خانه دکوراسیون پذیرایی وسایل پذیرایی هر آنچه که درباره میز تلویزیون و انواع آن باید بدانید

هر آنچه که درباره میز تلویزیون و انواع آن باید بدانید

زمان مطالعه : 

8 دقیقه

در دکوراسیون داخلی بعضی نقاط و بعضی از اجزا به‌عنوان نقاط کانونی به‌حساب می‌آیند که بیشترین توجه به آن‌ها جلب می‌شود. در اتاق نشیمن میز تلویزیون یک نقطه کانونی است و معمولاً جایگذاری آن به صورتی است که از همه سمت دید خوبی داشته باشد.

بدون شک برای افراد باسلیقه که همیشه به دنبال یک چیدمانی شیک در منزل خود هستند. میز تلویزیون و محل قرار گرفتن آن در چیدمان اتاق نشیمن خیلی اهمیت دارد. چون همه‌ی افراد بیشتر وقت خود را در اتاق پذیرایی سپری می‌کنند. در خانه‌های آپارتمانی امروزی که فضای کمتری دارد معمولاً اتاق نشیمن و پذیرایی یکی هستند. پس توجه به دیزاین و وسایل اتاق نشیمن بیشتر از همیشه اهمیت پیدا می‌کند. میز تلویزیون یکی از اجزاء دکوراسیون است و زمانی که مهمان‌دارید بیشترین توجه را به خودش جلب می‌کند. پس میز تلویزیون را می‌توان یک وسیله تزیینی و کاربردی در نظر گرفت.

عکس میز تلویزیون مدرن و شیک

با ما در ادامه این مطلب حتما همراه باشید تا با انواع میز تلویزیون و نحوه چیدمان آنها در اتاق نشیمن آشنا شویم. شما پس از مطالعه این مقاله از مجله اینترنتی پیت کت بدون شک می توانید به راحتی آب خوردن یک مدل میزتلویزیون مناسب برای خانه خود بخرید.


انواع طرح‌های میز تلویزیون

از روزی که تلویزیون پای ثابت همه خانه‌ها شد مدل‌های مختلفی از تلویزیون را شاهد بودیم. از تلویزیون‌های جعبه‌ای تا نمونه‌های امروزی با آخرین تکنولوژی دیجیتال. تلویزیون‌ها در جایگاهی قرار دارند که وجود آن در خانه ضروری است و نبودن تلویزیون باعث کاهش زیبایی خانه و ناقص شدن دکوراسیون داخلی خانه می‌شود. مسلماً به همان نسبتی که تکنولوژی ساخت تلویزیون تغییر کرده، میز تلویزیون‌ها هم تغییرات زیادی داشته‌اند.


1. میز تلویزیون ام دی اف یا چوبی

میز تلویزیون چوبی

امروزه میز تلویزیون‌ها در انواع طرح و رنگ‌ها مانند چوبی، ام دی اف، شیشه‌ای و ... طراحی می‌شوند. می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید. وسایل چوبی و ام دی اف جزو وسایل‌هایی هستند هم زیبایی بیشتر نسبت به سایر وسایل¬ها دارند و مقاومت آن‌ها نسبت به وسایل‌های دیگر بیشتر است. برای همین افراد در دکوراسیون خانه‌ی خود از وسایل‌های چوبی و ام دی اف استفاده بیشتری می‌کنند.

عکس میز تلویزیون

بیشتر بخوانید: دانستنی هایی در مورد مزایا و معایب ام دی اف 

میز تلویزیون‌هایی که به‌صورت زمینی ساخته می‌شوند علاوه بر ظاهر زیبا، امنیت بالاتری نیز دارند. خصوصاً میز تلویزیون‌های ام دی اف به دلیل ظاهرهای زیبایی که دارند باعث شده تا بیشتر موردتوجه طراحان دکوراسیون داخلی باشد و امروزه در بیشتر خانه‌ها از آن استفاده می‌کنند.

میز تلویزیون ام دی اف

میز تلویزیون های ام دی اف علاوه بر طرح‌های متنوع در رنگ‌های زیادی تولید می‌شوند. رنگ چوب و رنگ سیاه بیشترین استقبال را دارد. فروشگاه اینترنتی خوگر مجموعه کاملی از طرح‌ها و رنگ‌های مختلف میز تلویزیون را تولید و ارائه می‌کند و شما می‌توانید هماهنگ بارنگ دکوراسیون منزلتان یکی از این طرح و رنگ را انتخاب کنید.


2. میز تلویزیون کنسولی

این مدل یکی از رایج‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های میز تلویزیون است. به دلیل سازگاری با هر نوع چیدمان و دکوراسیونی و به خاطر وجود طراحی ساده و متعارف خود، در زمره انتخاب‌های اول همه افرادی است. وجود درب‌های مقابل و یا حتی کشورهای در بخش جلوی این میز از ویژگی‌های است که باعث می‌شود میزان علاقه‌مندی به آن افزایش یابد، چراکه اکثر افراد به دنبال مخفی کردن لوازم اضافی یا متعلقات مربوط به تلویزیون خود از جلوی چشم بینندگان شان هستند. حالت کنسولی بودن این میز دلیل نام‌گذاری آن به این اسم بوده است.

میز تلویزیون کنسولی و باکس دار


3. تی وی ست (TV Set) 

در حال حاضر تی وی ست‌ها تبدیل به‌جز مهمی از فضای اتاق نشیمن شده‌اند؛ و اکثر مردم علاقه‌مند هست تا تلویزیون خود را در یک فضای زیبا قرار دهند. این تی وی روم‌ها دارای طراحی لوکس و شیک هستند و تلویزیون را در مرکز خود در برمی‌گیرند. این فضاسازی بر روی یکی از دیوارهای بزرگ اتاق نشیمن انجام می‌شود. ترکیب کارهای حجمی با طراحی خلاقانه بر جذابیت این تی وی ست‌ها می‌افزاید.

عکس میز تی وی (میز tv)


چه مدل میز تلویزیونی انتخاب کنیم؟

اگر فضای داخلی منزلتان کوچک است یا اگر کودک و نوزاد در خانه دارید بهتر است میز تلویزیون دیواری بخرید تا تلویزیون و ضبط و دیگر اجزا سیستم صوتی تصویری‌تان دور از دسترس کودکتان قرار گیرد و فضای داخلی منزلتان بزرگ‌تر باشد.

میز تلویزیون کوچک کنجی

میز چوبی به دلیل استفاده هم‌زمان از چوب، فلز و شیشه بسیار شکیل‌تر و زیباتر جلوه کرده و با سایر وسایل موجود در نشیمن یا فضای خانه (که معمولاً چوبی هستند) هم‌راستا و هم مسیر خواهد بود. تی وی ست هم جز انتخاب‌های لوکس و متفاوت برای نصب تلویزیون در دکوراسیون منزل است


در این مقاله از مجله اینترنتی پیت کت در کنار شما به بررسی نکاتی که هر شخص قبل از خرید میز تلویزیون باید مد نظر قرار دهد، پرداختیم. امیدواریم با توجه به این مولفه ها، به بهترین انتخاب ممکن دست یابید. شما نیز می توانید تجربیات و نظرات خود را در ادامه با ما و دیگر خوانندگان عزیز در میان بگذارید.

خرید آنلاین برترین طرح های میز تلویزیون

فروشگاه خوگر به زیبایی دکوراسیون منزل شما فکر می‌کند؛ و متناسب با نیازهای مختلف و حتی فضایی که در اختیاردارید انواع میز تلویزیون را طراحی کرده است. بسته به جنس، ابعاد، شکل ظاهری و امکانات میز، قیمت میز تلویزیون‌ها متفاوت است. شما می‌توانید هر یک از مدل‌های میز تلویزیون را در هر سایز باقیمت مناسب و بهترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی خوگر خریداری نمایید
برچسب ها:
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید