خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب 7 نکته کلیدی که قبل از خرید سرویس خواب ام دی اف باید بدانید

7 نکته کلیدی که قبل از خرید سرویس خواب ام دی اف باید بدانید

زمان مطالعه : 

7 دقیقه

خواب و استراحت کافی، از مهم ترین نیازهای بشر از ابتدای خلقت بوده و هست. این نیاز با پیشرفت جوامع و رشد شهر نشینی، رنگ جدی تری به خود گرفته و باعث شده تا افراد زمان و هزینه‌ی قابل توجهی را به خرید کالاهای خواب اختصاص دهند. 

در این بین سرویس خواب ام دی اف از میان تمام وسایل اساسی اتاق خواب با استقبال چشمگیری طی دهه های اخیر روبرو شده که نشان از سازگاری بالای این سری از محصولات با نیازهای روز ماست. به همین جهت مجله پیت کت هم پای کار آمده تا چند شگرد بسیار مهم در انتخاب و خرید سرویس خواب را به اشتراک گذاشته و شما را به کارشناس همه فن حریف در این زمینه تبدیل کند.


چرا سرویس خواب ام دی اف؟

چرا سرویس خواب ام دی اف؟


سرویس خواب ام دی اف با محصولات چوبی شباهت های فراوانی دارد. ام دی اف هم مانند چوب دارای ظاهری زیبا با نقوش جذاب روکش می باشد و از مواد طبیعی ساخته می شود. به همین علت هم می تواند فضاهای خشک و بی روح آپارتمان ها را به گرمی تبدیل کند.

اما سرویس خواب ام دی اف دارای چند ویژگی منحصربفرد دیگر هم هست. مثلا در برابر ضربه و رطوبت بسیار مقاوم بوده و قیمتی ارزان تر نیز دارد. بنابراین سرویس خواب ام دی اف در مقایسه با چوب و دیگر انواع سرویس خواب (فلزی، چرم، نئوپان و...)، کاربردی گسترده تر خواهد داشت.

پیشنهاد ما در مجله اینترنتی پیت کت برای شما مخاطبین عزیز این است که اگر هنوز هم به طور کامل با ام دی اف و مزایای آن یا انواع برند های ام دی اف آشنا نیستید، قبل از این که به سراغ هفت گامی که ما در این مطلب ارائه داده ایم مقاله " تمام نکاتی که درباره ام دی اف و برند های ام دی اف باید بدانید " را مطالعه کنید


گام اول: قبل از خرید، حتما کلاهتان را قاضی کنید!

7 نکته کلیدی که قبل از خرید سرویس خواب ام دی اف باید بدانید


شما قبل از خرید سرویس خواب ام دی اف هم مانند هر کار دیگری باید هدف و نیازهایتان را کاملا مشخص کنید. این تاکید از سوی پیت کت به دو دلیل محکم است: اولا بتوانید مدلی باب میلتان را انتخاب کنید تا تمام انتظارات شما را بی هیچ کم و کاستی برآورده کند! دوم اینکه بعد از پرداخت هزینه های اضافی که هیچ مصرفی برایتان ندارند، پشیمان نشوید. بنابراین پیش از هر تصمیمی، با اعضای خانواده خود مشورت کرده و یک نقشه‌ی کلی از نیازهایتان را در دست داشته باشید.

گام دوم: انتخاب بهترین مدل سرویس خواب 

سبک چینش و دکوراسیون اتاق خواب شما در این مرحله حرف اصلی را می زند. برای مثال یک سرویس خواب کلاسیک با دیزاینی سرشار از زوایای تند و مدرن، همخوانی چندانی ندارد. همچنین رنگ سرویس خواب ام دی اف در محیط های کلاسیک عمدتا از میان طیف های ملایم تا سفید انتخاب می شود تا شکوهی دو چندان به آن ببخشد.

بنابراین شما می توانید با بررسی جدیدترین مدل های سرویس خواب ام دی اف از سایت بلج به آدرس www.bolej.ir و دیگر تولید کننده های بزرگ، با به روزترین تولیدات آشنا شوید. 

گام سوم: چگونه از کیفیت ام دی اف مطمئن شوید؟

7 نکته کلیدی که قبل از خرید سرویس خواب ام دی اف باید بدانید


ام دی اف نسبت به نئوپان، از تراکم بسیار بالاتری در ذرات برخوردار است. به همین دلیل هم تخت یا دراور ام دی اف به راحتی نمی شکند یا اصطلاحا دچار افتادگی نمی شود.

اما شما با چه روشی می توانید ام دی اف را از دیگر محصولات بی کیفیت شناسایی کنید؟ حقیقت این است که شناسایی محصولات روکش شده‌ی ام دی اف از نئوپان و ملامینه، کار چندان آسانی نیست و تنها افراد حرفه ای که مویی در آسیاب سفید کرده اند، قادر به این کار هستند.
بنابراین به جای سرچ و تحقیق های زمانبر بهتر است سرویس خواب خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا خیالتان از اصل بودن یا مرغوبیت سرویس خواب ام دی اف کاملا راحت شود.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی 7 فروشگاه آنلاین برتر خرید سرویس خواب 


گام چهارم: مطمئن شوید که سرویس خواب استاندارد باشد!

یک سرویس خواب استاندارد باید هم به لحاظ ابعاد و هم از نظر متریال به کار رفته کاملا استاندارد باشد. زیرا مواد اولیه مستقیما بر سلامت شما اثر گذاشته و می توانند باعث حساسیت های پوستی و آلرژی یا دیگر بیماری های آزاردهنده شوند. ابعاد غیر استاندارد هم در طولانی مدت شما را با سختی زیادی در هنگام استفاده و به ویژه خواب روبرو می کنند.


گام پنجم: مقایسه‌ی قیمت سرویس خواب در چند فروشگاه یا سایت مختلف

​​​​​​​در این مرحله اگر وقت کافی دارید به سراغ چند فروشگاه بروید و قیمت مدل های مشابه را با توجه به کیفیت آنها مقایسه کنید. در غیر اینصورت راه های ساده تری مثل مراجعه به سایت های اینترنتی نیز وجود دارد. علاوه بر این در برخی سایت های مرجع نظیر، شما می توانید از مشاوره‌ی آنلاین یا تلفنی آن مجموعه نیز استفاده نمایید.

گام ششم: از کجا سرویس خواب ارزان بخریم؟

7 نکته کلیدی که قبل از خرید سرویس خواب ام دی اف باید بدانید


برای خرید یک سرویس خواب ارزان، روش های متنوعی وجود دارد که خرید مستقیم از مراکز فروش عمده یا تولیدی ها، از بهترین آنهاست. شما با این روش هزینه ای کمتر را پرداخت نموده و در عوض یک کالای با اصالت و کیفیت را به دست می آورید.
خرید اینترنتی از سایت هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند نیز یک راه ساده و سریع برای خرید سرویس خواب ارزان است.


گام هفتم: ضمانت را فراموش نکنید!

بهتر است قبل از سفارش کالا، به داشتن یا نداشتن ضمانت نامه توجه کنید. معمولا تولید کنندگانی که به کیفیت محصول خود اطمینان داشته باشند، گارانتی درازمدت چند ساله به خریدار خواهند داد و در صورت بروز هرگونه اشکال یا ایراد آن را برطرف خواهند کرد.

در پایان مجله‌ی پیت کت امیدوار است تا شما نیز بتوانید با رعایت این نکات، گام هایی دقیق و حساب شده برای خرید یک سرویس خواب شیک و اقتصادی بردارید و لحظاتی خاطره انگیز را با در محیط گرم منزلتان تجربه نمایید.

در این باره بیشتر بخوانید

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما