خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب میز تحریر، راهی برای لذت بردن از مطالعه

میز تحریر، راهی برای لذت بردن از مطالعه

زمان مطالعه : 

4 دقیقه

گذشت زمان تاثیرات زیادی بر سبک زندگی انسان ها در دوران کنونی داشته است. شاید بتوان گفت همه چیز از ابزار و وسایل تا دانش گرفته درحال تخصصی شدن برای کاربردهای ویژه شده اند. انواع مبلمان خانگی نظیر میز هم از این قاعده مستثنی نیستند.

تغییرات زیادی در اشکال و طراحی‌ها و افزایش تنوع محصولات تخصصی میز تحریر ها را نیز در طول زمان دستخوش تغییرات فراوان نموده. میز های پازلی یا چند تکه، چوبی یا میز تحریر تاشو، پذیرایی (ترولی)، جلومبلی، فلزی، منحنی، میز تلویزیون، بیلیارد و حتی میز روتختی هر کدام برای یک منظور خاص طراحی و برنامه ریزی شده اند.

در این میان با توجه به اهمیت بحث مطالعه در رده‌های سنی مختلف، علی الخصوص کودکان یا افرادی که احتیاج به تمرکز بالا برای ساعت های طولانی مطالعه دارند یک میز تحریر یا میز کامپیوتر مناسب راهکار خوبی خواهد بود. برای بستن راه های گریز و عدم تمرکز، انتخاب یک میز تحریر مناسب و استاندارد به یکی از الزامات جدی در اکثر منازل تبدیل شده است. از همین رو انتخاب صحیح یک میز تحریر علاوه بر ایجاد محیطی مفید برای مطالعه، در دراز مدت برای سلامت روحی و جسمی فرد نیز قطعا می تواند موثر باشد. به خاطر اهمیت بالای انتخاب صحیح و درست یک میز تحریر استاندارد، امروز در مجله اینترنتی پیت کت می خواهیم به طور مفصل به این محصول کاربردی که ممکن است جزو وسایل اتاق خواب یا وسایل اتاق کار و حتی دکوراسیون اداری جای بگیرید، صحبت خواهیم کرد. پس شما را به ادامه این مقاله هیجان انگیز دعوت میکنیم.

خرید میز تحریر ارزان

1. بهترین جنس برای میز تحریر ها چیست؟

مواد اولیه اصلی مورد استفاده در میزهای تحریر عموما شامل شیشه، فلز، چوب یا ام دی اف و متاسفانه گاها نئوپان هستند، اما استفاده از چوب و ام دی اف بیشتر از بقیه مواد با اقبال مشتریان مواجه شده که دلیل آن را می توان در جذابیت های بصری و همچنین مقاومت و کیفیت این مواد دانست. اما مسئله مهم این جاست که کدام میز تحریر های چوبی بهتر هستند یا میز تحریر های ام دی اف!

بیشتر بخوانید: تمامی نکاتی که قبل از خرید میز تحریر درباره ام دی اف لازم است بدانید 

میز تحریر چوبی کشوداربرای این که بتوانید پاسخی صحیح برای این سوال پیدا کنید، پیشنهاد می کنیم سری به مقاله "چوب بهتر است یا ام دی اف" بزنید. در این مقاله از مجله پیت کت به طور دقیق مزایا و معایب هر یک از این دو متریال را بررسی کرده ایم که حتما پاسخ خود را می توانید در این مقاله به دست بیاورید

در مقام مقایسه نیز می توان میزهای تحریر چوبی را محصولاتی خاص تر دانست که به دلیل اُجرت رنگ بالاتر، با قیمت های بیشتری به فروش می رسند. از طرفی میز تحریر های ام دی اف نیز با قیمت تمام شده پایین تر و تنوع بالا، توانسته اند به انتخابی عمومی برای مصرف کنندگان تبدیل شوند.

میز تحریر، راهی برای لذت بردن از مطالعه


2. مناسب ترین ابعاد برای خرید یک میز تحریر استاندارد کدام است؟

اگرچه سلیقه شخصی همچنان از مهمترین عوامل در انتخاب یک میز تحریر به شمار می رود، ولی نباید از فاکتور استاندارد بودن و تناسب آن با ارگونومی بدن هر شخص نیز غافل شد. از طرف دیگر سن فرد یا افراد مصرف کننده می تواند عاملی مهم در شکل، رنگ یا حتی تعداد کشوهای میز تحریر به حساب آید. چون به هر حال از اهداف اصلی این بخش از مبلمان، نظم دادن به کارها و ابزار در مکان های مشخص می باشد.

میز تحریر پایه چوبی ابعاد میز نیز متناسب با ابعاد اتاق ، چاق یا لاغر بودن و قد افراد می تواند تا حدی متغیر باشد تا زانو در زاویه 90 درجه قرار گیرد. همچنین هنگام مطالعه باید فاصله بین کتاب و چشم فرد، به گونه ای تنظیم شود که گردن بیشتر از 20 درجه خم نشود. علاوه بر این وضعیت دست ها در وضعیتی قرار گیرد تا مچ و آرنج در یک امتداد بوده و آرنج و بازو دارای زاویه ای 110 درجه نسبت به هم ایجاد کنند.

میز تحریر مدرن و شیک - خرید میز تحریر ساده

در پایان ذکر این نکته ضروری است که میز تحریر هرچه ساده تر باشد، طول عمر بیشتری داشته و عمده اختلاف قیمت در مدل های مشابه به کیفیت مواد و برند سازنده، مربوط است. اگرچه در بازار کنونی با انواع متفاوت بعضا بی‌کیفیتی مواجه هستیم که با قیمت های گزاف به فروش می رسند، هنوز هم می توان از مجموعه هایی نظیر فروشگاه اینترنتی بلج (www.bolej.ir) نام برد که برنامه ریزی در تولید محصولات خود را بر پایه ارائه بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تمام شده برای عموم مشتریان خود با هر سطح درآمدی قرار داده است.


کلکسیونی از محبوب ترین میز های تحریر

ما برای شما در این مجموعه، کلکسیونی برتر از محبوب ترین میز های تحریر موجود در سبد محصولات بهترین برند های تولید کننده میز تحریر را آورده ایم و از شما دعوت می کنیم از این کلکسیون بازدید کنید
برچسب ها:
4

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران
  • سوکل ناصری
    05 مرداد 02

    قیمت و خرید

  • سوکل ناصری
    05 مرداد 02

    قیمت و خرید

  • سوکل ناصری
    05 مرداد 02

    قیمت و خرید

  • سوکل ناصری
    05 مرداد 02

    قیمت و خرید

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید