خانه پیت کت معرفی و بررسی برندها معرفی و بررسی بهترین برندهای تشک در ایران

معرفی و بررسی بهترین برندهای تشک در ایران

زمان مطالعه : 

4 دقیقه

خیلی از افراد اطلاعات کافی برای تهیه یک تشک خوب و مناسب ندارند. نمیدانند کدام مارک تشک بهتر است؟

مارکهای بهتر چه ویژگی و مزیت‌ های دارند؟ آیا میتوان بر روی هر تشکی خواب راحت و بدون استرس داشت؟ آیا هر برندی پاسخگو نیاز و خواسته آنها است؟ ما در اینجا به خیلی از سوالات و دغدغههای ذهنی شما در مورد کدام مارک تشک بهتراست؟ پاسخ می دهیم. 

در صنعت تولید تشک نیز مانند سایر صنایع، برندهای مختلفی ایفای نقش می کنند که شناخت آنها، به نوبه ی خود می تواند اطلاعاتی کلی اما کاربردی درخصوص کیفیت و خط مشی این محصولات در اختیار ما بگذارد.

در ایران، از میان برندهای مطرح در صنعت تولید تشک می توان به شش کارخانه عمده تولید تشک اشاره کرد. در این مطلب از دسته بندی معرفی و بررسی برند ها سعی داریم به بررسی اجمالی محاسن و معایب آنها بپردازیم. مجله اینترنتی پیت کت در این گریز کوتاه، سعی کرده با حفظ اصل بی طرفی، اطلاعات کارشناسان خود را که حاصل سال ها تجربه و تحقیق است، با شما به اشتراک بگذارد. در ابتدا به بررسی سه برند معروف تشک در ایران می پردازیم که جزو نام های قدیمی در این حوزه هستند. 


1. برند تشک رویال:

مدل تشک های شرکت رویال


از مهم ترین ویژگی های این برند می توان به قیمت های مناسب، تکنولوژی خوب و به روز بودن نام برد که باعث شده تا در محصولات آن تنوع بالاتری را نیز شاهد باشیم.


اما بزرگترین نقطه ضعف این نام که باعث ایجاد مشکل برای مشتریان آن شده، تعدد اسامی مشتق و مشابه با این برند است.


چنان که گفته می شود هم اکنون  حدود 50 کارگاه مشغول تولید انواع تشک با نام رویال هستند که اصلی یا تقلبی بودن تشک خریداری شده را به یک معضل برای خریداران تبدیل می‌کند. هرچند استفاده از گارانتی تا حدی می تواند از نگرانی های خریدار بکاهد اما به دلیل احتمال وجود گارانتی های بدون پشتیبانی، معتبر بودن فروشگاه عرضه کننده هنوز مؤثرترین عامل در اعتماد به خریدی مطمئن با این نام می باشد.

خرید تشک های رویال


2. برند تشک خوشخواب:

این برند جزو قدیمی ترین برندها در تولید تشک است و بزرگترین حسن آن نام آشنا بودن برای عموم مردم است، تا جایی که گاها از اصطلاح خوشخواب به جای تشک استفاده می شود. همین موضوع نیز باعث سرمایه گذاری هر چه بیشتر این شرکت بر قدمت و نام آن شده است. محصولات برند خوشخواب،  قیمت های مناسبتری نسبت به برندهای مشابه  دارد و تنوع مدل های آن نیز نسبتا خوب است.

تشک برند خوشخواب


البته بعضی کارشناسان ایراداتی نیز به این برند وارد می دانند که از آن جمله می توان به کامل نبودن تنوع محصولات و استفاده کمتر از تکنولوژی های روز دنیا نام برد. قدیمی بودن سبک در محصولات تولیدی که اکثرا از پارچه ژاکارد در آنها استفاده شده و به ندرت از فناوری های روز نظیر روکش های گردباف بهره می برد ، خود می تواند حرکت رو به جلوی این برند را با تهدید جدی رو برو کند.

خرید تشک خوشخواب


3. شرکت تشک رویا:

تشک رویا


این برند در کنارخوشخواب، از مشهورترین اسامی در صنعت تشک محسوب می شوند که ویژگی های مشترک زیادی دارند. قیمت مناسب و تنوع نسبتا خوب از شاخصه های این برند است که باعث تردید مشتریان برای انتخاب بین دو برند رویا یا خوشخواب نسبت به هم می شود.


تا اینجا به بررسی سه برند معروف در سطح کشور پرداختیم که به دلیل قیمت پایین تر، قدمت بیشتر، و گستردگی نمایندگی و خدمات پس از فروش توانسته اند سهم عمده ای در بازار سراسر کشور کسب کنند. اما در ادامه به معرفی سه برند دیگر می پردازیم که قیمت های نسبتا بالاتری داشته و به دلیل سیاست گزینش  نمایندگی ها در سراسر ایران، عمده ترین فعالیت آنها در تهران متمرکز می باشد.

خرید تشک رویا


4. تشک تن آسای:

تشک های شرکت تن آسای


تنوع محصولات دراین برند خیلی زیاد است و از تکنولوژی های پیشرفته در تولیدات خود بهره می گیرد. قیمت های بالاتری نسبت به برندهای قبلی دارد و می توان آن را مولتی برند دانست. کارخانه آن بسیار معتبر است و کلیه مواد اولیه تشک نظیر اسفنج و ترموفلت و ... را خودش تولید می‌کند. نکته قابل ذکر در مورد این برند، به روز بودن و استفاده صددرصدی از همه تکنولوژی های روز در ساخت تشک است. برای مثال با حفظ تنوع محصولات، در روکش تشک های ارزان تر از پارچه ژاکارد و درتشک های گرانتر از گردباف استفاده می کند.


5. ویستر:

برند تشک ویستر


خصوصیات این برند نیز مشابه تن آسای می باشد. قیمت آن نسبتا بالا و در تعادل با  تشک های تن آسای قرار دارد. مهم ترین نکته قابل ذکر درخصوص این برند، دارا بودن معتبرترین وپیشرفته ترین کارخانه مجهز به تکنولوژی های روز است.


6. برند تشک پارمیس:

مدل های تشک پارمیس


​​​​​​​از جمله برندهای نوظهوری است که حدود 4 تا 5 سال  آغاز به کار آن گذشته است. این برند نیز تمام مواد اولیه مورد نیاز نظیر ابر و اسفنج و ... را در کارخانه خود تولید می کند. این برند دارای پشتیبانی محصولات خود در تهران را مستقیما توسط کارشناسان خود حتی در منزل انجام می دهد و مشتری برای استفاده از خدمات پس از فروش نیازی به مراجعه به نمایندگی و کارخانه نخواهد داشت. قیمت های مناسب تری نسبت به تن آسای و ویستر دارد و اگر از نام جدید آن بگذریم ، در آینده ای نزدیک می تواند با سه برند (رویال، خوشخواب و رویا) نیز وارد رقابتی  جدی شود.

قیمت انواع تشک های پارمیس

این بود بررسی سریع برندهای تشک موجود در بازار، اگر شما هم تجربه‌ای در خرید و یا استفاده از این کالاهای خواب دارید خوشحال می شویم اگر آن را با ما در وب سایت مجله اینترنتی پیت کت در میان بگذارید.

برچسب ها:
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید