خانه اتاق خواب اتاق خواب عروس راهنمای انتخاب جدیدترین رنگ اتاق خواب عروس در سال 2022

راهنمای انتخاب جدیدترین رنگ اتاق خواب عروس در سال 2022

زمان مطالعه : 

11 دقیقه

رنگ در دیزاین منزل بسیار اهمیت دارد. حال اگر قرار باشد رنگ اتاق خواب خود را انتخاب کنید که اهمیت آن دوچندان است چه بسا انتخاب رنگ اتاق خواب عروس! در این مقاله با هم با بهترین و جدیدترین ترکیب رنگها برای اتاق خواب عروس آشنا می شویم و یاد میگیریم چطور اتاق خوابی طراحی و رنگ آمیزی کنیم تا سالیان سال زیبا و روی مُد باشد. 

گزینه های زیادی برای رنگ اتاق خواب عروس وجود دارد ولی نباید از این نکته غافل شد که رنگی که در نهایت انتخاب می کنید تا حدی تحت تاثیر عواملی در ناخودآگاه ذهن شما بوده و نشان دهنده ی شخصیت، روحیه و حتی تصوری که شما از آینده دارید، است. 

از طرف دیگر با شروع زندگی مشترک و درگیری های روزمره، نقش دکوراسیون اتاق خواب شما در کاهش استرس و ایجاد فضایی آرامش بخش به دور از دنیای پر تکاپوی بیرون  افزایش می یابد. در این میان رنگ اتاق خواب شما در زمان شروع یک زندگی مشترک به عنوان عاملی تاثیرگذار بر روحیات و خلق و خوی شما از اهمیت بالایی برخوردار است. 

در ادامه به معرفی هشت ترکیب رنگ عالی و جدید برای اتاق خواب عروس می پردازیم که اگر هر یک از این رنگ ها در چیدمان اتاق خواب خود استفاده کنید، هیچ وقت دیزاین اتاق شما از مد نمیافتد. 


1. اتاق خواب عروس با تم صورتی تمشکی

رنگ صورتی تمشکی رنگی ظریف است که اگر از آن استفاده کنیم، یک اتاق خواب رمانتیک و زیبا به شما هدیه خواهد داد. شما می توانید با توجه به سلیقه خود طیف های روشن تر یا تیره تری از این رنگ را مورد استفاده قرار دهید. طیف های تیره تر این رنگ بیشتر شبیه رنگ بنفش هستند تا صورتی. اگر همسر شما معتقد است استفاده زیاد از رنگ صورتی الزاما ایده خوبی نیست، طیف های تیره تر گزینه مناسب تری خواهند بود. 

البته الزاما نیاز نیست که تنها از یک طیف از این رنگ در کل دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنید، بلکه می تواند از طیف های مختلف آن از صورتی روشن گرفته تا صورتی تمشکی تیره را بطور همزمان در اتاق خواب عروس به کار ببرید و شاهد ترکیب چشم نوازی باشید.

اتاق خواب عروس با تم صورتی تمشکی
2. اتاق خواب عروس داماد با تم کرم 

اگر به دنبال ایجاد فضایی رمانتیک بدون استفاده از رنگ هایی قوی همچون قرمز هستید، رنگ کرم انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. ترکیب رنگ های کرم و قهوه ای باعث هماهنگ به نظر رسیدن عناصر مختلف دکوراسیون اتاق خواب عروس با یکدیگر می شوند.

استفاده از رنگ هایی که یادآور کره زمین هستند، همچون قهوه ای و کرم، صلح و آرامش را به فضای منزل ما هدیه می دهند و جایی که این دو مولفه حضور داشته باشند، قطعا می توان حس و حال صمیمانه تری را تجربه کرد.

اتاق خواب عروس داماد با تم کرم
3. رنگ مشکی؛ یک ایده ناب برای اتاق عروس 

شاید رنگ مشکی آخرین رنگی باشد که برای دکوراسیون اتاق خواب عروس به ذهن شما می رسد اما از آنجا که رنگ مشکی یک رنگ بسیار قوی است، گزینه خوبی برای برجسته کردن برخی از عناصر دکوراسیون همچون یکی از دیوارهای اتاق یا میز کنار تختی است. همچنین می توانید با یک پالت رنگی سیاه و سفید که بطور خودکار جلوه ای رمانتیک به دکوراسیون می بخشد، فضایی متفاوت و باشکوه برای یک اتاق خواب عروس رقم بزنید.

رنگ مشکی؛ یک ایده ناب برای اتاق عروس
4. رنگ بنفش؛ یک انتخاب اشرافی برای اتاق خواب عروس

بنفش باشکوه ترین و شیک ترین رنگ در چرخه رنگ است و دلیلی ندارد دکوراسیون اتاق خواب عروس را از این شکوهمندی محروم کنیم. ترکیب رنگ بنفش با طلایی فضایی کلاسیک و رمانتیک برای شما رقم خواهد زد. اگر می خواهید بدون استفاده از عناصر دکوراسیون پر زرق و برق و مجلل، فضایی باشکوه خلق کنید می توانید از رنگ های جواهرات همچون سبز زمردی، آبی یاقوتی و زرد لیمویی در کنار رنگ بنفش بهره بگیرید و به نتیجه دلخواه برسید. شمایی که در حال مطالعه این مقاله هستید، برایتان ضروری است که با رنگ بنفش و کاربرد های آن بیشتر و کامل آشنا شوید. به شما توصیه می کنیم مقاله " هر آنچه که باید برای داشتن اتاق خواب بنفش بدانید " را از دست ندهید


5. آبی؛ رنگی که هیچ وقت از مد نخواهد افتاد

اگر یک پالت رنگی خنثی برای دکوراسیون اتاق خواب عروس انتخاب کنیم، در کنار آن نیاز به یک رنگ قوی تر برای جان بخشیدن به دکوراسیون خواهیم داشت بدون اینکه تضاد زیادی ایجاد کند. آبی کم رنگ می تواند گزینه خوبی باشند. طیف های تیره تر از این رنگ برای زمانی که می خواهید یک پالت رنگی قوی برای دکوراسیون انتخاب کنید، کاربرد بیشتری خواهند داشت چرا که باعث خواهند شد تمام عناصر دکوراسیون جادویی و برجسته شوند.

آبی؛ رنگی که هیچ وقت در اتاق خواب عروس  از مد نخواهد افتاد


6. نارنجی؛ ایده برای رویاپردازی در اتاق خواب 

احتمالا رنگ نارنجی به نظر شما خیلی هم رنگ رمانتیکی به نظر نمی رسد اما ترکیب آن با رنگ هایی قوی همچون آبی تیره، فضایی جذاب و رویایی خلق خواهد کرد. اگر به دنبال استفاده از طرح های گل دار در دکوراسیون هستید، گل هایی به رنگ نارنجی در زمینه ای سفید یا صورتی روشن را به شما پیشنهاد می کنیم تا فضایی پر از زندگی را برای شما فراهم کنند.


7. خاکستری؛ رنگی با هزاران مکمل ناب برای اتاق عروس

آیا تا به حال به ترکیب رنگ صورتی و خاکستری با هم فکر کرده اید؟ این ترکیب به طور طبیعی یک ترکیب رمانتیک محسوب می شود. طیف های رنگ صورتی فضایی عاشقانه را در یک پس زمینه برجسته به رنگ خاکستری خلق می کنند. رنگ خاکستری یک رنگ خنثی است و درنتیجه به دیگر رنگ ها در دکوراسیون اتاق خواب عروس اجازه دیده شدن و خودنمایی می دهد. رنگ خاکستری قدرت سازگاری و تطابق بالایی با بسیاری از رنگ ها دارد، بنابراین گزینه های زیادی برای دیگر عناصر دکوراسیون اتاق خواب خود خواهید داشت. 

خاکستری؛ رنگی با هزاران مکمل ناب برای اتاق عروس
8. قرمز؛ فقط برای عاشقان واقعی!

رنگ قرمز از آن دسته از رنگ ها است که وقتی با هدف ایجاد محیطی گرم، صمیمی و رمانتیک از آن در دکوراسیون اتاق خواب استفاده می کنید، امکان ندارد نتایج رضایت بخشی حاصل نشود چرا که رنگ قرمز به نوعی عاشقانه ترین رنگ ممکن در چرخه رنگ است. در این راستا فقط کافی است از این رنگ به نسبت مناسب در پالت رنگی اتاق خواب عروس استفاده شود. بسیاری از افراد ترجیح می دهند از رنگ قرمز تنها برای برجسته کردن برخی عناصر دکوراسیون استفاده کنند و برخی دیگر درصد بیشتری از پالت رنگی دکوراسیون اتاق خواب را به این رنگ اختصاص می دهند.

قرمز؛ فقط برای عاشقان واقعی در اتاق خواب عروس ​​​​​​​
از این که تا پایان این مقاله با ما در مجله پیت کت همراه بودید، بسیار سپاس گزاریم. امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید یک دکوراسیون جذاب و عالی برای شروع زندگی مشترک خود بسازید

خرید اقساطی سرویس خواب عروس

سرویس خواب عروس، مهم ترین کالای موجود در لیست جهیزیه برای اتاق خواب عروس و داماد است. که به خاطر تفاوت سلیقه ها مدل های متنوعی دارد. در این مجموعه برای شما همراهان پیت کت سعی کردیم تمام انواع سرویس خواب های عروس (از سرویس خواب سلطنتی و مدرن یا سرویس خواب سفید هایگلاس گرفته تا سرویس خواب های کشودار و لمسه دار) را جمع آوری کنیم. لطفا اگر قصد تکمیل جهیزیه خود را دارید قبل از نهایی کردن تصمیم خود سری به این مجموعه ارزنده بزنید.
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید