواب های کوچک از وجود آن محروم نشوند.


5. سرویس خواب لمسه

نام این نوع سرویس خواب به تزیین تاج آن برمی گردد. منظور از لمسه شکل خاصی از فرم دادن به پارچه است که در آن پارچه دارای فرورفتگی ها و برآمدگی های منظمی ( معمولا به شکل لوزی ) است. این لمسه کاری روی تاج تخت خواب در این نوع سرویس خواب باعث شده آن را به اسم سرویس خواب لمسه بشناسیم. 

سرویس خواب تمام لمسه مدرن

اگر به دنبال سرویس خوابی هستید که جلوه باشکوهی به اتاق خواب تان ببخشد اما در عین حال نمی خواهید از سرویس خواب سلطنتی استفاده کنید، می توانید روی این نوع سرویس خواب حساب باز کنید تا هم دیزاینی لوکس داشته باشید و هم جلوه مدرن آن را حفظ کنید.


6. سرویس خواب سلطنتی

اگر سبک دکوراسیون سلطنتی را برای منزل خود انتخاب کرده اید، سرویس خواب سلطنتی همان گزینه ای است که برای حفظ انسجام دیزاین منزل خود بهتر است انتخاب کنید. سرویس خواب سلطنتی در عین حال که انتخابی مناسب برای سبک هایی همچون سلطنتی، ترکیه ای یا کلاسیک و بطور کلی سبک های دارای تاکید بیشتر بر شکوه ، جزئیات و زرق و برق محسوب می شود اما می تواند انسجام سبک هایی همچون مدرن یا معاصر را از بین ببرد. پس فراموش نکنید اگر به دنبال جلوه ای باشکوه و لوکس در اتاق خواب مدرن خود هستید، سرویس خواب لمسه گزینه منطقی تری برای شما خواهد بود.

سرویس خواب سلطنتی سفید طلایی


7. سرویس خواب فلزی

سرویس خواب فلزی نسبت به دیگر انواع سرویس خواب دونفره، این روزها محبوبیت کمتری دارد اما برای اتاق خواب کودک یا نوجوان همچنان طرفداران خاص خود را دارد. این نوع سرویس خواب به دلیل دوام بالا و جلوه متفاوتی که دارد، گزینه خوبی برای اتاق خوابی به سبک مدرن یا صنعتی محسوب می شود. 

تخت خواب فلزی مدرن


8. سرویس خواب چوبی

آنچه سرویس خواب چوبی را از سرویس خواب های ام دی اف و فلزی متمایز می کند، جلوه منحصر به فردی است که به اتاق خواب می بخشند. جلوه ای که در طول دهه های گذشته انواع مختلف سرویس خواب های جدیدی که وارد دنیای طراحی داخلی شده اند، نتوانسته اند جای آن را بگیرند. سرویس خواب چوبی نیز انعطاف پذیری و سازگاری بالایی داشته و با سبک های مدرن، معاصر، روستیک و کلاسیک همخوانی دارد.

سرویس خواب چوبی شیک و ارزان


به پایان یکی دیگر از مقاله های مجله پیت کت رسیدیم، مقاله ای که در آن به بررسی شناخته شده ترین سبک های سرویس خواب پرداختیم. اگر شما هم تجربه، نظر یا سوالی در این خصوص دارید خوشحال می شویم آن را در ادامه با ما و دیگر خوانندگان مجله ی پیت کت به اشتراک بگذارید.

1

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران
  • مبینا باقری
    26 آذر 00

    خوبه

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید