خانه حمام و سرویس بهداشتی سرویس بهداشتی مدرن راه کارهایی ساده برای داشتن یک سرویس بهداشتی مدرن و شیک

راه کارهایی ساده برای داشتن یک سرویس بهداشتی مدرن و شیک

زمان مطالعه : 

6 دقیقه

در زمان حال طراحی دکوراسیون ایده آل و لوکس برای سرویس بهداشتی توجه طراحان دکوراسیون داخلی بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. برخی از افراد تصور می کنند که طراحی دکوراسیونی زیبا برای سرویس بهداشتی مدرن و شیک کار بی فایده ای است که تنها هزینه اضافی را شامل می شود، در صورتی که که این تصوری کاملا اشتباه است.


​​​​​​​اگرچه بیشتر مردم زمان زیادی را داخل حمام سپری نمی‌کنند و حتی داشتن یک حمام لوکس و مدرن نیز باعث نمی‌شود که زمان طولانی‌تری را در حمام باشند ولی بهتر است زیباترین طراحی های دکوراسیون حمام وسرویس بهداشتی مدرن و شیک را در حمام خود اجرا کنید تا بتوانید در هنگام نظافت به آرامش کامل برسید.

در طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی مدرن و شیک باید علاوه بر در نظر گرفتن زیبایی و رعایت اصول بهداشتی، حس آرامش را نیز در نظر بگیرید. در هنگام دکوراسیون و طراحی حمام باید بسیار دقیق باشید و دقیقا بدانید که برای تکمیل دکوراسیون خود به چه چیزهایی نیاز دارید. بسیاری از افراد تصور می کنند برای اینکه سرویس بهداشتی لوکس داشته باشند، داشتن لوازم جانبی شیک و لاکچری مختلفی مانند: کابین دوردوشی، روشویی کابینتی، توالت فرنگی و... الزامی است. مطمئنا استفاده از این وسایل در دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن و شیک بسیار موثر می باشد ولی اگر توانایی مالی شما زیاد نیست، راه های دیگری نیز برای دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس و لاکچری وجود دارد.

چگونه یک سرویس بهداشتی مدرن و شیک داشته باشیم

چگونه یک سرویس بهداشتی مدرن و شیک داشته باشیم


شما می توانید با خرید یک کابینت کوچک که دقیقا زیر سینک روشویی شما قرار می گیرد هم فضا را مرتب کنید و هم جلوه زیبایی به سرویس بهداشتی تان می دهید.کابینتی که قرار است لوازم آرایش یا دستگاه اصلاحتان را درون آن قرار دهید هر چقدر زیبا و تمیز باشد، حتی برایتان اهمیت پیدا می کند که کنار روشویی جایی برای گذاشتن چند شمع رنگی خوشبو وجود دارد یا خیر.

فضای سرویس بهداشتی مدرن و شیک

فضای سرویس بهداشتی مدرن و شیک 


اگر فضای کوچکی دارید، بهتر است رنگ های براق را به جای مات انتخاب کنید تا فضا بزرگ تر به نظر بیاید و فراموش نکنید که تناسب تجهیزاتی که انتخاب می کنید به لحاظ اندازه با فضای شما باید متناسب باشد تا جلوه بهتری بدهد. 
​​​​​​​

یکی از اشتباهات رایج در تزیین حمام و سرویس بهداشتی مدرن و شیک استفاده از چند طرح و نقش مختلف است. برای مثال دیوارها نقش و نگاری متفاوت از حوله ها و هر دو این ها متفاوت از پرده حمام و پادری هستند. چنین کاری تصویری مغشوش و عصبی کننده به وجود می اورد.


رنگ سرویس بهداشتی مدرن و شیک

رنگ سرویس بهداشتی مدرن و شیک


رنگ سفید معمولا بهترین رنگ برای سرویس بهداشتی مدرن و شیک است. چون به آسانی با همه چیز هماهنگ می شود. در ضمن باعث می شود به راحتی و به سرعت آلودگی ها را ببینید و برای پاک کردن آن اقدام کنید. برای دیوارها می توانید از کاشی های روشن استفاده کنید تا فضا بزرگ تر به نظر برسد و نکته مهم در مورد کف حمام و توالت، بهداشت و امنیت است. کفپوش سرامیک هم امنیت و بهداشت را حفظ می کند و هم باعث می شود سرویس بهداشتی مدرن و شیک شما بزرگ تر دیده شود.

نور سرویس بهداشتی مدرن و شیک

نور سرویس بهداشتی مدرن و شیک


استفاده از نور کافی در سرویس بهداشتی مدرن و شیک که توسط لامپ های کوچک در قسمت های مختلف ایجاد می شود، هم سرویس بهداشتی مدرن و شیک را بزرگ تر جلوه می دهد و هم در مواقع مختلف کارایی دارد. سعی کنید از چند کلید متفاوت و یا حداقل از کنترل کننده نور در حمام و سرویس بهداشتی مدرن و شیک استفاده کنید.

اما تغییر لامپ ها و چراغ های سقفی با هزینه کم، تغییرات بزرگی در روشنایی محیط و دکوراسیون آن ایجاد می کنند. از انواع چراغ های سقفی مختلف زیبا با طرح های مختلف در بازار موجود هستند که می توانید برای قسمت های مختلف سرویس بهداشتی از آنها استفاده کنید.

استفاده از گیاهان در سرویس بهداشتی مدرن و شیک

استفاده از گیاهان در سرویس بهداشتی مدرن و شیک


برای زیباتر کردن سرویس بهداشتی مدرن و شیک تعویض تجهیزات، شیرآلات و هزینه های گزافی را که برایتان خرج برمی دارد را فراموش کنید. استفاده از گیاهان در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی مدرن و شیک یک ایده عالی و بی نظیر است، زیرا آنها نه تنها تازه و سرزنده هستند، بلکه به تمیز کردن هوا نیز کمک می کنند.

بسیاری از گیاهان متناسب با محیط حمام هستند، از رطوبت لذت می برند و برای رشد به نور زیاد نیاز ندارند. فراموش نکنید در یک حمام، آراستگی و زیبایی یک کلید به حساب می آید چرا که حمام تمیز ترین فضا در خانه است. از یک گلدان استفاده کنید و حتی از داشتن یک صابون مناسب، حوله ای مناسب و یک قالیچه مناسب نیز غافل نباشید.

استفاده از آینه در سرویس بهداشتی مدرن و شیک

استفاده از آینه در سرویس بهداشتی مدرن و شیک


آینه ها بخش بزرگی از دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن و شیک هستند. آنها فضایی متفاوت در دکوراسیون داخلی ایجاد می کنند و زیبایی بی نظیری به فضا می بخشند. سرویس بهداشتی مدرن و شیک که طراحی دکوراسیون آنها با استفاده از آینه صورت گرفته است در نوع خود منحصر به فرد می باشند و نسبت به حمام های معمولی ظاهری متفاوت دارند. 

بیشتر بخوانید: 14 تکنیک فوق العاده برای تزیین دستشویی با وسایل ساده و ارزان 

با استفاده از ایده های خلاقانه می توان از آینه به بهترین شکل در حمام استفاده کرد و از زیبایی آن بهره برد. این عنصر دکوراتیو فضای سرویس بهداشتی مدرن و شیک را بزرگ تر از اندازه واقعی نشان می دهد و با انعکاس نور فضایی جذاب و لوکس ایجاد می کند. همچنین حتی می توان از آینه ها در کوچکترین فضاهای حمام، برای بزرگ تر نشان دادن فضای آن استفاده کرد. زیرا این اشیای دکوراتیو و کاربردی، منعکس کننده های نور زیادی هستند و باعث افزایش دید بصری سرویس بهداشتی مدرن و شیک می گردند.

طراحی های زیبا و لوکس برای دکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحی های زیبا و لوکس برای دکوراسیون سرویس بهداشتی


یکی از مهم ترین وسایل و تجهیزات مورد استفاده در دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن و شیک انواع سرامیک و کاشی سرویس بهداشتی هستند که طرح و رنگ کاشی و سرامیک می تواند بر روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی سرویس های بهداشتی تاثیرگذار باشد. همچنین استفاده از مدل روشویی ایده آل می تواند نقش موثری در طراحی سرویس بهداشتی مدرن و شیک داشته باشد.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب کاشی جدید برای سرویس بهداشتی مدرن 

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی زیبایی طراحی داخلی سرویس های بهداشتی استفاده از رنگ های مناسب است و علاوه بر این رنگ ها نقش تعیین کننده ای در ایجاد احساس افراد نسبت به فضا دارند.اگر شما می خواهید فضای سرویس بهداشتی منزل تان بزرگتر به نظر برسد باید از رنگ های روشن در طراحی دکوراسیون استفاده کنید.

برای سرویس های بهداشتی با فضای بزرگ می توانید از ترکیب رنگ های روشن و تیره استفاده کنید که این ترکیب های رنگی می توانند فضای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی شما را لوکس و متفاوت تر نشان دهند.

کلام آخر برای چیدمان سرویس بهداشتی شیک و مدرن

کلام آخر برای چیدمان سرویس بهداشتی شیک و مدرن


​​​​​​​یکی از اولین جاهایی که مهمانان شما دکوراسیون منزل شما را بر اساس آن مورد قضاوت قرار خواهند داد، سرویس بهداشتی مدرن و شیک منزل شماست.  بعنوان کلام آخر سرویس بهداشتی مدرن و شیک جایی است که ما روز خود را در آنجا آغاز می کنیم  بنابراین مهم است که چه احساسی از بودن در آن می گیریم، همچنین جایی است که با دوش گرفتن بعد از یک روز خسته کننده به دنبال کسب آرامش در آن هستیم درنتیجه دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن و شیک منزل شما توجه بیشتری نسبت به بسیاری دیگر از قسمت های منزل نیاز دارد. 

از این که تا پایان این مقاله ما در مجله اینترنتی پیت کت همراه بودید از شما سپاس گذاریم. همچنین بسیار خوشحال خواهیم شد که سوالات خود درباره چیدمان سرویس بهداشتی و همچنین نظرات خود را در این رابطه با ما مطرح کنید. 

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید