خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب راهنمای خرید سرویس خواب چوبی

راهنمای خرید سرویس خواب چوبی

زمان مطالعه : 

8 دقیقه

استفاده از چوب در ساخت تخت و دیگر لوازم خانگی، قدمتی به طول تاریخ بشری دارد. تا حدی که برخی مورخان، از تخت های چوبی در مصر و یونان باستان نام برده اند.

این محبوبیت نه تنها با گذشت زمان کاهش پیدا نکرده، که تا چندین برابر نیز افزایش یافته و کمتر کسی را می توان یافت که علاقه ای به خرید یک سرویس خواب چوبی در کنار سایر وسایل اتاق خواب نداشته باشد! به همین جهت در این مقاله به مهم ترین نکاتی که باید در خرید سرویس خواب چوبی  به آن توجه شود، خواهیم پرداخت.

چرا سرویس خواب چوبی؟

سرویس خواب چوبی از هر جهت یک محصول ایده آل به حساب آمده و به هر محیطی زیبایی می بخشد. این محصولات چشم نواز، به گرم تر شدن فضای خشک آپارتمان ها کمک کرده و نشاطی زائد الوصف را به منزلتان هدیه می کند. 

عکس سرویس خواب چوبی شیک و ارزان

علاوه بر این محصولات چوبی، با روح کمالگرای انسان ها پیوندی عمیق دارند و در هنگام استراحت، روح شما را به آرامی نوازش می دهند. استحکام چوب در مقایسه با ام دی اف یا ملامینه، بالاتر بوده و برخلاف تخت های فلزی سرد و خشن، از لطافت و ظرافت خاصی برخوردار است.

 علاوه بر همه‌ی اینها، تنوع طرح و نقش در سرویس خواب چوبی هر روزه درحال افزایش است و دست شما را در دیزاین اتاق خوابتان باز خواهد گذاشت.

چالشی به نام خرید سرویس خواب چوبی

در کنار محاسن شگفت انگیز چوب، باید در هنگام خرید سرویس خواب چوبی به چند نکته بسیار مهم توجه نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

در خرید سرویس خواب چوبی قیمت، کیفیت، طراحی و ضمانت تولید از اهمیت ویژه ای برخوردارند و احتمالا شما هم با سوالات زیادی در این بخش مواجه شده اید: برای مثال قیمت یک سرویس خواب چوبی چقدر است؟ سرویس خواب کلاسیک بهتر است یا مدرن؟ یا اینکه از کجا سرویس خواب چوبی ارزان بخریم؟ و پرسش هایی از این دست، که در ادامه به تک تک آنها می پردازیم.

گران نخرید...

درهنگام خرید سرویس خواب چوبی، باز هم قیمت در کانون توجه  افراد و خانواده ها قرار گرفته و عاملی بسیار تعیین کننده می باشد. خصوصا اینکه سرویس خواب چوبی با هر طرح و نقشی که باشد، بازهم یک کالای اصیل و گرانبها بوده و به طور معمول از دیگر انواع سرویس خواب گران تر است. 

مدل سرویس خواب چوبی شیک و مدرن برتر سال

بنابراین قبل از هر چیزی، باید به میزان درآمد و امکان پرداخت آن توجه کنید. البته بسیاری از طرفداران این محصول، هزینه های بیشتر برای خرید سرویس خواب چوبی را یک سرمایه گذاری بلندمدت می دانند. از طرف دیگر امکان خرید قسطی از فروشگاه هایی نظیر بلج (www.bolej.ir) ، امکان دستیابی شما به خواسته هایتان را هموار خواهد کرد.

 در هرحال شما قبل از خرید از بلج یا دیگر فروشگاه ها، بهتر است مشخصات و قیمت سرویس خواب مدنظرتان را با هم مقایسه کنید. خرید مستقیم از تولیدی ها نیز می تواند راه بسیار خوبی برای کاهش هزینه های پرداختی شما باشد.

هر گردی، گردو نیست!

توجه به قیمت سرویس خواب، هیچگاه نباید شما را از کیفیت و مرغوبیت آن غافل کند. چراکه نوع چوب و اصطلاحا جنس آن، در محصولاتی با ظاهر مشابه نیز می تواند کاملا متفاوت باشد.

عکس سرویس خواب چوب گردو مدرن

 بنابراین بهتر است ضمن خرید از مراکز معتبر، این کار را به کارشناسان اهل فن بسپارید. علاوه بر این فروشگاه های بزرگی همچون بلج، اقدام به ارائه‌ی انواع ضمانت نامه های کتبی نموده و پشتیبانی فنی از محصولات خود را برعهده گرفته اند. به این ترتیب شما بدون نگرانی می توانید تا سال های متمادی از سرویس خوابی با کیفیت استفاده نمایید.

تخت خواب کلاسیک بهتر است یا مدرن؟

برای انتخاب طرح و مدل سرویس خواب چوبی، باید به دیزاین منزلتان دقت نموده و محصولی متناسب با آن را انتخاب کنید. سرویس خواب چوبی کلاسیک، معمولا دارای حکاکی های چشم نوازی بوده و از شکوه خاصی برخوردار است. سرویس خواب مدرن فاقد تزئینات خاصی بوده و با نیازهای روز جامعه هماهنگ است.

تخت خواب کلاسیک بهتر است یا مدرن؟

میزان فضای دردسترس شما نیز فاکتور مهم دیگری برای خرید سرویس خواب می باشد و تخت خواب های مدرن، اغلب در فضاهای محدود آپارتمان ها کاربردی راحت تر دارند.

از کجا سرویس خواب ارزان بخریم؟

شما برای خرید سرویس خواب، ممکن است گزینه های متعددی را در پیش رو داشته باشید. حتی گاهی خرید از یک کارگاه کوچک هم می تواند یک گزینه خوب محسوب شود که در حالت، غالبا خبری از ضمانت کیفیت یا خدمات پس از فروش نخواهد بود.

 به همین جهت توصیه می کنیم تا با خرید از فروشگاه های معتبر، از هزینه های چند برابری تعمیرات پیشگیری نموده و سرویس خواب خود را از مراکز عرضه‌ی مستقیم کارخانجات باسابقه خریداری کنید.

از این که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید از شما سپاس گزاریم. و به شما توصیه می کنیم حتما مقاله " معرفی و بررسی 7 فروشگاه آنلاین برتر خرید سرویس خواب " را با دقت مطالعه کنید. 

علاوه براین شاید شما هم نکته یا پیشنهاد خاصی در ذهن داشته و قصد دارید آن را به موارد بالا اضافه کنید. بنابراین پیشنهاد می کنیم آن را در بخش نظرات، با ما و همه مخاطبان مجله پیت کت به اشتراک گذاشته و خریداران را برای انتخاب سرویس خوابی ارزان و باکیفیت راهنمایی نمایید.

کالکشن جدید سرویس خواب چوبی با پرداخت قسطی

شما می توانید جدید ترین انواع مدل های سرویس خواب چوبی را به صورت اقساطی با ارسال رایگان به سراسر کشور از فروشگاه اینترنتی بلج خریداری کنید
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید