خانه حمام و سرویس بهداشتی سرویس بهداشتی مدرن چیدمان سرویس بهداشتی مدرن به سبک 2020

چیدمان سرویس بهداشتی مدرن به سبک 2020

زمان مطالعه : 

7 دقیقه

همانطور که می دانید به سال 2020 وارد شده ایم، و بد نیست نگاهی به طراحی ها و ایده های سرویس بهداشتی مدرن داشته باشیم، تا ما هم بتوانیم برای خودمان سرویس بهداشتی مدرن به سبک 2020 طراحی کنیم و نه تنها اعضای خانواده مان بلکه دوستانمان هم از این نوع طرح های داخلی نهایت استفاده را ببرند.

پس اگر دوست دارید ایده های طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن و امروزی را ببینید، با ما همراه باشید و اطلاعات طراحی و دکوراسیون داخلی خود را به روز کنید.


آینه های مستطیلی شکل را برای داشتن سرویس بهداشتی مدرن فراموش نکنید

چیدمان سرویس بهداشتی مدرن به سبک 2020


قطعا خیلی ها تمایل به استفاده از آینه های دایره ای یا لوزی شکل در دکوراسیون سرویس بهداشتی دارند، اما امسال سال آینه های مستطیلی است. پس اگر تمایل دارید دکوراسیون سرویس بهداشتی خود را با قیمتی به صرفه و چشمگیر تغییر دهید، زمان آن فرا رسیده که از آینه های مستطیلی شکل استفاده کنید. 

اگر تمایل دارید هزینه بیشتری صرف کنید، می توانید کابینت های مستطیلی شکل را هم برای سرویس بهداشتی خود انتخاب کنید. این کابینت ها در کنار آینه های مستیلی شکل تلفیق زیبا و همسانی را به وجود می آورند. حتی اگر فضایی برای پهن کردن قالیچه دارید، بهتر است از قالیچه های مستطیلی استفاده کنید.


فضای زیر کابینت های سرویس بهداشتی را خالی بگذارید

اگر تصمیم گرفته اید کابینت های دستشویی را تغییر دهید بهتر است از نوع دیواری استفاده کنید و آن را روی زمین قرار ندهید. این طرح برای سرویس بهداشتی مدرن به سبک 2020 یک انتخاب کارآمد است، همچنین به راحتی می توان زیر کابینت را طی کشید یا شست و شو داد.


سینک را در دکوراسیون سرویس بهداشتی معرض نمایش بگذارید

اگر دنبال طرح های مدرن و شیک برای سرویس بهداشتی هستید، می توانید فضای زیر سینک را خالی نگه دارید. می توانید از پایه های چوبی یا فلزی متناسب با سلیقه خود استفاده کنید، این فضا امکان شستشوی بهتر را هم به شما می دهد.


از شیرآلات در یک سمت توالت استفاده کنید

چیدمان سرویس بهداشتی مدرن به سبک 2020


بیایید کمی ذهنمان را به بازی بگیریم، ذهن ما عادت کرده شیرآلات را در وسط سینک ها پیدا کند، اما ما می توانیم شیرآلات را در یک سمت سینک قرار دهیم، در عین حال که با این کار ذهنمان را برای مدتی قلقلک می دهیم، فضای داخلی زیبا و مدرنی و تاحدی عجیب را هم برای سرویس بهداشتی منزلمان ایجاد می کنیم.


از درب شیشه ای در سرویس بهداشتی استفاده کنیم

چیدمان سرویس بهداشتی مدرن به سبک 2020


شما با استفاده از درب های شیشه ای بین حمام و دستشویی می توانید فضایی مدرن را ایجاد کنید، همچنین این طراحی به بزرگتر دیده شدن فضای داخلی سرویس بهداشتی شما کمک می کند. 


کاشی های دراز را در چیدمان سرویس بهداشتی از دست ندهید

شما می توانید از این کاشی ها در یک سمت سرویس بهداشتی خود حتی با رنگی متفاوت تر نسبت به دیگر قسمت های سرویس بهداشتی استفاده کنید، و به آسانی و با مبلغی کم سرویس بهداشتی مدرن و شیک برای منزلتان ایجاد کنید. 

از سنگ مرمر به عنوان یک طرح هنری برای سرویس بهداشتی مدرن خود استفاده کنید

سنگ مرمر دارای طرح های فوق العاده زیبا و متعددی است که شما متناسب با سلیقه خود می توانید از رنگ ها و اشکال آن استفاده کنید. تصور کنید سرویس بهداشتی که دیوارهایش از سنگ مرمر باشد، تا چه حد زیبا و طبیعی جلوه می کند. پس سنگ مرمر را در لیست طراحی های مدرن به سبک 2020 قرار داده و از آن استفاده کنید. این سنگ می تواند خلاقیت شما را افزایش دهد، فقط کافیست لا به لای طرح های طبیعی و زیبای مرمر به دنبال اشکال جدید بگردید، مثل یک پازل بزرگ است، مگر نه؟

از طرح های سه بعدی همانند کاشی های سه بعدی استفاده کنید

شما می توانید از طرح های استیکر سه بعدی که خلاقیت بالایی را به بیننده القا می کنند برای سرویس بهداشتی خود استفاده کنید. طرح هایی همانند کف اقیانوس، اعماق جنگل و... جز طرح های جالب و زیبا هستند که متناسب با سلیقه خود می توانید از آن ها بهره گیرید.

هر آنچه را که بر کف زمین سرویس بهداشتی قرار دارد، حذف کنید

اگر سرویس بهداشتی کوچکی دارید، با حذف کردن وسایلی که روی زمین قرار گرفته اند، می توانید فضایی بزرگتر و مدرن را ایجاد کنید.

سنگ های ریز را برای دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن فراموش نکنید

با استفاده از سنگ های ریز یا کاشی هایی به طرح سنگ های ریز می توانید فضایی شیک، مدرن و به روز را برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید.

از رنگ سیاه هم برای سرویس بهداشتی مدرن استفاده کنید

چیدمان سرویس بهداشتی مدرن به سبک 2020


شما در کنار رنگ سفید وان می توانید از کاشی ها و کابینت های سیاه استفاده کنید. تلفیق رنگ سیاه و سفید زیبایی خاص و مدرنی را برای فضای سرویس بهداشتی منزلتان به ارمغان می آورد. همچنین کاشی های سیاه کثیفی را سریع به نمایش نمی گذارند که این برای افرادی که به شستشوی سرویس بهداشتی علاقه مند نیستند یک مزیت است.

طراحی های مینیمالیسم را در دکوراسیون سرویس بهداشتی از یاد نبرید

طرح هایی ساده، زیبا،  شیک و صد البته مدرن و امروزی، هنگامی که صحبت از طراحی های سبک مینیمالیسم می شود، منظور فضای داخلی ساده با درب و دیوارهای شیشه ایست. این سبک برای سرویس بهداشتی مدرن یک انتخاب عالیست.


وان حمام را از دست ندهید

چیدمان سرویس بهداشتی مدرن به سبک 2020


شما متناسب با فضایی که در اختیار دارید می توانید از وان حمام، جکوزی و سونا در سرویس بهداشتی خود استفاده کنید و زمان آزاد خود  را با آرامش بیشتری در وان، جکوزی یا سونا سپری کنید. اگر به دراز کشیدن در وان حمام، پخش موزیک و روشن کردن شمع های معطر علاقه مند هستید، استفاده از وان حمام را در دکوراسیون سرویس بهداشتی  از دست ندهید. 

بیشتر بخوانید: 7 ایده خارق العاده برای جیدمان و دیزاین حمام های کوچک 

حتی می توانید وان حمام بسازید و آن را کف زمین قرار دهید و از یک صندلی راحتی و مقداری حوله در تزیین این نوع سرویس های بهداشتی استفاده نمایید. همینطور می توانید به وسیله یک دیوار شیشه ای وان حمام را از بقیه قسمت های سرویس بهداشتی جدا کنید.


یکی از طرح ها مدرن و اصیل استفاده از چوب برای طراحی سرویس بهداشتی مدرن است

شما می توانید از چوب به عنوان کابینت، قاب دیوار آینه، صندلی های چوبی، درب چوبی و... در کنار سرامیک استفاده کنید، چوب آرامش بخش است و به شما در آشتی با طبیعت کمک می کند.

بیشتر بخوانید: انواع چوب و کاربرد آنها را در دکوراسیون منزل بیشتر بشناسید 

در آخر، متناسب با سلیقه خودتان فضای داخلی سرویس بهداشتی منزلتان را تزیین نمایید و از طرح ها و ایده هایی که به شما معرفی کردیم، نهایت استفاده را ببرید. امیدواریم که با این نکاتی که در این مقاله از مجله اینترنتی پیت کت مطرح کردیم شما در چیدمان سرویس بهداشتی مدرن خود به سبک سال 2020 کمک کرده باشد.

2

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران
  • ماوی هام
    23 بهمن 99

    ممنون بابت مطالب خوبتون

    • عارف محمدی
      02 اسفند 99

      سلام و درود، از شما بسیار ممونیم که چیدمان سرویس بهداشتی مدرن به سبک 2020 را مطالعه فرمودید

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید