خانه اتاق خواب چیدمان اتاق خواب اتاق خواب شما درباره شما چه میگوید؟

اتاق خواب شما درباره شما چه میگوید؟

زمان مطالعه : 

6 دقیقه دقیقه

شما معمولاً هنگام ملاقات با افراد، برداشتی کلی از شخصیت آنها پیدا می کنید که به فاکتورهای متفاوتی از جمله طرز لباس پوشیدن، ادبیات مورد استفاده، حالات، احساسات و موضوعات مورد علاقه مربوط می شود.


همینطور وقتی برای اولین بار به منزل شخصی وارد می شوید اطلاعات جدیدتری در مورد شخصیت وی با توجه به سر و وضع و دکوراسیون منزل او پیدا می کنید. اما اتاق خواب و تخت خواب شما چه؟ به نظر ما این بخش که بخشی خصوصی از زندگی شماست بیشتر از جاهای دیگر بیانگر روحیات و شخصیت شماست و به نوعی می تواند آینه‌ی تمام قدی برای درونی ترین لایه های شخصیت شما باشد. پس شاید برای خود شما هم جالب باشد تا بدانید که اتاق خواب و تختخواب شما در مورد شما چه می گویند!



1. تخت با بالشت های متعدد:

تزیین تخت خواب با بالش های رنگارنگ

اگر تعدادی زیادی بالشت روی تخت خواب شما است معمولاً به این معناست که شما عاشق چیزهای جالب در زندگی هستید و تخت خود را به عنوان قلعه خود می پندارید. این یعنی وقتی یک بالشت توجه شما را به خودش جلب کند و چشم شما را بگیرد چیزی نمیتواند جلوی شما را برای خریدن آن و اضافه کردنش به قلعه بالشت‌هایتان بگیرد. شما از لوکس بودن لذت می برید و احتمالاً از تشکهای لوکس هم استفاده می کنید و یا منتظر فرصت مناسب برای خرید یکی از آنها هستید.



2. تختی با روتختی سفید و فرمدار:

دکوراسیون اتاق خواب مینیمال با تخت خواب و روتختی سفید

شما یک مینیمالیست واقعی هستید که راحتی را در سادگی اتاق خواب می بینید. برای شما صرف بیش از 10 دقیقه برای مرتب کردن اتاق خواب و تختخوابتان احتمالاً معنی به جز اتلاف وقت ندارد. همچنین به نظر می رسد حتی نمی توانید ترک کردن اتاق خواب بدون مرتب کردن تختخواب را تصور کنید. هر چه رنگ ملحفه و روتختی شما به سفید نزدیکتر باشد احتمال اینکه شما آدمی کمالگرا باشید را بیشتر به ذهن متبادر می کند.




3. اتاق خواب هایی با طراحهای به روز و طرفدار مد:

چیدمان اتاق خواب مدرن مخصوص افراد منظم

شما از آن دسته افرادی هستید که به مد و به روز بودن بسیار اهمیت می دهید. از کمد لباس گرفته تا دکوراسیون اتاق کار. به همین دلیل است که احتمالاٌ تجربه زیادی در تهیه مبلمان و دکوراسیون دارید و در نتیجه دوستانتان همیشه برای تغییر دکوراسیون و مبلمان خود با شما مشورت می کنند. 

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون اتاق خواب به سبک مدرن و امروزی 



4. اتاق خوابی با گل و توجه به جزییات و غیره:

اتاق خوابی با دیزاین گل های خانگی

شما از آن افراد خوشگذرانی هستید که عاشق اوقات فراغت و تفریح در هر شرایطی است. شما دوست دارید همیشه بخندید و بخندانید و دوستهای فراوانی دارید. دوستان شما احتمالاً شما را فردی کاریزماتیک و جذاب میدانند. قطعا این صفات به همراه روحیه مهربان شما ناشی از انرژی فراوان درونی شماست.


پیشنهاد ما به شما این است که بخشی از این انرژی را صرف ابتکار و ساخت چیزهای اختصاصی خود برای اتاق خواب کنید.


5. رنگهای پر زرق و برق در اتاق خواب:

چیدمان اتاق خواب مجلل و پر زرق وبرق

رنگهای خنثی را فراموش کنید! اتنها چیزی که حس زیبایی دوستی شما را ارضا خواهد کرد رنگهای شاد و متنوع است. شما نیاز به فضایی برای نشان دادن شادی و هیجانات و جنب و جوش خود دارید. این اوج صفت ماجراجویی در شما را متبلور می کند. شما به اشتباهات اهمیت نمی دهید و دوست دارید هیجان تجربه ها را داشته باشید به همین خاطر است که همچین انتخابهای جسورانه ای داشته اید. روی خودتان به عنوان یک آدم خطرپذیر و جسور که آماده هر پیشرفتی است حساب کنید.



6. اتاق خوابی متشکل از رنگهای روشن و ملایم:

اتاق خوابی متشکل از رنگهای روشن و ملایم

این که شما از رنگهای روشن و ملایم در اتاق خواب خود استفاده کنید مخصوصاً اگر کنار تخت خواب خود یک آباژور هم گذاشته اید احتمالاً اتفاقی نیست. ما حدس می زنیم که شما آدمی رمانتیک هستید. احتمالاً زیاد زود هیجانی نمی شوید و این به دلیل شخصیت درونگرای شماست. اما اینکه شما احساسات زیادی را به راحتی از خود بروز نمی دهید به علت بی احساس بودن شما نیست، برعکس شما احتمالاً آدمی بسیار احساساتی هستید که اطرافیانتان نیز شما را به همین صفت و همچنین وفاداری می شناسند.



7. تختخوابهای با فریمهای بزرگ:

مدل های تخت خواب بزرگ برای خانه های لوکس

شما از آن دسته افراد هستید که از هر ایده‌ی کوچکی می توانند یک بیزینس بزرگ خلق کنند. یک موضوع کوچک را آنقدر و از زوایای متفاوت ببینند و بسط و توسعه دهند که تبدیل به مفهومی متفاوت با پیچیدگیهای خاص خود شود. شما آدمی خلاق هستید و دنبال فضایی برای نشان دادن آن هستید. شما به خاطر ذهن خلاقتان معمولاً پیرو مد و یا ایده های دیگران نیستید و دوست دارید همه چیز را از نو بیافرینید. با انگیزه فوق العاده خود همیشه سعی می کنید همراه با خود اطرافیانتان را نیز ارتقا دهید و باعث پیشرفت اطرافیانتان نیز باشید. به شما و دوستانتان تبریک میگوییم!


این ها تعدادی از انواع تخت خواب و اتاق خواب شاخص بودند که انواع خاصی از شخصیت را با توجه به علم روانشاسی به ذهن متبادر می کنند. هرچند ممکن است در انتخاب های اتاق خواب فقط سلیقه خودتان دخیل نبوده باشد ولی تا حدودی می توانید از این مطلب نتیجه گیری کنید و یا شاید اتاق شما ترکیبی از موارد بالا باشد. به نظر شما چقدر این مطلب با واقعیت شخصیت شما سازگار بوده؟ پاسخ را با ما در میان بگذارید.

1

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید