خانه اتاق خواب اتاق خواب مدرن معرفی 7 تخت خواب تاشو یک نفره مدرن

معرفی 7 تخت خواب تاشو یک نفره مدرن

زمان مطالعه : 

10 دقیقه

انتخاب عناصر دکوراسیونی با طراحی ای بهینه، اولین قدم برای داشتن یک دکوراسیون اتاق خواب مینیمال و کاربردی است.

در بین عناصر مختلف، تخت خواب تاشو برجسته ترین تاثیر را در استفاده بهینه از فضای اتاق خواب دارد چرا که جایگزین تخت خواب می شود؛ عنصری از چیدمان اتاق خواب که بیشترین بخش از فضای آن را به خود اختصاص می دهد. به همین دلیل داشتن انتخابی مناسب اهمیت زیادی پیدا می کند. با توجه به این موضوع تصمیم گرفتیم در این مقاله از مجله تخصصی دکوراسیون پیت کت به  معرفی 7 تخت خواب تاشو یک نفره مدرن بپردازیم. اگر شما هم قصد خرید این وسیله اتاق خواب را دارید، در ادامه با ما همراه باشید. 


1. ست تخت خواب تاشو یک نفره 

اگر به دنبال ارتقای انسجام و تناسب دکوراسیون اتاق خواب خود هستید، تخت خواب تاشویی را انتخاب کنید که به همراه عناصر دیگری شامل میز تحریر، کتابخانه و میز آرایش طراحی و عرضه می شود. با انتخاب یک ست تخت خواب تاشو یک نفره، فضای خالی قابل توجهی در اتاق خواب تان خواهید داشت که جریان انرژی در محیط را بهبود می بخشد و جلوه ای آرامش بخش و مینیمال برای شما به ارمغان می آورد. در این راستا تخت خواب تاشو یک نفره KN12 بلج شامل یک تخت خواب تاشو یک نفره، میزتحریر، کتابخانه و میز آرایش یکی از برترین گزینه های پیش روی شما است. این تخت خواب تاشو یک نفره در کنار ایجاد فضای استراحت، فضای مطالعه و همچنین ذخیره سازی مورد نیاز شما را نیز تامین می کند.

ست تخت خواب تاشو یک نفره

بیشتر بخوانید: آشنایی با معایب تخت خواب تاشو 


2. تخت خواب تاشو یک نفره مینیمال

اگر فضای کوچکی به عنوان اتاق خواب در اختیار دارید یک تخت خواب تاشو یک نفره مینیمال که طراحی بهینه ای دارد و فضای زیادی به خود اختصاص نمی دهد، انتخاب مناسب تری برای چیدمان اتاق خواب تان خواهد بود. تخت خواب تاشو یک نفره مدل FH201 از برترین گزینه هایی است که برای شما روی میز قرار دارد. این تخت خواب تاشو یک نفره کمترین فضای ممکن از اتاق خواب را به خود اختصاص می دهد و درنتیجه فضای خالی زیادی در اختیار شما قرار می دهد که از آن می توانید به عنوان فضای مطالعه یا برای تامین فضای ذخیره سازی مورد نیازتان استفاده کنید. 

تخت خواب تاشو یک نفره مینیمال


3. تخت خواب تاشو یک نفره + کتابخانه خانگی

این تخت خواب تاشو یک نفره  هم همچون مدل قبلی انتخابی مناسب برای یک اتاق خواب کوچک است. چرا که به فضای زیادی برای نصب نیاز ندارد و اما تفاوت آن با مدل قبلی در داشتن کتابخانه خانگی و شلف های دیواری است. تخت خواب تاشو یک نفره مدل Kepler 200 x این ویژگی ها را دارا است و دو کاربرد تخت خواب و کتابخانه خانگی را برای شما خواهد داشت. 

تخت خواب تاشو یک نفره


4. تخت خواب تاشو یک نفره نوجوان

اگر به دنبال انتخاب تخت خواب تاشو برای اتاق خواب نوجوان هستید، بهتر است انواعی که فضای مطالعه هم در اختیار فرزندتان قرار می دهند را در اولویت قرار دهید چرا که به دلیل داشتن میز کم جا دیواری، فضای خالی بیشتری خواهید داشت. تخت خواب تاشو یک نفره KT 306، عنصر سه کاره ای از دکوراسیون است که فضای استراحت، فضای ذخیره سازی و همچنین فضای مطالعه ای کاربردی و بهینه را برای شما فراهم می کند. 


5. تخت خواب تاشو یک نفره افقی

با شنیدن نام تخت خواب تاشو یک نفره، ذهن اغلب افراد به سمت انواع عمودی آن می رود اما نوع افقی آن هم در لیست پرطرفدارترین ها قرار دارد چرا که انتخاب مناسب تری برای اتاق خوابی است که به دلیل ارتفاع پایین دیوارهای آن خرید تخت خواب تاشو یک نفره عمودی برای آن تصمیم مناسبی نخواهد بود. تخت خواب تاشو یک نفره افقی KN15 بلج، ترکیبی از تخت خواب، میز تحریر و قفسه ها و کمدهایی است که فضای ذخیره سازی بسیار زیادی برای وسایل مختلف شما در اختیارتان قرار می دهند. با قرار گرفتن این عنصر کاربردی در یک سمت اتاق، عملا بقیه بخش های اتاق خالی می مانند تا شما آنطور که می خواهید برای طراحی دکوراسیون آن برنامه ریزی کنید. 

تخت خواب تاشو یک نفره افقی


6. تخت خواب تاشو یک نفره + کمد

اگر انتظار شما از تخت خواب تاشو یک نفره، به فضای استراحت و فضای ذخیره سازی محدود می شود، تخت خواب تاشو یک نفره KN10 بلج انتخاب بهینه ای برای دکوراسیون اتاق خواب شما خواهد بود. در طراحی این تخت خواب تاشو یک نفره، تخت خواب، دراور، کمد لباس و همچنین شلف های دیواری تعبیه شده اند تا با یک تیر،چهار نشان بزنید. طراحی و ترکیب رنگ این تخت خواب تاشو یک نفره، از آن گزینه مناسبی برای اتاق خوابی با دکوراسیون کلاسیک، مدرن و همچنین مینیمال ساخته است. 

تخت خواب تاشو یک نفره + کمد


7. تخت خواب تاشو یک نفره با جلوه ای کلاسیک

آخرین مدل از تخت خواب تاشو یک نفره که قصد داریم به بررسی آن بپردازیم، تخت خواب تاشو یک نفره دیواری مدل KN20 بلج است که با جلوه چوبی ای که دارد، انتخاب مناسبی برای اتاق خوابی با دکوراسیون کلاسیک است. البته طراحی این عنصر ساده و در عین حال پیچیده ی دکوراسیون ترکیبی از دو سبک مینیمال و کلاسیک است و به همین دلیل انتخاب مناسبی برای دکوراسیون مینیمال هم محسوب می شود. 

تخت خواب تاشو یک نفره با جلوه ای کلاسیک
به پایان این مقاله از مجله تخصصی دکوراسیون پیت کت با معرفی 7 مدل برتر از تخت خواب تاشو یک نفره رسیدیم. امیدواریم که مدل های معرفی شده به شما در داشتن انتخابی رضایت بخش کمک کنند. شما هم می توانید در بخش نظرات تجربیات خود از خرید این عنصر کلیدی از دکوراسیون اتاق خواب را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید و ادامه دهنده ی این مقاله باشید.

1

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران
  • snavidb93
    23 مهر 00

    سلام این مدل تخت و راحتی خیلی عالیه خصوصا الان که خونه ها کوچیکتر شدن و فضای کافی ندارن میتونه خیلی موثر باشند ممنون بابت مقاله و معرفی مدلهای مختلف

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید