خانه اتاق خواب چیدمان اتاق خواب اتاق خواب شما مهمترین اتاق خانه‌ی شماست

اتاق خواب شما مهمترین اتاق خانه‌ی شماست

زمان مطالعه : 

4 دقیقه دقیقه

اتاق خواب شما جایی است که روزتان را در آن آغاز می‌کنید و شب هایتان را  به پایان می‌برید. تاثیراتی که  اتاق خواب شما بر روی کیفیت خواب، ارتباطات و حوزه‌های دیگر زندگی شما دارد انکار ناپذیر است. اگر شما آرامش را در اینجا پیدا نکنید، چه جای دیگری را می‌توان برای آرام گرفتن انتخاب کرد ؟!؟


شاید وقتش رسیده که دست به کار شوید و سر و سامانی به این مامن مهم زندگی‌تان بدهید، اینجا ما قصد داریم با به اشتراک گذاشتن چند نکته ساده و کاربردی در خصوص دکوراسیون و فنگ‌‎شویی اتاق خواب به شما  کمک کنیم تا خواب بهتری در شب و آرامش بیشتری در روز را تجربه کنید و امیدواریم مورد استفاده شما قرار بگیرد .



از شر چیزهای غیرضروری در اتاق خوابتان برای آرامش خلاص شوید

عکس اتاق خواب آرامش بخش

به یاد داشته باشید تنها وظیفه اتاق خواب ایجاد فضای آرامش و استراحت برای شماست پس دست به کار شوید و از شر  همه چیزهای نامرتبط به این موضوع خلاص شوید. میز اتو را جمع کنید، کامپیوتر را به اتاق دیگری منتقل کنید، وسایل ورزشتان را در کمد بگذارید، مجلات و کتاب ها را هم به جایشان برگردانید .



 آرامش با کیفیت و حداقل امکانات در اتاق خواب 

در خصوص خرید کالاهای خواب خود از تخت و مبلمان اتاق خواب گرفته تا پرده و ملحفه‌ها خساست به خرج ندهید. یک لایه پرده به پرده موجود اضافه کنید تا علاوه بر استفاده از زیبایی کنترل بیشتری روی نور اتاق داشته باشید.

بیشتر بخوانید: راهکار هایی ساده و ارزان برای کنترل نور با کمک پرده 

مقدار مبلمان موجود در اتاق را به آنچه که نیاز هست محدود کنید و صندلی، میز و مبل اضافه را خارج کنید، ترجیحا داشتن یک کمد لباس هم کفایت می‌کند. سعی کنید برای نورپردازی اتاق خواب خود از دو لامپ و همچنین دو آباژور همشکل یا هماهنگ با هم استفاده کنید .

 


رنگ آرامش را به دیوار های اتاق خواب خود بزنید

رنگ سال اتاق خواب ها​​​​​​​

 برای رنگ‌آمیزی دیوارها از رنگ های ملایم و گرمی استفاده کنید که علاوه بر ارضای احساس شما به رنگ پوستتان نیز بیاید. رنگهای قهوه‌ای، کرم و امثالهم معمولا انتخابهای خوبی هستند.

اما اگر مطمین نیستید چه رنگهایی برای آرامش شما مناسبتر هستند می‌توانید سری به گنجه‌ی لباسهایتان بزنید و ببینید که رنگهای انتخابی شما در خصوص لباس چه بوده است.



به تاهل در دکوراسیون اتاق خواب فکر کنید

عکس اتاق خواب رومانتیک

اگر فضای اتاق به شما اجازه می‌دهد دو صندلی و یا یک نیمکت دونفره در آن قرار دهید. سعی کنید از آیتم‌هایی در اتاق خوابتان استفاده کنید که تاکید بر جفت بودن داشته باشند. بنابراین به جای استفاده از آیتمهای تکی همه چیز را جفت انتخاب کنید یک جفت شمعدان، دو گلدان، دو مجسمه و ...


حتی اگر تنها هستید هم نگران نباشید اینطوری باعث می‌شود برای زندگی مشترک آینده‌تان بیشتر آماده شوید .


به هنر در دیزاین اتاق خواب اهمیت بدهید

عکس دکوراسیون اتاق خواب هنری

توجه داشته باشید اتاق خواب شما گالری نقاشی و یا آلبوم عکسهای خانوادگی نیست بنابراین خیلی گزیده و با حساست تعداد محدودی عکس و یا نقاشی را برای تزیین به کار بگیرید. می‌توانید نوشتن یک متن زیبا روی دیوار اتاقتان را هم تجربه کنید. سعی کنید از آیتم هایی استفاده کنید که هم شما و هم شریک زندگیتان بر سر مثبت بودن انرژی آنها اتفاق نظر دارید. 

بیشتر بخوانید: پنج عامل افزایش آرامش در دکوراسیون اتاق خواب 

امیدواریم این مطلب و پیشنهادات ما مورد توجه شما قرار بگیرد و از آنها استفاده کنید و ما را نیز از نتایج به دست آمده مطلع کنید.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید