خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب هر آنچه که باید در رابطه با خرید سرویس خواب چوبی بدانید

هر آنچه که باید در رابطه با خرید سرویس خواب چوبی بدانید

زمان مطالعه : 

9 دقیقه

خیلی از افرادی که می‌خواهند سرویس خواب خریداری کننده برایشان سوال است که سرویس خواب فلزی بهتر است یا سرویس خواب چوبی و در جواب این افراد نمی توان گفت که هر کدام یک از این محصولات به طور قطع بهتر هستند و لازم است با آگاهی از مزایا و معایب هر کدام از این سرویس خواب ها گزینه ای که بیشتر به هدف و سلیقه این افراد نزدیک است انتخاب شود.

سرویس خواب یکی از وسایل مهم اتاق خواب است که تاثیر زیادی در زیبایی و دکوراسیون اتاق خواب دارد. بنابراین شما باید تمام نکات و جزئیات اتاق خواب را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید سرویس خواب کنید.

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید سرویس خواب، انتخاب خرید سرویس خواب چوبی است که علاوه بر زیبایی کیفیت مناسبی هم دارد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و مدل دکوراسیون اتاق از انواع مختلف سرویس خواب چوبی استفاده کنید.

بهتر است در ادامه با ما همراه باشید تا با مقایسه بین سرویس خواب چوبی و فلزی کاملا آشنا شده و در انتها با کسب اطلاعاتی که از خواندن این مطلب بدست آورده اید بتوانید در خرید سرویس خواب چوبی انتخاب درست و بهتری داشته باشید. پس با ما همراه باشید...
برای انتخاب و خرید سرویس خواب چوبی مناسب علاوه بر در نظر گرفتن مدل آن، توجه به ساختار و مساحت اتاق خواب نیز مهم است.

عکس سرویس خواب چوبی مدرن و شیک

سرویس خواب چوبی دارای انواع مختلفی مانند استیل، کلاسیک و مدرن است که ممکن است دسته بندی‌های دیگری برای این سرویس خواب  نیز وجود داشته باشد.

البته می بایست در نظر داشت که با توجه به چوب به کار رفته در ساخت این دسته از محصولات ، دکوراسیون اتاق خواب را  می توان طبق طراحی سرویس خواب انتخاب کرد.

مدل سرویس خواب‌های استیل دارای طراحی به نسبت پر‌کار‌تر از محصولات کلاسیک و مدرن خود می‌باشد؛ که با توجه به همین مسئله میزان چوب به کار رفته در قسمت بدنه‌ی آن نیز می‌تواند کاملا متفاوت باشد.البته میزان چوب  استفاده شده کاملا در سرویس خواب‌های کلاسیک و مدرن باهم متفاوت است.


مواد اولیه به کار رفته در سرویس خواب

یکی از نکات مهمی که هنگام خرید سرویس خواب باید در نظر داشت مواد اولیه استفاده شده می‌باشد. به طور کلی تولید کنندگان از چهار نوع متریال برای ساخت سرویس خواب استفاده می‌کنند که شامل : چوب، ام دی اف، ورق ملامینه و فلز می باشد. 

قیمت نهایی سرویس خواب تا حد زیادی بستگی به مواد اولیه به کار گرفته شده در آن دارد. در این میان بدون شک چوب گران تر از ام دی اف، ام دی اف گران تر از ملامینه و ملامینه گران تر از فلز است.

سرویس خواب چوبی مدرن

کیفیت مواد اولیه استفاده شده در  وسایل اتاق خواب، در ماندگاری آن نقش مهمی دارد. اگر می خواهید تا مدت ها خیالتان از خرابی و موریانه زدگی سرویس چوب‌تان راحت باشد انتخاب تخت خواب از جنس چوب نراد، راش و گردو در این امر بسیار مناسب هستند. 

بیشتر بخوانید: معرفی انواع مواد اولیه اصلی در صنعت تولید سرویس خواب 

ورق های ام دی هم نسبت به ورق های ملامینه از کیفیت بهتری برخوردار هستند، ورق های ملامینه در برابر آب و رطوبت مقاوم نبوده و با برخورد کوچکترین رطوبت ظاهر اولیه خود را از دست می دهند.


تشخیص جنس مرغوب سرویس خواب چوبی

ورق های ملامینه و mdf در دو نوع هایگلاس و معمولی موجود هستند. هایگلاس روکشی براق است که به دلیل انعکاس نور در خود به کالا جلوه بیشتری می دهد. 

سرویس خواب ساخته شده با ورق های هایگلاس نسبت به ورق های معمولی گران تر هستند. مثلا تخت خوابی که منبت آن با ماشین انجام شده است نسبت به کالایی که منبت آن کار دست است ارزان تر به فروش می رسد. در نهایت قیمت تخت خواب تا حد زیادی به چوب آن بستگی دارد هر چقدر چوب استفاده شده در کالا کمتر باشد قیمت آن مناسب تر خواهد بود.

در مورد سرویس خواب های فلزی این واقعیت وجود دارد که در برابر حرارت و حشرات مقاوم هستند و قیمت پایین تری نسبت به چوب دارند و در عین حال سبک تر هستند و حمل و نقل آنها راحت تر است ولی ممکن است صدای ناشی از تخت خواب های فلزی بیشتر از تخت خواب های چوبی باشد. 

عکس های سرویس خواب فلزی

ولی در عوض تخت خواب های چوبی وزن بیشتری دارند و قیمت بالاتری هم دارند و برای سرهم کردن این تخت ها زمان بیشتری صرف می شود اما مقاومت این محصولات بسیار بالا است و به خاطر تخته هایی که زیر تشک قرار می دهند مقاومت آن برای کسانی که وزن بالاتری دارند بهتر است. 

انتخاب متریال یکی از نکات مهم برای خرید سرویس خواب است که باید بین فلز یا چوب بودن تخت یکی را انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی سرویس خواب چوبی از گروه تولیدی مبل و میز  است زیرا چوب حس خوبی را به فرد منتقل میکند و باعث ایجاد آرامش در وی می‌شود.

عکس سرویس خواب چوبی و کلاسیک

از آنجایی که تکنولوژی وارد زندگی انسان ها شده است و اکثر فعالیت های ما بصورت اینترنتی در حال انجام است ما به شما پیشنهاد می کنیم به خرید اینترنتی سرویس خواب چوبی یا حتی فلزی هم فکر کنید.


خرید سرویس خواب چوبی یا فلزی ؟

در صورتی که از لحاظ مادی مشکلی ندارید بهتر است به سمت سرویس خواب چوبی بروید زیرا تختخواب های چوبی ضمن داشتن استحکام کافی از زیبایی خاصی برخوردارند و می توان به راحتی آنها را با محیط اتاق خواب ست کرد اگر علاوه بر بحث مادی از لحاظ فضا نیز مشکلی ندارید بهتر است یک سرویس خواب چوبی کامل سفارش دهید.

سرویس خواب چوبی ارزان و شیک

سرویس خواب می تواند شامل اجزای زیادی باشد اما به طور کلی اجزای آن عبارت است از تخت خواب، پاتختی، کمد و دراور. اما کلا در مورد تختهای چوبی جنس بکار رفته بسیار اهمیت دارد. دقت کنید که در ساخت آن از لترون یا ام دی اف های ارزان قیمت استفاده نشده باشد


سرویس خواب چوبی و دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ‌های چوبی در انواع رنگ‌های روشن و تیره موجود هستند و اگر اتاق خواب شما کوچک باشد بهتر است از رنگ‌های روشن این مدل سرویس خواب برای اتاق استفاده کنید.

سرویس خواب چوبی و دکوراسیون اتاق خواب

همچنین سرویس خواب‌ چوبی بیشتر برای اتاق خواب‌های کوچک استفاده می‌شوند. زیرا طراحی آنها بسیار ظریف و ساده است و برای هر سلیقه‌ای مناسب است.

بیشتر بخوانید: راهنمای چیدمان اتاق خواب های کوچک و نقلی 

توجه داشته باشید که سرویس خواب اولین وسیله‌ای است که در فضای اتاق خواب به چشم می خورد بنابراین بهتر است در انتخاب طرح و رنگ آن دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید با انتخاب سرویس خوابی شیک و جذاب دکوراسیون اتاق خواب خود را زیبا و منحصر به فرد کنید. سرویس خواب چوبی در انواع مدل سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب اسپرت و مدرن وجود دارند که انتخاب هر کدام از این طرح ها به سبک دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما بستگی دارد.

سرویس خواب چوبی مدرن و ترکیه ای

برای انتخاب بهترین سرویس خواب چوبی، کیفیت و ساختار چوب بکار گرفته شده در آن است که روی کیفیت محصول تاثیر مهمی می‌گذارد. با کیفیت ترین چوب‌های بکار برده شده در سرویس خواب چوبی، راش، گردو، افرا و توسکا می‌باشد که شما باید سعی کنید سرویس خوابی که انتخاب می‌کنید از این چوب‌ها ساخته شده باشد.


در این مقاله در کنار شما به بررسی سرویس خواب های ساخته شده از چوب و فلز از جنبه های مختلف پرداختیم تا شما مسیر رسیدن به گزینه ای مناسب برای دکوراسیون اتاق خواب خود را به تنهایی طی نکنید. شما هم می توانید نظرات و تجربه های خود را در ادامه با ما و دیگر خوانندگان مجله پیت کت به اشتراک بگذارید.

خرید اینترنتی انواع مدل سرویس خواب های چوبی

امروزه استفاده از سرویس خواب چوبی نیز مانند مبل‌ها و میزهای غذاخوری چوبی به یکی از ترند های شیک و همه پسند تبدیل شده است. ما در مجله اینترنتی پیت کت به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم به فروشگاه مبل و میز سر بزنید تا با بازدید از نمونه های سرویس خواب چوبی و دیدن تنوع مدل های این شرکت یک خرید اینترنتی سرویس خواب چوبی خوبی را با شرایط ایده آل داشته باشید
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید