خانه آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه مدرن دکوراسیون آشپزخانه‌های مدرن را با سبک اروپایی تجربه کنید

دکوراسیون آشپزخانه‌های مدرن را با سبک اروپایی تجربه کنید

زمان مطالعه : 

6 دقیقه

نمی‌توان فرهنگ و هنر یک قاره را در سبکی خاص خلاصه کرد. بااین‌حال بعضی ویژگی‌ها و المان‌های مختص سبک اروپایی، که این روزها بسیار پرطرفدار است، هستند. ترکیب جزئیات معماری با المان‌های روشن و مدرن، به این سبک ظاهری زیبا و نوستالژیک می‌بخشد.

در این مطلب به معرفی و بررسی دکوراسیون آشپزخانه‌های مدرن اروپایی می‌پردازیم. آشپزخانه، قلب خانه است. همه‌ ما زمان زیادی را در آشپزخانه صرف می‌کنیم، پس نباید در طراحی و چیدمانش سهل‌انگاری کنیم. اگر از آشپزخانه‌ سفید خود، که در ایران بسیار محبوب است، خسته شده‌اید از ایده‌های خارج از مرزهای کشورتان الهام بگیرید. تا حالتان با دکوراسیون آشپزخانه منزلتان خوب شود.

برای تعیین ویژگی‌های آشپزخانه‌های اروپایی، که امسال بسیار در میان مردم پرطرفدار هستند، ما در تیم تحریریه مجله پیت کت دست به مجموعه تحقیقات وسیعی تئوری و میدانی زدیم، که نتیجه این تحقیق با ارزش را در این نوشتار کوتاه در مجله اینترنتی پیت کت با شما در میان خواهیم گذاشت. در پایان این مطلب ما با هم قادر خواهیم بود که یک آشپزخانه مدرن به سبک کشور های اروپایی را برای خودمان طراحی و اجرا کنیم. پس اگر شما هم به این سبک علاقه دارید حتما تا پایان با ما همراه باشید.


از رنگ های مات برای سطوح کابینت و لوازم آشپزخانه استفاده کنید
​​​​​​​

دکوراسیون آشپزخانه‌های مدرن را با سبک اروپایی تجربه کنید


سطوح مات در سبک اروپایی پادشاهی می‌کنند. امسال سطوح براق را فراموش کنید و سراغ مدل های کابینت‌ هایگلاس مات، کانتر و سنگ‌های مات که امروزی‌تر و مدرن‌تر هستند بروید. از آن‌جایی‌که رنگ مشکی در میان رنگ‌های خنثی بسیار پرطرفدار است، اغلب افراد سطوح مات مشکی که ظاهری شیک و منحصربه‌فرد به آشپزخانه می‌دهند را ترجیح می‌دهند. 

دکوراسیون آشپزخانه‌های مدرن را با سبک اروپایی تجربه کنید

آشپزخانه‌های مشکی از اواخر سال گذشته مورد استقبال قرار گرفتند و روزبه‌روز محبوب‌تر ‌می‌شوند. یگ گام فراتر بروید و علاوه ‌بر لوازم برقی و وسایل آشپزخانه، کابینت‌ها و کاشی‌ها را نیز مشکی کنید. استفاده از شیر آب یا دستگیره‌های مشکی، راهی آسان برای دیزاین آشپزخانه با توجه به ترند روز است. در کنار همه‌ی این‌ها، توجه به روشنایی آشپزخانه، که هنگام دیزاین با المان‌های مشکی باید در نظر گرفته شود، را فراموش نکنید. بدین منظور، میزان نور طبیعی و قدرت وسایل نورپردازی آشپزخانه را ارزیابی کنید.

بیشتر بخوانید: 5 توصیه مهم برای چیدمان دکوراسیون آشپزخانه ای با وسایلی به رنگ مشکی

المان های طبیعی را بکار بگیرید تا آشپزخانه ای شاداب داشته باشید

دکوراسیون آشپزخانه‌های مدرن را با سبک اروپایی تجربه کنید


این روزها المان‌های طبیعی بسیار پرطرفدارند. بتن، چوب و آهن ظاهری صنعتی و روستیک و در عین‌حال بسیار شیک به آشپزخانه می‌دهند. ترغیب افراد به استفاده از المان‌های طبیعی که نماد آرامش و سکون هستند و حتی با گذشت زمان زیباتر و اصیل‌تر می‌شوند، هدف اصلی طراحان امروزی است. 

دکوراسیون آشپزخانه‌های مدرن را با سبک اروپایی تجربه کنید

مواد اولیه‌ی طبیعی، برخلاف پلاستیک و سایر مواد مصنوعی که به‌سرعت خراب می‌شوند و به‌راحتی قابل‌تعمیر نیستند، دوام و مقاومت بیشتری دارند پس می‌توان گفت که علاوه‌بر جنبه‌ی زیبایی‌شناختی، جنبه‌ی کاربردی نیز دارند. بنابراین اگر تصمیم به تعویض کانتر یا نصب شلف‌های دیواری گرفته‌اید، سراغ متریال طبیعی بروید، مثلا از انواع شلف دیواری چوبی یا فلزی استفاده کنید


رنگ‌های روشن را به پالت رنگی آشپزخانه مدرن خود اضافه کنید

دکوراسیون آشپزخانه‌های مدرن را با سبک اروپایی تجربه کنید


این مورد، در تضاد با دو مورد قبلی و به معنای رنگارنگ کردن آشپزخانه نیست. اروپایی‌ها به روشی متعادل و معقول، مثل خرید وسایل رنگی، به خانه‌هایشان رنگ و لعاب می‌دهند و برخلاف آمریکایی‌ها که عاشق رنگ‌های جیغ و سیر هستند، رنگ‌های روشن را ترجیح می‌دهند. اضافه کردن رنگ‌های روشن به زمینه‌ی تیره‌ی آشپزخانه، سبک و سلیقه‌ی منحصربه‌فرد صاحب‌خانه را نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: 13 ایده الهام بخش برای انتخاب رنگ دکوراسیون آشپزخانه

اگر می‌خواهید جسارت زیادی به خرج دهید، یکی از لوازم اصلی آشپزخانه مثل اجاق گاز را رنگی انتخاب کنید ولی اگر هنوز چنین جسارتی پیدا نکرده‌اید، سراغ لوازم برقی رنگی کوچک مثل تُستر یا مخلوط‌کن یا حتی دکوری‌های رنگی بروید.


سبک های دکوراسیون مورد علاقتان را در آشپزخانه با هم ترکیب کنید

دکوراسیون آشپزخانه‌های مدرن را با سبک اروپایی تجربه کنید


ممکن است بپرسید این ترندهای جسورانه، چگونه در آشپزخانه‌های قدیمی که ویژگی‌های معماری به‌خصوصی دارند، اجرا می‌شوند؟ پاسخ روشن است، اروپایی‌ها سبک‌های مختلف و متضاد را به‌خوبی با هم ترکیب می‌کنند. 

این روزها وسایل بتنی با رگه‌هایی از رنگ‌های جسورانه مثل قرمز و سبز، کابینت‌های مینیمالیستی با سنگ متضاد، دیوارهای خنثی و دکوری‌های مسی و خاکستری بسیار پرطرفدارند. اگر در انتخاب مردد هستید، می‌توانید همه‌ی این‌ها را با هم ترکیب کنید. امسال در دیزاین آشپزخانه‌ به خودتان سخت نگیرید و مانند اروپایی‌ها سبک‌های موردعلاقه‌تان را با هم ترکیب کنید.

وسایل چوبی تیره رنگ را اصلا در آشپزخانه مدرن اروپایی خود فراموش نکنید

دکوراسیون آشپزخانه‌های مدرن را با سبک اروپایی تجربه کنید


این روزها ترندهای قدیمی دوباره مد شده‌اند. اگرچه ممکن است افراد زیادی ازجمله آمریکایی‌ها چوب روشن را برای ساخت وسایل آشپزخانه انتخاب کنند، اروپایی‌ها چوب تیره را ترجیح می‌دهند. چوب تیره جو حاکم بر آشپزخانه را کمی سنگین می‌کند و به همین دلیل طرفداران کمی دارد. 

اگر شما هم به چوب‌های تیره علاقه دارید، به جای کابینت، از شلف دیواری استفاده کنید. این کار رنگ تیره‌ی چوب را کمی متعادل‌تر می‌کند و آشپزخانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید در کنار وسایل چوبی تیره، از کابینت‌های روشن و مینیمالیستی استفاده و سبک کلاسیک و مدرن را با هم ترکیب کنید.


میز کار را هم می توانید در آشپزخانه مدرن و  اروپایی خود قرار دهید

دکوراسیون آشپزخانه‌های مدرن را با سبک اروپایی تجربه کنید

​​​​​​​میز کار را جایگزین جزیره‌ آشپزخانه کنید. میز کار، برخلاف جزیره که روی زمین ثابت است، پایه‌‌های مجزا دارد و زیرش خالی است پس نسبت به کابینت‌ها که کاملا روی زمین قرار دارند، نور بیشتری را به آشپزخانه منتقل می‌کند. اگر مستاجر هستید، می‌توانید از این ایده برای سازمان‌دهی وسایل آشپزخانه استفاده کنید. علاوه‌ بر این جایگزین کردن جزیره با میز کار، راهی مقرون‌به‌صرفه برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه است.

زیباترین دکوراسیون های اروپایی نتیجه چیدمان اصولی لوازم عناصر در کنار هم هستند. ما در مجله اینترنتی پیت کت سعی کردیم مهم ترین المان هایی که می توانند سبک آشپزخانه شما را به سبک اروپایی مدرن تغییر دهند را برایتان مطرح کنیم. امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده و برای داشتن آشپزخانه ای مدرن و شیک اروپایی کمکتان کند.

خرید بهترین مدل های میز کار خانگی اروپایی

در پایان لازم دیدیم که در مسیر رسیدن به دکوراسیون آشپزخانه اروپایی به شما مجموعه را معرفی کنیم که جزو برترین شرکت های تولید کننده در حوزه ساخت و ارائه انواع میز کار خانگی معرفی کنیم. در صورتی که به کار و زندگی شما با هم ادغام هستند، به شما پیشنهاد می کنیم حتما از این مجموعه درخشان میز کار خانگی دیدن کنید
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید