خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب راهنمای خرید سرویس خواب ارزان و شیک

راهنمای خرید سرویس خواب ارزان و شیک

زمان مطالعه : 

7 دقیقه

خواب کافی و عمیق، یکی از نیازهای جدی افراد برای انجام فعالیت های روزمره است و موفقیت های آنها را به شکل مستقیمی تحت تأثیر قرار می دهد.

به همین جهت انتخاب سرویس خواب، همواره با حساسیت های خاصی از سوی خانواده ها دنبال می شود و فاکتورهای مشخصی را برای یک سرویس خواب ایده آل در ذهن دارند. مثلا اینکه سرویس خواب شما از چه جنس و با چه ابعادی باشد، یا با رنگ اتاق و بقیه دکوراسیون به راحتی ست شود.

اما در بین تمام این ها، به نظر می رسد که دو دغدغه ‌ی اصلی همیشگی مردم که برای خرید وسایل اتاق خواب مثل سرویس خواب دیده می شود: یکی زیبایی و دیگری قیمت. به همین دلیل احتمالا شما هم با سوالاتی زیادی در این مورد مواجه شده اید. اینکه از کجا می شود یک سرویس خواب ارزان خرید؟ اگر بخواهیم یک سرویس خواب شیک با موجودی جیبمان جور دربیاید، باید چکار کنیم و... 
بنابراین مجله‌ اینترنتی پیت کت در این بخش قصد دارد تا با بهره گیری از دانش تخصصی و پژوهش های میدانی خود در بازار، بهترین روش های ممکن برای خرید یک سرویس خواب ارزان و شیک را در اختیار شما قرار دهد.

1. خواسته ها و نیازهای خود را برای خرید سرویس خواب فهرست کنید

قبل از تصمیم گیری درباره‌ ابعاد یا مدل سرویس خواب، باید به این جواب برسید که شما دقیقا از یک سرویس خواب چه می خواهید. برای مثال یک سرویس خواب کشودار در مقایسه با تخت های معمولی، از فضاهای بیشتری برای قرار دادن وسایل ریز و درشت برخوردار است و از شلوغی اتاق جلوگیری می کند. اما اگر شما دراور یا کمد لباس جداگانه ای دارید، دیگر نیازی به این این همه فضا نخواهید داشت. شاید هم در نهایت از خرید تخت کشودار منصرف شدید!

سرویس خواب ارزان و شیک


2. میزان فضای دردسترس شما برای قرار دادن سرویس خواب چقدر است؟

مساحت منزل و خصوصا ابعاد اتاق، می تواند عامل مؤثری در انتخاب یک سرویس خواب باشد. معمولا اتاق های خیلی کوچک، برای قرارگیری سرویس خواب های سلطنتی یا کلاسیک مناسب نیستند و فرد را با احساس خفگی یا افسردگی روبه رو می کنند. ارتفاع زیاد تاج تخت هم در این محیط ها اغلب مشکل ساز است. بنابراین توصیه می کنیم تا به جای سرویس خواب های چند تکه و بزرگ، یک سرویس خواب شیک و جادار را برای آپارتمان خود انتخاب کنید. 

سرویس خواب ارزان و شیک


3. با ذوق و خلاقیت، خودی نشان دهید!

چینش و سبک دکوراسیون منزل شما در انتخاب یک سرویس خواب اهمیت ویژه ای دارد. برای مثال اگر خانه تان را با دیزاین امروزی و رنگ های شاد تجهیز کرده اید، بهتر است به سراغ محصولات سرویس خواب های پر زرق و برق سلطنتی نروید. کارشناسان پیت کت پیشنهاد می کنند تا در این موارد، از جدیدترین مدل سرویس خواب مدرن یا نمونه های اسپرت استفاده نمایید. تصاویر زیر تعدادی از به روزترین طرح های سرویس خواب مدرن را نشان می دهند.

گفتنی است که برخی فروشگاه های بزرگ نیز بخش خاص را برای مشاوره در این باره اختصاص داده اند تا شما بتوانید با مراجعه حضوری، تماس تلفنی یا از طریق اینترنت سوالات خود را مطرح کنید. برای مثال فروشگاه اینترنتی بلج (www.bolej.ir) سالهاست که به طور همزمان هر سه روش مشاوره ای را در اختیار کاربران در سراسر کشور قرار داده است.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی 7 فروشگاه آنلاین خرید سرویس خواب 

پس از بررسی های اولیه و انتخاب یک سرویس خواب شیک، حالا باید به فکر جیب خود باشید و محصولی اقتصادی را خریداری کنید. مجله پیت کت در این بخش به چند شگرد منحصربفرد در این رابطه می پردازد که احتمالا آنها را در کمتر جایی شنیده اید.

سرویس خواب ارزان و شیک


4. کیفیت یا قیمت؟ مسئله این است!

قیمت به تنهایی یکی از چالش برانگیزترین مسائلی است که هر خانواده ای با آن روبرو می باشد. اما این سوال زمانی جدی تر می شود که ببینیم آیا می توان کیفیت را فدای قیمت کرد؟! به عقیده‌ی بسیاری از اهالی اقتصاد و کارشناسان جواب این سوال بسیار واضح است: نه!!!

سرویس خواب ارزان و شیک

چون کالاهای بی کیفیت اغلب طول عمر کوتاهی دارند و شما در مدت زمان کمی مجبور به خرید مجدد همان سرویس خواب خواهید شد. علاوه بر این زحمت و انرژی و البته هزینه هایی چند برابر را برای تعمیرات سرویس خواب بی کیفیت باید پرداخت کنید که با هیچ منطقی جور در نمی آید!

بیشتر بخوانید: معرفی انواع مواد اولیه اصلی در صنعت تولید سرویس خواب 

5. چگونه یک سرویس خواب ارزان بخریم؟

نکته اول اینکه سرویس خواب را مطابق با نیازهای خود انتخاب کرده و در خرید متعلقاتی که به آن نیازی ندارید (مثل کمد، پاتختی، دراور و ...)، افراط نکنید! همچنین شما می توانید با خرید سرویس خواب از برخی مراکز، متعلقات اضافی را از سرویس خواب مورد نظرتان حذف کنید.

سرویس خواب ارزان و شیک


6. هرچقدر پول بدهی، پلو می خوری!

گروهی از افراد معتقدند که برای خرید یک سرویس خواب شیک حتما باید هزینه های هنگفتی کرد! ما در پیت کت تأکید داریم که با خرید از فروشگاه های عرضه‌ی مستقیم، می توان این اشتباه رایج را تصحیح کرد. چون شما با خرید بی واسطه از تولید کننده های معتبر، هیچ هزینه ای از بابت واسطه ها یا دلالان را پرداخت نخواهید کرد. 

سرویس خواب ارزان و شیک


7. فردا دیر است... همین حالا بخرید.

با توجه به افت ارزش پول و بالا رفتن لحظه ای قیمت ها، پیت کت باور دارد که اگر به فکر خرید سرویس خواب جدید هستید بهتر است همین حالا اقدام کرده و کار امروز را به فردا موکول نکنید. حتی اگر پول کافی دم دستتان نیست یا حوصله‌ی پیچ و خم های اداری برای گرفتن وام را ندارید، باز هم نا امید نشوید و به سراغ راهکارهای دیگری بروید. یکی از این راهها خرید اقساطی حتی بدون نیاز به ضامن است که می توانید با مراجعه به وبسایت بلج، اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید.

سرویس خواب ارزان و شیک


نگاهی دوباره به آنچه برای خرید سرویس خواب ارزان و شیک گفتیم!

برای خرید سرویس خواب شیک و ارزان، شما قبل از هر چیزی باید نیازها، سلایق و محدودیت های خود را شناسایی کنید. در مرحله‌ی بعدی به راه های مختلفی مثل خرید مستقیم، سفارش  کالا به صورت اینترنتی و تلفنی اشاره کردیم.

خرید اقساطی انواع سرویس خواب ارزان و شیک​​​​​​​

بنابراین امیدواریم که شما با بهره گیری از شمّ اقتصادی خود، یک سرویس خواب همه چیز تمام را انتخاب کرده و از آن لذت ببرید. و همچنین بسیار خوشحال خواهشیم اگر تجربیات خود را در بخش نظرات همین مقاله با ما و دیگر مخاطبان عزیز مجله اینترنتی پیت کت در میان بگذارید.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید