خانه آشپزخانه چیدمان آشپزخانه جدیدترین ایده ها برای چیدمان آشپزخانه عروس

جدیدترین ایده ها برای چیدمان آشپزخانه عروس

زمان مطالعه : 

11 دقیقه

آشپزخانه قلب خانه است و دکوراسیون آن انعکاسی از استایل شخصی شما است.این موضوع در مورد چیدمان منزل عروس خانوم ها که در آن به دنبال رسیدن به جلوه ای لوکس و کامل اند، اهمیت زیادی پیدا می کند. 

اما برای رسیدن به این نتیجه، نیاز است تمرکز خود را بیشتر بر ارتقای کدام بخش از طراحی داخلی آن بگذاریم؟ و کدام ایده ها برای آشپزخانه عروس مناسب تر اند؟ اگر به دنبال دریافت پاسخ این سوال ها هستید، در ادامه با معرفی جدیدترین ایده ها برای چیدمان آشپزخانه عروس با ما همراه باشید. 


1. رنگ مشکی در چیدمان آشپزخانه عروس

رنگ های خنثی در صدر لیست اولویت های عروس خانوم ها برای انتخاب رنگ عناصر مختلف دکوراسیون اند اما در میان رنگ های مختلف، سفید، خاکستری و طلایی بیشتر از بقیه مورد توجه قرار می گیرد و یکی از لوکس ترین رنگ ها معمولا مورد کم توجهی قرار می گیرد. رنگ مشکی همان رنگ لوکسی است که جلوه ای پیچیده به چیدمان آشپزخانه عروس می بخشد و فضایی منحصربه فرد خلق می کند. ترکیب آن با رنگ سفید یا طلایی از جذاب ترین گزینه های پیش روی شما است. برای استفاده از رنگ مشکی در دکوراسیون آشپزخانه لازم است نکات بیشتری درباره آنها بدانید به همین خاطر توصیه میکنیم حتما مقاله "5 توصیه مهم برای چیدمان دکوراسیون آشپزخانه ای با وسایلی به رنگ مشکی" را مطالعه کنید

رنگ مشکی در چیدمان آشپزخانه عروس


2. سبک مینیمالیسم در چیدمان آشپزخانه عروس

برای داشتن جلوه ای باشکوه برخی افراد به سراغ سبک دکوراسیون سلطنتی یا سبک دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک می روند و با ایجاد فضایی پر زرق و برق به دنبال رسیدن به دکوراسیونی لوکس اند. این در حالی است که سبک مینیمال بدون ایجاد فضایی شلوغ و آشفته می تواند شما را به خوبی به نتیجه مورد نظرتان برساند. حذف عناصر غیر کاربردی یا غیر ضروری از چیدمان آشپزخانه عروس، انتخاب یک پالت رنگ خنثی و انتخاب وسایلی با طراحی ای مینیمال همان مواردی اند که برای داشتن یک آشپزخانه مینیمال باید مد نظر قرار گیرند.

سبک مینیمالیسم در چیدمان آشپزخانه عروس


3. عناصر دکوراسیون چوبی در چیدمان آشپزخانه عروس

یکی از راه های بخشیدن جلوه ای باشکوه به چیدمان آشپزخانه عروس، استفاده از عناصر دکوراسیون چوبی است. چوب همیشه یکی از اولین گزینه های روی میز برای ایجاد فضایی لوکس است. پیشخوان چوبی، عناصر تزئینی چوبی، میز و صندلی ناهارخوری چوبی و کابینت های چوبی از جمله مواردی اند که جلوه ای شیک و البته روستیک به چیدمان آشپزخانه عروس می بخشند.


4. شلف های دیواری در چیدمان آشپزخانه عروس

شلف های دیواری از مدرن ترین ایده ها برای تامین فضای ذخیره سازی مورد نیاز در آشپزخانه اند. اینکه در چه ابعادی آنها را به دکوراسیون قلب خانه خود اضافه کنید، بستگی به این دارد که تا چه میزان به دنبال جلوه ای مدرن در چیدمان آشپزخانه عروس هستید. شلف دیواری می تواند صرفا برای بخش کوچکی از فضای عمودی آشپزخانه برای قرار دادن عناصر دکوری مورد استفاده قرار گیرد یا همچنین می توانید کابینت های بالایی را حذف و شلف های دیواری را جایگزین آنها کنید تا مینیمال ترین جلوه ممکن را به آشپزخانه ببخشید. 


5. استیکر دیواری در چیدمان آشپزخانه عروس

انتخاب نوع دکور دیواری در چیدمان آشپزخانه عروس همیشه یکی از چالش برانگیزترین بخش ها بوده است. اگر به دنبال گزینه ای جذاب، مدرن و کم هزینه هستید، استیکر دیواری همان چیزی است که نیاز دارید. نصب و همچنین جداسازی راحت و تنوع بالا در طرح و رنگ از استیکرهای دیواری ایده ای پرطرفدار برای دکور دیواری بخش های مختلف منزل ساخته است.

استیکر دیواری در چیدمان آشپزخانه عروس


6. صندلی اپن در چیدمان آشپزخانه عروس

صندلی اپن یکی از پرکاربردترین عناصر دکوراسیون آشپزخانه است. اگر به دنبال داشتن جلوه ای باشکوه و در عین حال متعادل برای چیدمان آشپزخانه عروس هستید، انواعی که در ساخت آنها از چوب، فلز یا چرم استفاده شده است را انتخاب کنید. ترکیب پایه هایی فلزی به رنگ طلایی و رنگی خنثی همچون سفید یا رنگ جواهرات همچون سبز زمردی یکی دیگر از گزینه های جذاب پیش روی شما برای صندلی اپن خواهد بود. اگر به دنبال سبکی متفاوت اید، انتخاب چهارپایه به عنوان صندلی اپن ایده ی مناسبی برای تان خواهد بود. 


7. چراغ های سقفی در چیدمان آشپزخانه عروس

عناصر مربوط به روشنایی فضا از تاثیرگذارترین مولفه ها در خلق چیدمان آشپزخانه عروس لوکس است. اگر آشپزخانه شما دسترسی محدودی به نور طبیعی و مصنوعی دارد، هیچ یک از عناصر دکوراسیون آن قادر نخواهند بود جلوه لوکسی که دارند را به نمایش بگذارند. استفاده از چراغ های سقفی آویزان با طراحی مدرن یا مینیمال به خوبی فضایی مدرن و شیک برای شما فراهم می کنند. از نورهای نقطه ای در سقف و یا شلف های دیواری برای تامین روشنایی تاکیدی هم نمی توان غافل شد. 


8. ترولی در چیدمان آشپزخانه عروس

برای داشتن یک چیدمان آشپزخانه عروس لوکس، نیازمند تامین فضای ذخیره سازی مورد نیاز برای در امان ماندن از فضایی آشفته خواهید بود. اگر یک آشپزخانه کوچک دارید، ایده های زیادی برای استفاده بهینه از محیط آن خواهد بود که یکی از جذاب ترین های آن، اضافه کردن ترولی به چیدمان آشپزخانه است. ترولی با اختصاص کمترین فضای افقی ممکن به خود، بیشترین فضای ذخیره سازی ممکن را در اختیار شما قرار می دهد و در عین حال جلوه ای مدرن هم برای شما به ارمغان می آورد.

ترولی در چیدمان آشپزخانه عروس​​​​​​​


9. ایجاد فضای استراحت در چیدمان آشپزخانه عروس

آخرین ایده از این مقاله به دکوراسیون آشپزخانه ای متوسط یا بزرگ اختصاص دارد. اختصاص بخشی از آن به فضایی جمع و جور برای استراحت در طول روز همان ایده ای است که چیدمان آشپزخانه عروس را تکمیل می کند. برای خلق آن صرفا به یک صندلی راحت همچون صندلی راک یا شنی یا یک نیمکت و چند کوسن یا شال رومبلی نیاز خواهید داشت.


سخن پایانی: خوشحالیم که تا پایان این مقاله از مجله تخصصی دکوراسیون پیت کت با بررسی ایده هایی پرطرفدار برای چیدمان آشپزخانه عروس همراه ما بودید. امیدواریم موارد بررسی شده به شما در رسیدن به جلوه ای لوکس در قلب خانه تان کمک کنند. شما چه ایده هایی برای چیدمان آشپزخانه عروس سراغ دارید؟ می توانید آنها را در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید و ادامه دهنده این مقاله باشید.

خرید انواع صندلی اپن آشپزخانه عروس

صندلی اپن یک عنصر مهم و زیبای دکوراسیون آشپزخانه است و جلوه ای زیبا و لوکس به آشپزخانه خواهد داد. به شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید توصیه میکنیم حتما به فکر خرید صندلی اپن برای آشپزخانه خود باشید. برای شروع تصمیم گیری به شما پیشنهاد میکنیم سری به سایت اپن مارکت بزنید
برچسب ها:
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید