خانه اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب ایرانی راهنمای خرید وسایل مناسب برای یک اتاق خواب ایرانی

راهنمای خرید وسایل مناسب برای یک اتاق خواب ایرانی

زمان مطالعه : 

10 دقیقه

قانون طلایی در طراحی دکوراسیون اتاق خواب؛ با آن چه عاشق آن هستید، زندگی کنید. بله بعد از در نظر گرفتن مولفه استاندارد و کاربردی بودن در خرید وسایل اتاق خواب، باید عاشق آنها باشید تا بتوانید سال ها آنها را به عنوان عنصری از دکوراسیون منزل خود بپذیرید. اما این نکته مهم در مورد وسایل اتاق خواب اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

اتاق خواب، فضایی که روز خود را در آنجا آغاز کرده و به پایان می رسانیم. مکان اختصاصی ما است که در آن حس آرامش و رهایی از استرس های روزانه را تجربه می کنیم. محیطی که می تواند یک خواب کافی و با کیفیت را به ما هدیه دهد. این خود موجب عملکرد بهتر مغز، داشتن حس و حال بهتر در طول روز و حتی کاهش سرعت پیری می شود. 

 اتاق خواب ایرانی

به همین دلیل نیاز است قبل از انتخاب و خرید وسایل دکوراسیون اتاق خواب آن ها جنبه های مختلفی را برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب در نظر بگیریم. در این مقاله قصد داریم به ارائه راهنمایی کامل و جامع برای خرید وسایل مناسب برای یک اتاق خواب ایرانی بپردازیم، اگر شما هم در آستانه آپدیت دیزاین این بخش از منزل خود هستید، با ما همراه باشید.


1. سرویس خواب؛ مهم ترین عنصر در دکوراسیون اتاق خواب ایرانی 

انواع مدل های سرویس خواب ایرانی معمولا شامل تخت خواب، دراور، پاتختی، میز آرایش و آینه و پاف هستند. اگر به دنبال صرفه جویی در زمان و هزینه و داشتن دکوراسیونی منسجم هستید، بهترین گزینه خرید سرویس خوابی که دارای همه این اقلام باشد، خواهد بود. چون دیگر وقت اضافه برای انتخاب و ست کردن آنها با تخت خواب خود صرف نخواهید کرد. در ادامه با هم مهم ترین نکاتی را که برای خرید بهترین مدل سرویسخواب برای چیدمان دکوراسیون اتاق خواب ایرانی لازم است بدانید، آشنا می شویم

سرویس خواب؛ مهم ترین عنصر در دکوراسیون اتاق خواب ایرانی
سبک طراحی سرویس خواب: سوال این است که سرویس خواب مدرن و اسپرت یا سرویس خواب سلطنتی؟ جواب کاملا بستگی به سبک اصلی دکوراسیون اتاق خواب شما دارد. سرویس خواب سلطنتی متناسب با سبک دکوراسیون کلاسیک و سرویس خواب مدرن و اسپرت متناسب با اکثر سبک های دکوراسیون داخلی جز کلاسیک خواهد بود. 

سرویس خواب؛ مهم ترین عنصر در دکوراسیون اتاق خواب ایرانی

برای خرید سرویس خواب با سبک های متفاوت می توانید با یک سرچ ساده در گوگل با میلیون ها سایت که فروشنده سرویس خواب هستند آشنا شوید. اما اگر بخواهید یک محصول با کیفیت و درجه یک بخرید بهتر است به سراغ مجموعه های خوش اعتبار همچون فروشگاه آف دکور، فروشگاه خوگر، فروشگاه مبل و میز و شرکت بلج مراجعه کنید. البته پیشنهاد ما به شما این است که اطلاعات کامل تری درباره هر یک از این مجموعه ها به دست آورید. از این رو مطالعه مقاله " معرفی و بررسی 7 فروشگاه آنلاین برتر خرید سرویس خواب "  برای شما واجب است 

به مدل سرویس خوابی که برای اتاق خواب انتخاب میکنید بسیار توجه داشته باشید. چون وجود هارمونی در اتاق خواب به آرامش شما در محیط و جریان یافت انرژی بسیار کمک خواهد کرد. 


جنس سرویسخواب: در بین مواد اولیه ای که سرویس خواب از آن ساخته می شود، چوب و ام دی اف در در صدر لیست مرغوب ترین و پرطرفدارترین ها قرار می گیرند و انتخاب شما بستگی به بودجه ای دارد که کنار گذاشته اید. سرویس خواب چوب با جلو ای باشکوه اما گران تر و ام دی اف با تنوع بالا و جلوه ای مدرن مقرون به صرفه تر خواهند بود

سرویس خواب؛ مهم ترین عنصر در دکوراسیون اتاق خواب ایرانی

به شما پیشنهاد میکنیم برای این که راحت تر و آگاهانه تر جنس سرویس خواب مورد نظر خود را انتخاب کنید حتما مقاله " معرفی انواع مواد اولیه اصلی در صنعت تولید سرویس خواب " با حوصله و با دقت مطالعه کنید. 


رنگ سرویس خواب: پالت رنگی دیزاین اتاق خواب شما تعیین کننده این خواهد بود که سرویس خواب چه رنگی بگیرید. البته به دلیل محدود بودن رنگ سرویس خواب ها، این تصمیم گیری برای شما آنچنان سخت نخواهد بود. 


2. تشک؛ عامل راحتی خواب شما در اتاق خوابتان

این تشک است که قرار است خوابی باکیفیت را برای شما به ارمغان آورد و شما را از آسیب های بعدی ناشی از حالت نامناسب بدن در زمان خواب در امان نگه دارد. هر یک از انواع تشک مموری فوم، فنر متصل، فنر منفصل، طبی و طبی فنری می توانند بر اساس نوع نیاز و بودجه ی شما انتخاب های خوبی باشند. انتخاب و خرید یک تشک خوب خود بحثی مفصل و کامل دارد که در این مطلب از مجله پیت کت نمیگنجد. اما به شما اکیدا توصیه میکنیم حتما به مقاله " ویژگی های یک تشک خوب چیست؟ " سر بزنید و اطلاعات کاملی درباره انتخاب و خرید تشک به دست بیاورید. لطفا از کنار مقوله خرید تشک به آسانی عبور نکنید و حتما بهترین تشک را خواب خود و اعضای خانوادتان تهیه کنید، چون این عنصر مهم در دکوراسیون اتاق خواب مستقیما بر روی سلامت جسمانی و حتی روحی شما تاثیر گذار خواهد بود

تشک؛ عامل راحتی خواب شما در اتاق خوابتان


3. روتختی و سرویس ملحفه؛ تغییر دهنده حال و هوای چیدمان اتاق خواب ایرانی 

روتختی و سرویس ملحفه نقش مهمی در جلوه دیزاین اتاق خواب شما دارند. چرا که در انتخاب طرح و رنگ آنها دست شما بازتر است و می توانید از رنگ های برجسته و قوی برای سرویس روتختی و ملحفه خود استفاده کنید. طرح آن را می توانید در راستای طرح کاغذدیواری یا پرده های اتاق انتخاب کرده تا به نوعی هارمونی برسید یا طرحی کاملا متفاوت انتخاب کنید و از آن یک نقطه کانونی در طراحی اتاق خواب بسازید. 

روتختی و سرویس ملحفه؛ تغییر دهنده حال و هوای چیدمان اتاق خواب ایرانی 

بیشتر بخوانید: صفر تا صد خرید ست روتختی و ملحفه برای اتاق خواب ایرانی 


4. کمد لباس؛ نظم دهنده اتاق خواب های کوچک ایرانی 

در انتخاب کمد لباس در نظر گرفتن مولفه کاربردی بودن نیازمند توجه ویژه ای خواهد بود. یک کمد کاربردی با اختصاص کمترین فضای ممکن، بیشترین کارایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اگر به دنبال جلوه ای مدرن و فضای کافی برای لباس، کیف، کفش و دیگر وسایل خود هستید، برای خرید کمد لباس به سراغ مجموعه هایی بروید که طرح کمد لباس سفارشی تولید میکنند. از جمله شرکت های تولید کننده کمد لباس می توانیم به مجموعه کارخانجات گروه تولیدی بلج یا دکوچید اشاره کنیم. 

کمد لباس؛ نظم دهنده اتاق خواب های کوچک ایرانی 


5. شلف و باکس دیواری؛ یار دیرین دکوراسیون خانه های ایرانی

استفاده از شلف ها و طاقچه های دیواری از گذشته نیز در دکوراسیون اتاق خواب ایرانی و حتی دیگر بخش های خانه رایج بود. در گذشته شلف های دیواری در قالب طاقچه های گچی و سنی در داخل دیوار برای دکوراسیون اتاق خواب ایرانی استفاده می شود و حالا در انواع مدرن و مینیمال آن تحت عنوان شلف و باکس دیواری استفاده می شود. 

شلف و باکس دیواری؛ یار دیرین دکوراسیون خانه های ایرانی

شلف دیواری برای زمانی که به دنبال ایجاد یک دکور دیواری باشید که در عین حال از آن برای جمع و جور کردن کتاب ها و دیگر وسایل مشابه خود نیز استفاده کنید، بهترین گزینه خواهد بود. چرا که هم استفاده ای بهینه از فضا می کند و هم جلوه ای مدرن به آن می بخشد. از طرف دیگر گاهی به دنبال استفاده بهتر از میز خود هستید که یک شلف رومیزی چاره ی کار است.


6. کتابخانه و جاکتابی؛ عنصری دوست داشتی در چیدمان اتاق خواب های ایرانی 

با توجه به گذشته درخشان ایرانیان در حوزه زمینه های متفاوت علمی کتابخانه خانگی و جا کتابی بخش جدانشدنی تصویر اتاق خواب های ایرانی در ذهن بسیاری از ما است و این روزها جامه ی عمل پوشاندن به این رویا کار دشواری نیست. امروزه طرح های مدرن و منحصربه فردی برای سلیقه های مختلف موجود هستند 

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی 26 مدل کتابخانه و چا کتابی برای خانه های کوچک 

در این مطلب از مجله تخصصی دکوراسیون اتاق خواب پیت کت، ما سعی کردیم مهم ترین وسایل تشکیل دهنده دکوراسیون اتاق خواب ایرانی را مورد بررسی قرار دهیم، به همین خاطر درباره تمام وسایلی که میتوان در اتاق خواب ها جای داد صحبت نکردیم. از شما خوانندگان عزیز و محترم درخواست داریم نکاتی را که از نظر شما لازم است در این مطلب گفته شود را در قالب کامنت در همین صفحه با ما و دیگر مخاطبان پیت کت مطرح کنید تا شما نیز ادامه دهنده این مطلب باشید. از همراهی و حمایت شما بسیار متشکریم

خرید اقساطی 2 ساله تمام وسایل اتاق خواب

در این مقاله به طور مفصل درباره وسایل مورد نیاز برای چیدمان اتاق خواب ایرانی پرداختیم و مجموعه های تولیدی متفاوتی برای خرید به شما معرفی کردیم. اما پیشنهاد ویژه ما برای شما برای خرید تمام این وسایل فروشگاه اینترنتی بلج است. از سرویس خواب و تشک و روتختی تا شلف دیواری و کتابخانه و حتی آباژور را می توانید در این مجموعه تولیدی با بهرین قیمت و با اقساط 24 ماهه خرید کنید. لطفا حتما به وب سایت این مجموعه تولیدی سر بزنید و مدل های آنها را بررسی کنید
برچسب ها:
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما