خانه دکوراسیون پذیرایی راهنمای خرید جا کفشی به همراه معرفی مرکز خرید اینترنتی

راهنمای خرید جا کفشی به همراه معرفی مرکز خرید اینترنتی

زمان مطالعه : 

10 دقیقه

جاکفشی مناسب چه ویژگی‌ها و مشخصاتی دارد؟ چه استانداردهایی را برای خرید جاکفشی باید مدنظر قرارداد؟ آیا می‌توان به خرید اینترنتی جا کفشی اعتماد کرد؟

خانواده ها معمولاً جا کفشی متناسب با نیاز و سلیقه خود را انتخاب می‌کنند. مدل های مختلف جاکفشی با تنوع طرح و رنگ در بازار موجود است. جا کفشی فقط برای نگهداری کفش و دمپایی و کتونی و صندل و واکس کفش و پاشنه کش نیست. بلکه در چیدمان و دکوراسیون منزل با توجه به طراحی و رنگ نقش دارد. 

گاهی با قرار دادن اشیا تزینی و آینه در عوض کردن فضای خانه ایفا نقش می‌کند. با قرار دادن یک گلدان طبیعی یا مصنوعی  بر روی آن علاوه بر تغییر فضا در روحیه افراد در هنگام ورود و خروج از خانه موثر است.

افراد برای محافظت از کفش های خود و جلوه زیبا دادن به منزل و جلوگیری از بخش بوی پا ناشی از عرق کردن در کفش و انتشار آلودگی های ناشی از کفش از جا کفشی استفاده می‌کنند که با طراحی زیبا و جالب این مجموعه، در فضای خانه شادی و طراوت را به  وجود می‌آورد.

جا کفشی را برای راحتی و هارمونی با دکوراسیون منزل به همراه یک آینه قدی و بلند که افراد تیپ و استایل خود را هنگام پوشیدن کفش مشاهده کنند در کنار در ورودی از داخل یا خارج از منزل قرار می‌دهند. 


نکات مهم در خرید جا کفشی مناسب

برای خرید جا کفشی مناسب باید به رنگ، ابعاد و تعداد محفطه های نگهداری کفش  و در باز یا بسته بودن مجموعه جا کفشی با توجه به نیاز و سلیقه خودتان توجه داشته باشید. 

نکات مهم در خرید جا کفشی مناسب

سعی کنید به متریال فلزی یا چوبی و ام دی اف به کار رفته در مجموعه جا کفشی نیز توجه لازم را داشته باشید،  تا با کمترین خسارت  مالی و جسمی مواجه شوید. همچنین هنگام استفاده از جاکفشی توجه کنید که کفش های دم دستی تر در طبقات بالاتر قرار بگیرد که دسترسی به آن ها راحت تر باشد.


انواع جا کفشی مناسب برای خانه های ایرانی

با توجه به مورد استفاده و نیاز خانواده های ایرانی در بازار انواع متعددی از جاکفشی طراحی و تولید شده که با توجه به فضایی که در اختیار دارید می‌توان از آن ها بهره ببرید. از میان این مدل ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 


جا کفشی آینه دار

این مدل ها که محبوبیت زیادی بین افراد دارند، به دلیل وجود آینه روی در جا کفشی، علاوه بر بزرگتر نشان دادن  خانه، می توان هنگام بیرون رفتن، از آینه برای آراستن ظاهر خود استفاده کرد.

جا کفشی آینه دار


جا کفشی کلاسیک 

همانطور که از نامشان مشخص است، این نوع از جاکفشی برای ست کردن با دکوراسیون به سبک کلاسیک و آنتیک گزینه مناسبی است. این جاکفشی ها علاوه بر داشتن ظاهری شیک، فضای زیادی را برای قرار دادن کفش های مختلف تابستانی و زمستانی در اختیار افراد قرار می دهند.

جاکفشی کلاسیک


جا کفشی مدرن 

این مدل ها برای منازلی که دکوراسیون فانتزی دارند، علاوه بر ایجاد جلوه ای مناسب، می توانند کاربری های دیگری نیز مانند جا لباسی یا آینه داشته باشند. می‌توان با وسایل تزیینی و گلدان بر فانتزی بودن آن افزود.

جا کفشی مدرن 


جا کفشی ایستاده

این جاکفشی ها با توجه به فضای کمی که اشغال می کنند، می توانند بهترین انتخاب برای فضاهای آپارتمانی کوچک در نظر گرفته شوند. 

جا کفشی ایستاده فلزی

بیشتر بخوانید: نکاتی که باید در چیدمان آپارتمان های کوچک حتما رعایت کنیم 


جا کفشی دیواری

جاکفشی های دیواری یکی دیگر از مدل های نسبتا پرطرفدار برای متراژهای کم می باشد. جاکفشی با حجم اشغال فضای کم از مزیت های این مدل‌ها می توان به امکان قرار دادن تعداد کفش های زیاد درداخل آن اشاره کرد. 

جا کفشی دیواری


جاکفشی صندلی یا نشیمن دار 

این جاکفشی داری محلی برای نشستن و عوض کردن راحت کفش در حالت نشستن است. جنس این جا کفشی به دلیل تحمل وزن فرد که باید در جای تعبیه شده بشیند معمولاً از چوب است. از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. وزن این جاکفشی  نسبتاً سنگین است. در رنگ های متناسب با دکوراسیون منزل تهیه می‌شود.

جاکفشی صندلی یا نشیمن دار 


جاکفشی داشبوردی 

این جاکفشی مانند داشبورد ماشین دارای جاهایی برای قرار دادن اشیا و لوازم نگهداری کفش است. البته در این جایگاها می‌توان گلدان و اشیا تزیینی قرار داد.

جاکفشی داشبوردی 


جاکفشی آپارتمانی 

جاکفش های که برای محیط آپارتمان تعبیه شده است. معمولاً طراحی ساده برخوردار است. متناسب با محیط آپارتمان است.

جاکفشی آپارتمانی 


جاکفشی پلاستیکی

این نوع جاکفشی از پلاستیک فشرده یا  فایبر گلاس تهیه شده که حمل و نقل آن به دلیل وزن کم آسان است. از استحکام خوبی برخوردار است در صورتیکه در تماس مستقیم با آفتاب قرار نگیرد.

جاکفشی پلاستیکی


خرید جاکفشی اینترنتی

امروزه مشغله های فراوانی که افراد با آن روبرو هستند، باعث شده که ساعات زیادی را بیرون از خانه و در محل کار و حتی در ترافیک های سنگین سپری کنند. از این رو روش های مرسوم خرید مانند مراجعه حضوری به فروشگاه های مختلف و جستجو در میان آن ها، با روش های سریع تر و آسان‌تری از جمله خرید اینترنتی جایگزین شده است. به همین منظور فروشگاه‌های اینترنتی مختلفی مانند بلج با آدرس اینترنتی www.bolej.ir برای رفاه حال خانواده ها، مجموعه ای از بهترین و با کیفیت‌ترین انواع جاکفشی را برای فروش اینترنتی ارائه کرده اند.  

شما با مراجعه به سایت معتبر بلج می‌توانید مدل های جدید و زیبای جاکفشی را با اطمینان از اصالت و مرغوبیت آن تهیه کنید. خرید آنلاین جاکفشی همچنین امکان برخورداری از تخفیف های سایت و یک خرید ارزان قیمت و مناسب را به شما می‌دهد.

و در پایان لازم است بگوییم که جا کفش ها را برای محافظت از کفش، کتانی و صندل، دمپایی و نگهداری وسایل محافظ کفش مانند واکس، متناسب با دکوراسیون منازل با متریال همچون چوب،فلز، پلاستیک در ابعاد و رنگ های متنوع تهیه می‌کنند و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. مشتریان با حق انتخاب و خرید متنوع روبرو هستند.

از این که تا پایان این راهنمای خرید برای انتخاب بهترین مدل جاکفشی مناسب آپارتمان های امروز با ما در مجله اینترنتی پیت کت همراه بودید از شما سپاس گذاریم.

برچسب ها:
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید