خانه اتاق خواب اتاق خواب عروس راهنمای خرید آباژور اتاق خواب عروس + معرفی مراکز خرید آنلاین

راهنمای خرید آباژور اتاق خواب عروس + معرفی مراکز خرید آنلاین

زمان مطالعه : 

9 دقیقه

گاهی خرید عناصر کوچک دکوراسیون اتاق خواب، عروس خانوم ها را با چالش بیشتری در مقابل وسایل بزرگ اتاق خواب روبه رو می کنند. دلیل آن هم تاثیر بزرگی است که می توانند بر جلوه کلی دکوراسیون و چیدمان اتاق عروس و داماد بگذارند. 

اما در واقع آنچه برای انتخاب رنگ آن دست ما باز تر است، همین عناصر کوچک هستند پس می توان به آنها به چشم فرصت و نه چالش نگاه کرد. یکی از این دست وسایل اتاق خواب آباژور ها هستند که در تنوع بالایی عرضه می شوند و این شما هستید که قرار است با در نظر گرفتن سبک دکوراسیون و پالت رنگی اتاق خواب به بهترین انتخاب برسید. اما در این میان نکاتی هستند که با در نظر گرفتن آنها شانس رسیدن به انتخابی مناسب تر برای شما افزایش خواهد یافت؛ نکاتی که در ادامه به بررسی آنها و همچنین معرفی چندین مرکز خرید آنلاین بزرگ و معتبر برای تجربه یک خرید اینترنتی لذت بخش، خواهیم پرداخت. اگر شما هم به دنبال خرید آباژور برای اتاق خواب عروس هستید و همچنین قصد دارید خرید خود را بصورت اینترنتی انجام دهید، با ما همراه باشید.


انتخاب مدل آباژوری متناسب با پالت رنگی دکوراسیون اتاق عروس

برای انتخاب آباژور اتاق خواب عروس باید سبک دکوراسیون کلی آن را در نظر بگیرید، چرا که آباژور عنصری مستقل از آن نیست. در اینجا دو راه پیش روی شما است: اگر می خواهید آباژور تبدیل به نقطه ی کانونی در دکوراسیون شود، نیاز خواهد بود از رنگ هایی قوی و متضاد با رنگ های مورد استفاده در پالت رنگی کمک بگیرید تا به چشم آید. 

اما اگر می خواهید آباژور جلوه ای ملایم و ظریف در عین حال رمانتیک در کنار دیگر عناصر به اتاق ببخشد، رنگ های خنثی همچون خاکستری، بژ، سفید و مشکی متناسب با تم کلی دکوراسیون، انتخاب های بهتری خواهند بود. در مورد انتخاب رنگ از این نکته نیز غافل نشوید که رنگ های روشن فضا را روشن تر و رنگ های تیره فضا را تاریک تر نشان می دهند. 

آباژوررومیزی اتاق خواب عروس

بیشتر بخوانید: هر آنچه که درباره رنگ اتاق خواب عروس و داماد باید بدانید 


تناسب بین کلاهک آباژور و پایه ی آن

برای انتخاب مدل کلاهک آباژور باید هم شکل پایه ی آن و هم ساختار اتاق و محل قرارگیری آباژور را در نظر بگیرید. اگر به دنبال جلوه ای منسجم هستید از آباژورهایی که شکل کلاهک و پایه ی آنها با هم ست است، استفاده کنید؛ به عنوان مثال کلاهک مربعی شکل برای آباژوری با پایه مربعی. با این کار جلوه ی منسجم تری به دکوراسیون خواهید بخشید. 

آباژورهایی که کلاهک دایره شکلی دارند، اغلب محبوب ترند اما در مواردی کلاهک های مربعی شکل می توانند بسیار کاربردی تر باشند و آن هم زمانی است که فضای کمی در اختیار دارید؛ مثلا زمانی که میزی که آباژور رومیزی قرار است روی آن قرار بگیرد، عرض کمی داشته باشد.

 آباژور اتاق خواب عروس


جنس مناسب کلاهک آباژور برای اتاق عروس 

جنس کلاهک آباژور از اهمیت زیادی برخوردار است؛ اگر کلاهک جنس باکیفیتی نداشته باشد، بعد از مدتی تحت تاثیر گرما ممکن است تغییر رنگ دهد، ذوب شود یا حتی بسوزد، پس انتخاب کلاهکی مرغوب که قدرت تحمل گرما را در طولانی مدت داشته باشد و آسیب نبیند از اولین نکاتی است که باید مدنظر قرار دهید. به این منظور بهتر است از آباژورهایی استفاده کنیم که کلاهک آن از مواد طبیعی همچون پنبه، کتان ساخته شده اند. در نظر داشته باشید که برخی از کلاهک ها از ابریشم با ضخامت کم ساخته می شوند و متاسفانه بعد از مدتی تغییر رنگ می دهند.

مدل آباژور ایستاده اتاق خواب عروس


خرید آباژور ایستاده مدرن

اگر به دنبال استفاده از آباژور به عنوان عناصر تزیینی هستید، آباژورهای ایستاده گزینه ی مناسب تری برای شما خواهند بود. این آباژورها در تنوع بالایی در طرح و رنگ موجود هستند و خصوصا اگر به سراغ خرید اینترنتی آن بروید،  نیاز نیست نگران پیدا کردن مدلی متناسب با دکوراسیون اتاق خواب عروس باشید، چرا که مراکز خرید آنلاین از انواع کلاسیک آن گرفته تا آباژورهای مدرن را در طرح های مختلف به شما عرضه می کنند. همچنین اگر به دنبال ایجاد جلوه ای روستیک در اتاق خواب عروس هستید، آباژورهای ایستاده با پایه ای چوبی و کلاهکی کرمی رنگ این فرصت را به خوبی در اختیار شما قرار خواهند داد. آباژورهایی با پایه هایی فلزی هم می توانند ترکیبی مدرن در کنار استفاده از دیگر عناصر فلزی در دکوراسیون ایجاد کنند.

آباژور ایستاده مدرن


خرید آباژور رومیزی مدرن

برای روشنایی محیط اغلب توصیه می شود از انواع روشنایی عمومی(چراغ های سقفی و لوسترها)، روشنایی کاری( آباژورها و چراغ های رومیزی) و روشنایی تاکیدی در کنار هم برای فضاهای مختلف استفاده کنید و روشنایی آن را تنها محدود به نور عمومی نکنید. آباژورها در دسته روشنایی کاری قرار می گیرند و این یعنی از نور آنها می توان برای کارهایی همچون مطالعه، نوشتن و غیره استفاده کرد. اگر هدف شما هم از استفاده از آباژور برای انجام کارهای این چنینی است، آباژور رومیزی قطعا همان چیزی است که نیاز دارید. این آباژورها با تنطیم نور خوبی که دارند می توانند نور ملایم مورد نیاز شما را فراهم کنند و درنتیجه شما را از استفاده از نورهای عمومی برای این منظور بی بهره کنند. 

 آباژور رومیزی مدرن

بیشتر بخوانید: اصول نورپردازی اتاق خواب شیک و مدرن 


خرید اینترنتی آباژور اتاق خواب عروس

اگر به دنبال فضایی هستید که بی نهایت گزینه برای انتخاب پیش روی شما قرار دهد، در زمان شما صرفه جویی کند و شما را از بودن در ازدحام جمعیت فروشگاه های وسایل خانگی بی نیاز کند، برای خرید عناصر مختلف دکوراسیون از جمله آباژور بهتر خواهد بود از خرید اینترنتی استفاده کنید. از جمله مراکز خرید آنلاینی که به فروش آباژور برای دکوراسیون اتاق خواب می پردازند می توانیم به فروشگاه اینترنتی بلج، خوگر و لوسترسنتر اشاره کنیم.

بهترین مدل آباژور ایستاده مدرن

فروشگاه آنلاین خوگر

فروشگاه اینترنتی خوگر که از سال 1394 فعالیت خود را با ایجاد بستری برای ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیده کنندگان محصولات مرتبط با دکوراسیون و مصرف کنندگان شروع کرده، در حال حاضر عرضه کننده ی محصولاتی از بیش از 400 برند برتر در این حوزه است و حق انتخاب زیادی برای خرید انواع عناصر دکوراسیون از جمله انواع آباژور را برای شما فراهم کرده است.

فروشگاه آنلاین بلج

فروشگاه آنلاین بلج با نزدیک به سی سال فعالیت در حوزه تولید مبلمان و وسایل منزل، به عنوان نامی معتبر در این حوزه شناخته می شود و به عرضه ی انواع مختلف وسایل منزل از سرویس خواب گرفته تا آباژور می پردازد. اگر به دنبال خرید محصولاتی با کیفیت و با قیمتی منطقی هستید، سری به این فروشگاه بزنید. چرا که فروشگاه بلج تنها یک فروشگاه آنلاین نیست بلکه یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان حوزه ی مبلمان و دکوراسیون نیز است و این یعنی شما محصولات مختلف را بدون هیچ واسطه ای و بطور مستقیم از خود تولیدکننده خریداری می کنید، موضوعی که کاهش قیمت قابل توجهی را برای محصولات این فروشگاه به دنبال داشته است.

فروشگاه آنلاین لوستر سنتر

اگر به دنبال یک مرکز خرید آنلاین هستید که بطور تخصصی در حوزه ی فروش محصولات روشنایی فعالیت کند، لوسترسنتر یکی از همان مراکز خرید است که می تواند نیاز شما را با محصولات متنوع خود براورده سازد. این فروشگاه آنلاین، به فروش تخصصی در زمینه محصولات روشنایی همچون لوستر، آویزچوبی، کنارسالنی و آباژور می پردازد.

فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی دکورشاپ

دکورشاپ به‌عنوان يکی از به‌روزترين و جامع‌ترين فروشگاه‌های آنلاين لوستر، فعاليت خود را با هدف عرضه کالای ايرانی آغاز نموده است. فروش تخصصی دکورشاپ در زمينه‌ لوستر، لوازم دکوری، آباژور و مبلمان است. دکورشاپ با گرد هم آوردن سبد خريدی کامل از بهترين محصولات ايرانی و حمايت از توليد ملی، باعث کاهش هزينه مشتريان خود در امر خريد انواع لوستر و آباژو شده است. از جمله ويژگی‌های مهم این فروشگاه، ارسال رايگان خريدهای بالای ۱۵۰ هزار تومان به سراسر ايران است و ضمانت یک ساله تمامی محصولات می باشد. به شما پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با این مجموعه حتما به وب سایت آنها سر بزنید. 

عکس آباژور ایستاده
در این مقاله به بررسی نکات الزامی برای خرید آباژور پرداختیم؛ عنصری از دکوراسیون که برخلاف اندازه نه چندان بزرگش، تاثیرات بزرگی در فضای اتاق خواب عروس و داماد ایجاد می کند و یکی از اقتصادی ترین راه ها برای ایجاد جلوه ای متفاوت و مدرن در دکوراسیون های مختلف از جمله اتاق خواب عروس محسوب می شود. شما نیز می توانید تجربیات خود را از خرید آباژور در ادامه با ما در قسمت نظرات همین صفحه از مجله اینترنتی پیت کت در میان بگذارید.

برچسب ها:
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید