خانه اتاق خواب چیدمان اتاق خواب تخت تاشو؛ بهترین ایده برای اتاق خوابهای کوچک

تخت تاشو؛ بهترین ایده برای اتاق خوابهای کوچک

زمان مطالعه : 

8 دقیقه

بیشتر زندگی های امروزی در خانه های کوچک و آپارتمانی می‌گذرد و مردم مجبورند وسایل خود را طوری خریداری کنند که مناسب این فضا باشد. زندگی در آپارتمان‌های کوچک باعث شده است که محدودیتهای زیادی در زندگی به وجود آید. فضاهای کوچک، قدرت مانور را در چیدمان منزل کمتر کرده است. 

به علت کوچک بودن خانه‌ها مدل های مبلمان و تخت خواب های کم جا و تاشو در بین مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است. اتاق خواب در این قبیل خانه‌ها و آپارتمان‌های کوچک، کاربردهای بیشتری دارند.‌ تخت خواب تاشو یکی از گزینه‌ها در چیدمان اینگونه خانه‌ها است.

در این مطلب سعی شده است تا در خصوص سرویس کم‌جا و تخت خواب تاشو توضیحاتی ارائه شود. نیاز به خواب راحت در فضاهای کوچک باعث می‌شود که ایده استفاده از سرویسهای کم‌جا در ذهن بوجود آید. برای این موضوع مطالبی را باید در نظر داشته باشید که در همین خصوص با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با مهم ترین نکات درباره تخت خواب تاشو از وسایل اتاق خواب بپردازیم. 


تخت تاشو و دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب تاشو دارای تمامی ارکان یک فضا برای خواب (تخت خواب)، مطالعه (میز تحریر)، چیدمان لباس (کمد)، و حتی در بعضی مواقع میز آرایش نیز هست. نکته‌ای که در دکوراسیون اتاق خواب ها بسیار اهمیت دارد این است که وسایل و از جمله تخت خواب که شما برای اتاق خواب خریداری می کنید باید علاوه بر اینکه راحتی و آسایش شما را فراهم می کند و زیبایی چشمگیری داشته باشد در کنار خود یک فضایی برای تردد افراد هم داشته باشد.

تخت تاشو و دکوراسیون اتاق خواب

بسیاری از افراد به خاطر اینکه اتاق خواب‌های بسیار کوچکی دارند مجبور می‌شوند که خیلی از وسایل را خریداری نکند و حتی بعضی ها فکر می‌کنند که نمی‌توانند در خانه خود تخت خواب داشته باشند. اما با وجود این تخت خواب‌ها که تاشو هستن مردم می‌توانند با توجه به سبک منزل خود و ابعادی که برای تخت خواب تاشو می‌توانند داشته باشند این تخت ها را در طرح ها اندازه‌های مختلف خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: راهنمای چیدمان اصولی اتاق خواب های کوچک و نقلی 

با خرید این تخت خواب تاشو و کم‌جا افراد می‌توانند هم زیبایی را به اتاق خواب خود ببرند و هم احساس آسایش و راحتی داشته باشند.
استفاده از تخت خواب تاشو‌ها به این صورت است که هنگام خواب و استراحت آنها را باز می‌کنید و از آن استفاده می‌کنید و هنگامی که نیازی به آنها نداشته باشید می‌توانید آنها را جمع کنید و از فضایی که در آن قرار داشت برای انجام کارهای دیگر استفاده کنید.


لوازم جانبی در سرویس خواب های کم‌جا

یکی از موضوعات مهم در سرویس کم‌جا، کاربرد اتصالات و یراق آلات استفاده شده در آن است که با توجه به نیاز فراوان به باز و بسته شدن های ممتد و طولانی، حتما باید از یــراق آلات خوب و با کیفیت استفاده شود. استفاده از جک های استاندارد و قوی برای نگه داشتن پایه و سطوح بالای تخت خواب تاشو بسیار مهم است که در مواقع خرید تخت خواب تاشو حتما به این موضوع توجه داشته باشید.

لوازم جانبی در سرویس خواب های کم‌جا

در انتخاب نگهدارنده ها و اتصالات حتما باید با طراحی مناسب دارای پوششی باشند که در هنگام جمع شدن، هیچ گونه از این اتصالات مشخص نباشد و تخت خواب تاشو با زیبایی خاص، شکل دیگری از خود در این حالت به نمــایش بگذارد.


تشک متناسب با تخت های تاشو

نکته بعدی در خرید تخت خواب تاشو  تشک خواب است که باید با دقت بسیاری انجام شود. با توجه به تولــید انبوه تشک فنری و تشک طبی توسط شرکتـهای مختلف، سعی کنید در خرید تشک خواب از جنس مرغوب تهیه و استفاده نمایید. در خرید تشــک خواب بودجه بیشتری در نظر گرفته و محصول بهتری را خریداری کنید تا خلا کوچک بودن فضا با داشتن استراحت کامل رفع گردد.

تشک متناسب با تخت های تاشو


فضاسازی با تخت خواب های تاشو

تخت خواب تاشـو باید در ابعاد مناسب فضای شما ساخته شده باشد. در این صورت کمترین هدر رفت در فضاهای خالی به وجود خواهد آمد.

در فضاهای خالی ایجاد شده، از وسایل دکــوری و گلدان های تزیینی استفاده کنید تا این فضاها پوشش داده شوند. جنس تخت خواب تاشو باید از مواد اولیه خوب و درجه یک باشد تا به سادگی از بین نرود. 

فضاسازی با تخت خواب های تاشو

ابعـــاد اتاق خـواب و فضایی که می خواهید این سرویس کم‌جا قرار داده شود نیز نکته مهم دیگری است که باید به آن توجه داشت. سعی کنید در هنـگام خـــرید تخت خواب تاشو حتما ابعـاد فضای خود را همراه داشته باشید و حتی در مواقعی که قصد خرید اینترنتی تخت خواب تاشو را دارید با در نظر گرفتن ابعاد فضای مورد نظر خود نسبت به فضای اشغالی تخت خواب تاشو اقدام به خرید تخت خواب تاشو کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای چیدمان و طراحی دکوراسیون اتاق خواب 9 متری 

 فضای باز شدن تخت خواب در سرویس کم‌جا و همچنین درب کمد و محل قرار گیری صندلی مربوط به میز تحریر آن را باید در نظر داشته باشید.

تخت خواب تاشو افقی یک نفره

سعی کنید با مراجعه به شرکتی که قصد خرید از آن را دارید با مشاوران و کارشناسان شرکت مشورت کرده و حتی المقدور از سازندگان آن شــرکت جهت اندازه گیری و طراحی کمک بگیرید.


رعایت نکات ایمنی در تخت خواب تاشو

جنس مواد اولیه بکار رفته در این محصول با توجه به یکپارچگی و چیدمان آن در کنار هم، یکی دیگر از نکاتی است که باید در هنگام خرید به آن توجه شود. لبــه های کــار باید استاندارد سازی شده و کاملا ایمن گردد. این کار باعث عدم آسیب دیدگی افراد در زمان برخورد با تخت خواب تاشو می گردد. 

در سرویس تخت خـــواب تاشو نوجوان این اصل مهمتر است. با توجه به فعالیت و تحرک زیاد در نوجوانان ، ایمن سازی سطوح و استفاده از لبه های کار شده (PVC)  یکی از اصول مهم در طــراحی و ســاخت تخت خواب های تاشو است.

رعایت نکات ایمنی در تخت خواب تاشو

در هنگام خرید یک سرویس کم‌جا (سرویس تخت خواب تاشو)از رنگ هایی استفاده کنید که با پرده اتاق هماهنگ بوده و نیاز به تغییر در آن نباشد. همچنین می توانید از روتختی هایی استفاده کنید که بعد از بسته شدن تخت خواب آویزان نشده و شکل ظاهری خود را حفظ کند و لبه های آن بیرون نزند. با این روش نظم دهی این سرویس خواب کامل تر خواهد شد.

تخت تاشو؛ بهترین ایده برای اتاق خوابهای کوچک


نتیجه گیری

خب خیلی خوشحالیم که تا اینجای مطلب با ما در مجله اینترنتی پیت کت همراه ما بوده اید و امیدواریم راهنمایی خوبی برای خرید تخت خواب تاشو برایتان ارائه کرده باشیم 

اگر قصد خرید اینترنتی تخت خواب تاشو را دارید می توانید در فروشگاه اینترنتی بلج با آدرس www.bolej.ir نمونه کالاهای سرویس خواب کم‌جا را مشاهده کنید و در صورت رضایت از طرح و مدل های موجود در فروشگاه بلج آن را با شرایط ایده ال خریداری کنید.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید