خانه حمام و سرویس بهداشتی دکوراسیون حمام مدرن 5 نکته ساده برای بهتر دیده شدن دکوراسیون حمام خانه

5 نکته ساده برای بهتر دیده شدن دکوراسیون حمام خانه

زمان مطالعه : 

8 دقیقه

بسیاری از افراد در انتخاب کاغذ دیواری یا رنگ دیوارهای نشیمن وسواس زیادی به خرج می‌دهند ولی وقتی نوبت به دیزاین حمام می‌رسد خبری از این انتخاب‌های سختگیرانه نیست! درحالی‌که دیوارهای حمام، صرف نظر از متراژ آن، مکانی عالی برای به نمایش گذاشتن سلیقه و سبک دکوراسیون منزل شما هستند.

شما می‌توانید با نصب یک تابلوی جذاب بالای وان حمام یا روشویی، حمامی مدرن و مینیمال داشته باشید یا از رنگ‌های زنده و شاد استفاده کنید. از این دست ایده ها برای ارتقای دکوراسیون منزل به خصوص حمام و سرویس بهداشتی با کمی فکر با چاشنی خلاقیت می توان پیدا کرد. اما ما در ادامه این مقاله از مجله اینترنتی پیت کت 5 ایده ای که به بهتر دیده شدن دکوراسیون حمام شما کمک به سزایی خواهند کرد را برایتان با جزئیات شرح میدهیم.  با استفاده از این ایده ها، کوچک‌ترین حمام‌ها نیز زیبا و بی‌نظیر و لاکچری به نظر خواهند رسید. 

5 نکته ساده برای بهتر دیده شدن دکوراسیون حمام خانه


نکته اول: حتما از چند پترن متفاوت بر اساس سلیقه خود در حمام استفاده کنید

تمام جزئیات این حمام دوست‌داشتنی که به‌خوبی سلیقه صاحب‌خانه را به رخ می‌کشند، با دقت خاصی انتخاب شده‌اند. شما نیز می‌توانید با کاغذ دیواری کردن همه یا بخشی از دیوارها، ظاهر حمام‌تان را به بهترین شکل تغییر دهید.

5 نکته ساده برای بهتر دیده شدن دکوراسیون حمام خانه

شاید تا به حال به حمام به چشم جایی برای به نمایش گذاشتن دکوری‌ها نگاه نکرده‌اید ولی جالب است بدانید که نصب یک تابلوی کوچک یا یک شلف دیواری مخصوص حمام برای به نمایش گذاشتن دکوری های ظریف خود، راهی آسان و مقرون‌به‌صرفه برای تبدیل حمام کوچک خود به یک حمام لوکس و لاکچری به حساب می‌آید.


نکته دوم: از معجزه گل و گیاه در چیدمان حمام غافل نشوید

گیاهان، زیبایی هر فضایی را دوچندان می‌کنند و حمام نیز از این قاعده مستثنی نیست. این حمام مثل یک جنگل کوچک است و هزینه زیادی نیز روی دست صاحبخانه نگذاشته است! 

5 نکته ساده برای بهتر دیده شدن دکوراسیون حمام خانه

استفاده از گیاهان سبز، راهی عالی برای دیزاین حمام و تبدیل آن به مکانی دوست‌داشتنی و باطراوت است. تنها کافیست گیاهانی مانند گیاه عنکبوتی که برای حمام مناسب‌ترند، انتخاب کنید و آن‌ها را از دیوارها و سقف آویزان کنید یا روی زمین و شلف دیواری بچینید. 


نکته سوم: روی دیوار های حمام مانور دهید و به آن توجه کنید

با اینکه هنگام دیزاین حمام، به‌اندازه‌ی سایر اتاق‌ها آزادی عمل ندارید، اما می‌توانید با هزینه‌ای ناچیز روی دیوارها تمرکز کنید. نصب تابلو روی دیوارها می‌تواند راهی برای استفاده بهینه از آن‌ها باشد. هنگام انتخاب تابلو برای حمام، از چارچوب‌های کلیشه خارج شوید و فراموش نکنید که هیچ معیار مشخصی برای انتخاب تابلوی حمام وجود ندارد. 

5 نکته ساده برای بهتر دیده شدن دکوراسیون حمام خانه

در دیزاین حمام عمدتا از رنگ‌های خنثی استفاده می‌شود پس برای جلوگیری از بی‌روح و یکنواخت به نظر رسیدن آن، می‌توانید از تابلوهای آبرنگی، مثل تابلوی سبز و جذابی که در این حمام آویزان شده، کمک بگیرید. همچنین اگر طرفدار مینیمالیسم هستید، بهتر است سراغ تابلوهای ساده یا تابلوهای نقل قول بروید. قاب کردن حروف اول اسم اعضای خانواده نیز می‌تواند فکر خوبی باشد و شخصی‌سازی حمام شما را به اوج برساند. 

نصب شلف دیواری نیز می‌تواند راه دیگری برای استفاده صحیح از دیوارهای حمام باشد. با اضافه کردن دکوری‌ها و گلدان‌های کوچک به شلف حمام، با یک تیر دو نشان خواهید زد! 


نکته چهارم: اصلا کاربردی بودن وسایل حمام را فدای زیبایی نکنید

اگر فضای عمودی زیادی در اختیار ندارید، سراغ وسایل چندمنظوره بروید. با تمرکز روی خرید وسایل زیبا و درعین‌حال کاربردی، به بهترین شکل از فضای در اختیارتان استفاده خواهید کرد. 

5 نکته ساده برای بهتر دیده شدن دکوراسیون حمام خانه

روشنایی دیوارکوب و آینه نیز جزء وسایل کاربردی و درعین‌حال تزیینی حمام به شمار می‌روند و قیمت چندانی نیز ندارند. با خرید آینه و دیوارکوب به‌راحتی می‌توانید زیبایی و روشنایی حمام‌تان را دوچندان کنید. به شما پیشنهاد میکنیم برای این که بتوانید بهترین تصمیم ها را برای خرید و چیدمان وسایل حمام خود بگیرید حتما به مقاله " 17 ترفند ارزان و کاربردی برای چیدمان وسایل حمام " سر بزنید تا با باید ها و نباید های انتخاب و چیدمان وسایل حمام بیشتر آشنا شوید. 


نکته پنجم: برای دیزاین حرفه ای تر حمام میتوانید از کاشی و سرامیک هم استفاده کنید

دیزاین دیوارهای حمام، به نصب تابلوهای گوناگون محدود نمی‌شود، بلکه انتخاب کاشی‌ طرح‌دار برای حمام نیز می‌تواند به زیبایی دیوارها بیفزاید. همان طور که می‌بینید، با مجزا کردن قسمت کاشی‌کاری ‌شده از سایر قسمت‌های دیوار، این‌طور به نظر می‌رسد که کاشی‌ها داخل یک قاب قرار دارند و حمام بسیار شیک‌تر می‌شود.

5 نکته ساده برای بهتر دیده شدن دکوراسیون حمام خانه

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب کاشی جدید برای سرویس بهداشتی شیک و مدرن 

در این مقاله در کنار شما به بررسی ایده هایی خلاقانه برای بهتر دیده شدن دکوراسیون حمام و دیزاین لاکچری آن پرداختیم. امیدواریم با مدنظر قرار دادن این موارد، به جلوه ی مورد نظر خود برای حمام رویاییی خود دست یابید. حالا نوبت شما است که تجربیات و ایده های هیجان انگیز و کاربردی خود را در ادامه با ما و سایر مخاطبین پیت کت به اشتراک بگذارید.

جدیدترین کالکشن شلف دیواری برای حمام

در این مقاله از مجله پیت کت با هم درباره ترفند هایی برای دیزاین بهتر حمام صحبت کردیم و دانستیم که یکی از کمک کننده ترین وسایل برای دیزاین حرفه ای حمام انواع شلف دیواری است. در این بخش از مقاله برای شما گلچینی از بهترین مدل هایی که بیشتر طراحان دکوراسیون توصیه میکنند که برای دیزاین حمام استفاده کنیم را جمع آوری کردیم. لطفا این مدل ها را از دست ندهید
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما