خانه دکوراسیون پذیرایی وسایل پذیرایی راهنمای خرید مبل تمام پارچه ای

راهنمای خرید مبل تمام پارچه ای

زمان مطالعه : 

10 دقیقه

مبل تمام پارچه ای یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین مبل های مورد استفاده در جهان است. اگر تمایل به خرید مبل پارچه ای دارید اما از ویژگی و مزایای آن  آگاهی ندارید یا دوست دارید اطلاعات خود را درباره انواع مبل ها افزایش دهید. باید گفت این مطلب به شما کمک می کند که به اطلاعات مهم و کاربردی درباره مبل تمام پارچه ای دست یابید. 

چگونه مبل پارچه ای مناسبمان را انتخاب کنیم؟!

 مبل های پارچه ای به دلیل تنوع و طراحی های فوق العاده زیبا طرفداران ویژه خود را دارند، اما این عامل تنها عامل محبوبیت این نوع از مبل ها نیست. از عوامل دیگری که باید حین انتخاب مبل پارچه ای مناسبمان در نظر بگیریم می توان موارد زیر را نام برد: 

1. ماندگاری مبل ها را در نظر بگیرید.

از جمله سوالات مهمی که حین خرید مبل تمام پارچه ای باید پاسخ داد، می توان به سوالاتی همانند مبل شما چه مقدار مورد استفاده قرار می گیرد؟ آیا هر روز از آن استفاده می کنید؟ یا استفاده از آن مختص مهمانی ها و مجالستان است؟ هنگامی که پاسخ سوال هایتان را پیدا کردید، می توانید با اطمینان بیشتری نسبت به خرید مبل پارچه ای اقدام کنید. همانطور که گفتیم این نوع از مبل ها از دوام بالایی برخوردار هستند و در صورت نگهداری و مراقبت زیاد به مدت 10 یا 15 سال قابل مصرف است. 

مبل تمام پارچه شیک و مدرن

2. شرایط آب و هوایی منطقه سکونت خود را در نظر بگیرید.

اگر در منطقه سکونت شما هوا همیشه بارانی و مرطوب است، پیشنهاد ما به شما خرید مبل پارچه ای مقاوم در برابر رطوبت و کپک است. یا اگر در مکان آفتابی ساکن هستید، از مبل پارچه ای با رنگ ثابت استفاده کنید. آلرژی و حساسیت ها عامل دیگری هستند که باید حین خرید مبل در نظر داشته باشید. 

عکس مبل ال تمام پارچه

3. رنگ عامل مهم دیگری است.

مبل های پارچه ای از رنگ های زیادی تشکیل می شوند، شما می توانید ترکیبی از 3 الی 4 رنگ مختلف را در یک مبل تمام پارچه ای مشاهده کنید. اما توصیه ما به شما خرید مبل های پارچه ای در رنگ های خنثی یا نود است. اینگونه می توانید فضا را در فصول مختلف سال با وسایل کوچکی همچون تابلوها، گلدان ها، کوسن ها و غیره تزیین کنید. همانطور که می دانید، رنگ ها می توانند یک فضای خنثی را به فضایی شادتر، آرامتر، غمگینتر، دل مرده و یا ... تبدیل کنند به همین منظور استفاده از مبل هایی در رنگ خنثی یا نود غالبا پیشنهاد می شود. مبل ها بخش بزرگی از هر خانه را به خود اختصاص می دهند، پس بهتر است در انتخاب رنگ آنها دقت داشته باشید.

بیشتر بخوانید: 7 ایده جذاب برای پالت رنگ اتاق نشیمن شیک 

4. هارمونی مبل ها و فضای داخلی را فراموش نکنید.

قبل از انتخاب مبل پارچه ای، سبک دکوراسیون اتاق پذیرایی مدنظرتان را در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر سبک فضای داخلی شما سنتی است بهتر است از مبل های پارچه ای سنتی استفاده کنید. مبل های پارچه ای می توانند ظاهری معمولی، رسمی، سنتی، مدرن، راحتی و غیره داشته باشند.  

تصویر مبل راحتی تمام پارچه ای

عوامل ذکر شده به شما کمک می کنند، مبل تمام پارچه ای مناسب شرایط زندگی خود را خریداری کنید. در انتها فراموش نکنید این شما هستید که متناسب با اطلاعات فوق می توانید نسبت به خرید مبل مدنظرتان تصمیم گیری کنید.


مزایا و معایب مبل پارچه ای

خرید سرویس مبل جدید می تواند کاری دلهره آور باشد، به دلیل وجود رنگ ها، سبک ها و طرح های متنوع در بازار انتخاب مبل امری دشوار است. یکی از بزرگترین تصمیماتی که حین خرید مبل جدید باید در نظر داشت نوع مبل است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم شما را با مزایا و معایب مبل پارچه ای آشنا کنیم.  

عکس شیک ترین مدل مبل تمام پارچه ای

از جمله مزایای این نوع مبل می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

1) تنوع مبل های پارچه ای زیاد است و این امر دست شما را برای انتخاب بیشتر باز می گذارد. و اینگونه احتمال زیادی برای خرید مبل متناسب با سلیقه خودتان وجود دارد. 

2) شما به راحتی می توانید پوشش مبل های پارچه ای را بشویید یا تعویض کنید. و اینگونه می توانید از تمیز بودن همیشگی آنها اطمینان حاصل کنید.  

3) شما می توانید مبل های پارچه ای را متناسب با هر بودجه ای خریداری کنید. در واقع، می توان این مبل ها را با قیمتی ارزان و یا گران تهیه کرد.

4) مبل تمام پارچه ای از ماندگاری زیادی برخوردار است و مدت زمان زیادی می توان آن را نگهداری کرد. حتی گاها مشاهده شده که مبل های پارچه ای قدیمی به اعضای جدید خانواده انتقال می یابند.

از جمله معایب مبل های پارچه ای می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

1) لکه ها و کثیفی ها می توانند مبل های پارچه ای را خراب کنند. پس اگر در خانه خود کودک یا حیوانات خانگی دارید، بهتر است از انواع مبل های دیگر استفاده کنید.

2) خرید مبل های پارچه ای در رنگ های روز سریع تر از مد می افتد. به همین منظور پیشنهاد می شود مبل پارچه ای مدنظرتان را در رنگ های خنثی خریداری کنید.  اینگونه در هزینه های مالی خود هم صرفه جویی می کنید. 

عکس مبل تمام پارچه ای با پایه های چوبی ​​​​​​​
از این که تا پایان با ما همراه بودید بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم این مطلب شما را یک گام به خرید یک مبل تمام پارچه ای شیک نزدیک کرده باشد. شما عزیزان می توانید ایده ها و نظرات خود را درباره نحوه انتخاب مبل تمام پارچه ای و تجاربی که درباره خرید این نوع از مبل ها دارید، با ما در بخش نظرات مجله اینترنتی پیت کت به اشتراک بگذارید.

کالکشن جدید انواع مبل تمام پارچه ای

در آخر، امیدواریم با در نظر داشتن مزایا و معایب مبل پارچه ای بتوانید انتخاب آگاهانه ای درباره نوع مبلی که تمایل به خریدش دارید، داشته باشید. برای خرید مبل تمام پارچه ای مرغوب و اعلا می توانید از وب سایت اینترنتی آف دکور استفاده کنید، و پس از مشاهده انواع مبل موجود وب سایت اینترنتی آف دکور محصولات مدنظرتان خود را خریداری نمایید.
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید