خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب راهنمای خرید دراور به همراه معرفی فروشگاه های آنلاین فروش دراور

راهنمای خرید دراور به همراه معرفی فروشگاه های آنلاین فروش دراور

زمان مطالعه : 

7 دقیقه

یک اتاق خواب خالی، داستانی است که منتظر است اتفاق بیفتد و شما نویسنده این داستان هستید. یکی از فصل های این داستان به انتخاب و خرید دراور مناسب برمی گردد.

یک دراور چیزی بیشتر از فضایی برای نگه داری لباس ها یا دیگر وسایل شما است؛ دراور ها همچون دیگر وسایل اتاق خواب بخشی از دکوراسیون اتاق خواب شما هستند و باید منعکس کننده استایل و سبک شخصی شما باشند. انتخاب دراوری که کاربردی، جذاب و متناسب با دیزاین اتاق خواب و البته بودجه مورد نظر شما باشد، به همان اندازه زمان و توجه نیاز دارد که برای انتخاب لباس هایی که داخل آن میچنید، صرف می کنید. پس اگر دوست دارید هر کسی که وارد اتاق خواب شما می شود، از دیزاین و چیدمان اتاقتان شگفت زده شود،  برای خرید تک تک وسایل اتاق خوابتان حتی دروار ها به اندازه کافی وقت و حوصله خرج کنید. 

عکس دراور 6 کشو ام دی اف

اگر شما در این دسته از افراد هستید که میخواهید به تمام جزئیات اتاق خوابتان توجه داشته باشید، ادامه این مطلب برای شما جذاب خواهد بود. چون میخواهیم با هم به بررسی نکاتی که برای خرید یک دراور لازم است بدانیم، بپردازیم و در پایان هم با سه فروشگاه اینترنتی برتر فروش دروار آشنا شویم.


به ابعاد و اندازه دراور توجه کنید

اغلب دروارها عریض و دارای ارتفاع کم هستند اما همگی یک اندازه ندارند. قبل از خرید، فضای کلی اتاق خواب و اینکه چه میزان از آن را می خواهید به این عنصر از دکوراسیون اختصاص دهید، در نظر بگیرید. همچنین از توجه به اینکه چه میزان لباس را می خواهید در آن قرار دهید، نیز غافل نشوید. دراورهای کوچک اغلب بین سه تا شش کشو دارند و گزینه خوبی برای دکوراسیون اتاق خواب های کوچک خواهند بود.

دراور سه کشویی کوچک ام دی اف

دراورهای بزرگ اما ممکن است تا ده کشو هم داشته باشند و انتخاب خوبی برای افرادی که به دنبال پر کردن فضای بزرگ اتاق خواب شان به کمک یک عنصر کاربردی اند، خواهند بود. 

خرید اینترنتی دراور ام دی اف مدرن

البته نباید فقط ابعاد کلی دراور ها را در نظر گرفت، بلکه تعداد و ابعاد هر یک از کشوها نیز مهم است. اگر به دنبال دراوری هستید که به کمک آن بتوانید به هر یک از انواع لباس های خود یک کشو اختصاص دهید، دراور های شش کشو، گزینه های بهتری برای شما خواهند بود. اما اگر تمام آنچه نیاز دارید چند کشوی بزرگ و جادار برای لباس هایتان است، به دنبال دراوری با سه کشو باشید.


رنگ و طرح دراور را بر اساس سبک دکوراسیون اتاق خوابتان انتخاب کنید

بعد از انتخاب اندازه مورد نیاز برای دراور، نوبت به تصمیم گیری در مورد رنگ و طرح یا در یک کلمه دیزاین آن می رسد. فرقی نمی کند سبک کلی دکوراسیون اتاق خواب شما چیست، در هر صورت باید قادر باشید درواری که با آن سازگار باشد و هارمونی آن را به خطر نیندازد، پیدا کنید. این عناصر معمولا در طیف های مختلف از رنگ های سفید، بژ یا خاکستری تا قهوه ای و مشکی تولید می شوند.

دراور ساده سفید

وقتی دراوری با رنگ مورد نظر خود پیدا کردید، به دنبال جزئیاتی باشید که آن را تبدیل به انتخابی عالی برای چیدمان اتاق خواب شما می کند. دستگیره های کشوها یکی از این جزئیات است. اگر سبک کلاسیک را برای اتاق خواب خود انتخاب کرده اید، دستگیره هایی سلطنتی و اگر یک اتاق خواب با دکوراسیون مینیمال و مدرن دارید، انواع طرح های مدرن یا انواع دستگیره های مخفی گزینه های بهتری برای شما خواهند بود. 


جنس دراور ها، مهم ترین نکته ای که باید برای خرید دراور در نظر بگیرید

دراورهای موجود در بازار غالبا از جنس چوب یا ام دی اف هستند اما در این میان دراور ام دی اف به دلیل ماندگاری بالا، تنوع بالا در طرح و رنگ، سازگاری با انواع سبک دکوراسیون و جلوه لوکس و مدرنی که به دیزاین می بخشند، طرفداران بیشتری دارند. 

بیشتر بخوانید: ام دی اف چیست و تفاوتی با چوب دارد؟! 

البته این فقط جنس کشوها و قالب آن نیست که باید به آن توجه کنید، نکته ای که اغلب فراموش می شود درنظر گرفتن جنس پایه های آن است. از آنجا که وزن دراور و محتویات درون آن توسط پایه ها به زمین منتقل می شوند پس پایه هایی که استحکام کافی ندارند یا باعث آسیب کف پوش اتاق می شوند، می توانند تجربه بدی از خرید برای شما به ارمغان آورند. 

خرید دراور چوبی شیک

خب تا اینجا به بررسی نکاتی که قبل از خرید دراور باید مد نظر قرار دهید شامل ابعاد، طرح و رنگ و جنس آن پرداختیم. اما سوال بعد این است که کدام فروشگاه های تولید محصولات چوبی و دکوراسیون گزینه های قابل اطمینان تری برای خرید هستند و می توانند تجربه یک خرید رضایت بخش را برای ما به همراه داشته باشند؟ این سوال اصلا نباید شما را نگران کند چون همان طور که در ابتدای مطلب قول داده بودیم، میخواهیم به سراغ معرفی سه فروشگاه برتر آنلاین فروش انواع دراور بریم. ما با بیایید.


1. فروشگاه اینترنتی بُلج 

فروشگاه اینترنتی بلج که در سال 98 در لیست ده فروشگاه اینترنتی برتر ایران از دیدگاه وب سایت مدیروب قرار گرفت، امکان خریدی بدون واسطه از تولیدکننده با قیمتی پایین تر و کیفیتی مثال زدنی را برای شما فراهم کرده است. این فروشگاه که نزدیک به 30 سال سابقه در حوزه ی تولید محصولات چوبی و دکوراسیون دارد، امکان خرید حضوری انواع دراور ام دی اف و دراور چوبی را نیز در کنار خرید آنلاین برای مشتریان خود ایجاد کرده است. اگر به دنبال خرید دراور هایی با قیمت مناسب اما با کیفیت و طول عمر بالا هستید، فروشگاه اینترنتی بلج می تواند مناسب ترین گزینه برای شما باشد.

مزایای فروشگاه آنلاین بلج:

  • قیمت پایین تر نسبت به فروشگاه های دیگر به دلیل حذف واسطه 
  • ارائه مشاوره ی آنلاین برای خرید
  • استفاده از بروزترین ماشین آلات صنعتی در کارخانه ای به وسعت 10000 متر مربع
  • امکان پیگیری آنلاین سفارشات و بدون نیاز به تماس تلفنی
  • امکان خرید اقساطی با سقف نامحدود و بدون نیاز به چک و ضامن
  • تخفیف های متنوع و دائمی
  • ارسال رایگان به سراسر کشور
  • دارای گواهینامه های ISO 140001 – ISO 10001 – ISO 9001 
  • سیستم تلفنی با پاسخگویی 24 ساعته

معایب فروشگاه آنلاین بلج:

  • طولانی بودن مدت زمان آماده سازی محصولات سفارشی
  • نداشتن اپلیکیشن مخصوص موبایل و تبلت
  • داشتن سقف خرید برای ارسال رایگان محصولات
  • تولید نکردن مدل های دراور سفارشی 


2. فروشگاه اینترنتی خوگر

دومین فروشگاهی که گزینه مناسبی برای خرید دراور خواهد بود، فروشگاه خوگر با آدرس www.khooger.com است که از سال 94 شروع به کار کرده و در واقع پلتفرمی برای کاهش فاصله بین تولیدکننده و خریدار است. در این فروشگاه نزدیک به 400 برند با بیش از 15 هزار کالای مختلف در زمینه ی وسایل دکوراسیون حضور دارند و درنتیجه گزینه های زیادی پیش روی شما قرار خواهند داد.

مزایای فروشگاه خوگر:

  • امکان خرید اقساطی برای تمام محصولات
  • ارسال رایگان بدون سقف خرید
  • امکان پشتیبانی تلفنی
  • دارای اپلیکیشن مخصوص موبایل و تبلت

معایب فروشگاه خوگر:

  • عدم وجود امکان بازدید حضوری محصولات
  • وجود قابلیت خرید اقساطی تنها برای خریدهای بالای 1 میلیون تومان
  • عدم وجود امکان مشاهده محصولات در فضای سه بعدی
  • تولیدکننده نبودن و در نتیجه تفاوت قیمت محصولات با سایر فروشگاه های تولیدکننده


3. فروشگاه اینترنتی دکوراسیون دکوچید

فروشگاه اینترنتی دکوچید که کار خود را از سال 1395 آغاز کرد،  در مدت کوتاهی موفق به تولید و عرضه انواع مختلفی از محصولات چوبی و دکوراسیون اعم از انواع دراور شده است. در ادامه با مزایا و معایب خرید از این فروشگاه اینترنتی آشنا می شویم.

مزایای فروشگاه دکوچید:

  • داشتن تخفیفات روزانه در شبکه های اجتماعی
  • امکان خرید اقساطی
  • دارای سیستم چت آنلاین
  • تنوع بالای محصولات
  • دارای چندین شعبه ی فعال در تهران
  • دارای قابلیت تولید مدل های دراور سفارشی دقیقا مطابق با خواست مشتری

معایب فروشگاه دکوچید:

  • عدم وجود بخش پیگیری شکایات برای مشتریان
  • استفاده از متریال های باکیفیت متوسط در ساخت محصولات مثل ملامینه و نئوپان
  • وجود محدودیت هایی در خرید اقساطی از جمله محدودیت جغرافیایی


در این مقاله از مجله اینترنتی پیت کت به بررسی نکاتی که قبل از خرید دراور نیاز خواهد بود مورد توجه قرار دهید و سه فروشگاه برتر در زمینه فروش محصولات دکوراسیون که گزینه های مناسبی برای خرید این عنصر دکوراسیون هستند، پرداختیم به امید اینکه خریدی رضایت بخش را تجربه کنید. شما هم می توانید نظرات و تجربیات خود را در زمینه ی خرید دراور در ادامه با ما در میان بگذارید

خرید اقساطی بدون بهره انواع دراور

با فوت و فن های خرید یک دراور مناسب برای اتاق خواب ها آشنا شدیم و حالا وقت آن رسیده که برای خرید دراور پا پیش بزاریم. ما برای شما گلچینی از بهترین مدل های دراور موجود در بازار را جمع کردیم تا شما بتوانید همین طور که در خانه تشریف دارید بهترین خرید خود را داشته باشید. برای خرید دراور پیشنهاد میکنیم به این مجموعه ارزشمند حتما سر بزنید
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید