خانه دکوراسیون پذیرایی وسایل پذیرایی راهنمای خرید مبل کلاسیک

راهنمای خرید مبل کلاسیک

زمان مطالعه : 

10 دقیقه

مبل کلاسیک طرفداران خود را دارد، به همین منظور همواره افراد بسیاری خواهان خرید آن هستند. اگر می خواهید مبل کلاسیک مدرن، مبل کلاسیک اسپرت و غیره را خریداری کنید، و یا تمایل دارید متناسب با  راهنمای خرید انواع مبل ها به تهیه مبلمان جدید منزلتان بپردازید. با راهنمای خرید مبل کلاسیک برای یادگیری ترفندهای کاربردی همراه باشید.

نکاتی درباره خرید مبل

انواع مختلفی مبل در بازارهای فروش موجود است که هر شخص متناسب با سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی پذیرایی خود می تواند نسبت به خرید آنها اقدام کند. باید گفت خرید مبلمان به زمان و بررسی انواع مبل ها نیازمند است. ضروری است قبل از خرید مبل سبک زندگی خود را بشناسید و بدانید دقیقا دنبال چه نوع مبلی هستید. به عنوان مثال، رنگ دلخواه خود را بشناسید، اطلاعاتی درباره سبک های مختلف مبل همچون مبل کلاسیک مدرن، مبل بوهو، مبل اسپرت و غیره داشته باشید. و پس از آن به بررسی روشها و نکاتی کوتاه درباره خرید مبل بپردازید:

عکس مبل کلاسیک شیک

1. بودجه ای برای خرید مبل تعیین کنید.

تعیین بودجه و هزینه برای خرید مبل به شما کمک می کند برنامه معینی درباره خرید مبل مدنظرتان داشته باشید و متناسب با آن پیش بروید. 

2. رنگ و پارچه مدنظرتان را انتخاب کنید. 

قبل از آن که برای خرید مبل تصمیم گیری کنید، پارچه های نمونه را در رنگ های مختلف مشاهده کنید، حتی آنها را لمس نمایید تا از نوع کیفیت پارچه ها آگاه شوید. از جمله پارچه های معمول مبل می توان به چرم، پنبه، الیاف مصنوعی، ترکیبی از پشم و پنبه و غیره اشاره کرد. معمولا به افرادی که تمایل به تعویض زود هنگام مبل ندارند، توصیه می شود مبلمانی در رنگ های خنثی (سیاه، سفید و ...) را خریداری نمایند. 

عکس مبل کلاسیک سفید مدرن ​​​​​​​

3. میزان کاربرد مبل را در نظر بگیرید.

اینکه شما بدانید مبلمان جدیدتان برای چه فضایی قابل استفاده است؟ (محیط اداری، منزل و...) چه افرادی از آن استفاده می کنند؟ (شما و همسرتان، شما و حیوان خانگی تان، مهمانان یا همکارانتان) همگی می توانند به شما کمک کنند پارچه مناسب، متریال مناسب و مبلمانی که متناسب با سبک زندگیتان طراحی شده را خریداری کنید.  

4. شکل و طرح مبل مدنظرتان را انتخاب کنید.

پس از موارد بالا، باید شکل و طرح مبلمان مدنظرتان را انتخاب کنید. مبل ها در اندازه ها و طرح های مختلف تولید می شوند. شما متناسب با بزرگی و کوچکی فضا، سلیقه خود و نوع کاربرد مبلمان جدیدتان می توانید شکل و طرح مبلمان خود را انتخاب کنید. 

مبلمانی انتخاب کنید که آرامش را برایتان به ارمغان آورد. به عنوان مثال، اگر تمایل دارید روی مبل خود دراز بکشید، باید مبلی را متناسب با اندازه بدنتان خریداری کنید. یا اگر تمام اعضای خانواده شما وزن زیادی دارند، حین خرید مبل این مسئله را به خاطر داشته باشید و مبلمان محکم و مقاومی برای منزلتان تهیه کنید. 

راهنمای خرید مبل کلاسیک

مبل کلاسیک جز قدیمی ترین، محبوبترین و متنوع ترین مبل ها در بازارهای فروش است. به همین علت ما راهنمایی برای خرید مبل کلاسیک برایتان گردآوری کرده ایم، تا بتوانید با کمک آن در کمترین زمان ممکن مبل کلاسیک مدنظرتان را پیدا کرده و خریداری کنید. 

راهنمای خرید مبل کلاسیک

1. سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

همانطور که گفته شد، تنوع مبل های کلاسیک گسترده است، از جمله انواع مبل های  کلاسیک می توان به مبل کلاسیک مدرن، مبل کلاسیک اسپرت، مبلمان کلاسیک بوهو و غیره اشاره کرد. هر کدام از این سبک ها در دوره زمانی به خصوصی طراحی شده اند و جزییات به خصوصی دارند. 

2. مبل کلاسیک و فضای مدنظرتان را اندازه بگیرید.

قبل از خرید مبل فضایی که تمایل به قرار دادن مبلمان خود در آن دارید، را اندازه بگیرید. و پس از آن مبل مدنظرتان را هم متناسب با آن فضا خریداری کنید. 

3. الیاف مورد علاقه خود را برای مبل کلاسیک تان انتخاب کنید. 

یکی از خوبی های خرید وسایل جدید آزادی بیشتر در تغییر دکوراسیون منزل است. به همین منظور شما می توانید برای طراحی فضای خارجی  مبل کلاسیک مدرن و یا ساده خود از پارچه ها و الیاف جدیدی مانند مخمل، کتان، پشم، پنبه و غیره بهره ببرید.  

عکس مبلمان کلاسیک 7 نفره

4. حتما درباره متریال اساسی مبلمان پرس و جو کنید.

درباره آناتومی مبلمان، مواد مورد استفاده در آن، مقاومت، سبکی و غیره از فروشنده یا طراح مبلمان سوال کنید. هرچه بیشتر درباره کالای مدنظرتان بدانید بهتر می توانید محصول مناسب خود را خریداری کنید. 

5. بالشتک ها و پشتی مبل را بررسی کنید.

اگر مبل کلاسیک جدید خود را حضوری خریداری می کنید، حتما روی آن بنشینید، پشتی مبل را بررسی کنید. میزان سفتی و شلی بالشتک های مبل را بررسی کنید. از فروشنده درباره قابلیت های مبل همچون تنظیم ارتفاع پرس و جو کنید.  حتی اگر مبل شما با کوسن همراه است، کوسن ها را بررسی کنید. دوخت آنها، میزان مقاومت و راحتی آن ها و پارچه آنها را لمس کنید و اگر از تمامی موارد ذکر شده راضی بودید، خرید کنید. 

عکس مبل کلاسیک شیک قهوه ای 7 نفره

البته اگر به خرید آنلاین مبل کلاسیک می پردازید، بهتر است از فروشگاه های معتبری مانند دی ایران محصول مدنظرتان را بخرید. حتما از فروشنده درباره تعویض یا مرجوعی کالا بپرسید. اینگونه می توانید با اطمینان خرید کنید و در صورت وجود مشکلات غیرقابل پیش بینی محصول را مرجوع کنید. 

نتیجه گیری

حالا که با نکات زیادی درباره خرید آنلاین و حضوری مبل کلاسیک آشنا شده اید، بهتر می توانید درباره خرید انواع مختلف مبل های کلاسیک تصمیم بگیرید. و در آخر، فراموش نکنید به ما بگویید آیا تا به حال از روشها و ترفندهای فوق برای خرید انواع مبل کلاسیک بهره برده اید و یا نه؟ در ضمن اگر تکنیک مخصوص خود برای خرید مبلمان جدید دارید، حتما آن را با ما در وب سایت مجله پیت کت در میان بگذارید. 

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید