خانه دکوراسیون پذیرایی وسایل پذیرایی راهنمای خرید اینترنتی میز کنسول مدرن

راهنمای خرید اینترنتی میز کنسول مدرن

زمان مطالعه : 

6 دقیقه

آیا مایل هستید تغییرات جدیدی در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید و به دنبال خرید میز کنسول مدرن هستید؟ آیا بدنبال دستیابی به اطلاعاتی همانند چه میز کنسولی برای منزلم مناسب است، هستید؟

آیا می خواهید با تکنیک هایی در رابطه با خرید اینترنتی میز کنسول مدرن آشنایی پیدا کنید؟ با این مقاله کوتاه همراه ما باشید تا پاسخ سوالاتتان را به دست آورید.

میز کنسول چیست؟ 

میزهای کنسول بخشی از مبلمان دکوراسیون پذیرایی هستند که تقریباً می توان آنها را در هر مکانی از خانه قرار داد و از آنها به عنوان مرکز دکوراسیون منزل بهره برد. میزهای کنسول به دلیل تطبیق پذیری و سازگاری بالایی که دارند، به راحتی می توان از آنها در هر گوشه از منزل (از دکوراسیون هال و پذیرایی گرفته تا راهرو و ...) بهره برد. این میزها قابلیت استفاده زیادی مانند استفاده تزیینی دارند. میزهای کنسول جز وسایلی هستند که اکثرا از آنها برای تغییر دکوراسیون منزل استفاده می شود. 

میز کنسول چیست؟ 


چگونه میز کنسول مدرن مناسب خود را انتخاب کنم؟

امروزه میز کنسول مدرن یکی از وسیله های شیک و چشم نواز منازلی که دکوراسیون مینیمالیسم، مدرن و ساده دارند، به حساب می آیند. به همین منظور در ادامه شما را با تکنیک هایی درباره نحوه انتخاب میز کنسول مدرن مناسب دکوراسیون پذیرایی منزلتان آشنا می کنیم.

1) مهم است که قبل از خرید میز کنسول مدرن نحوه استفاده خود از آن را معین کنید. بسیاری از افراد در هنگام خرید مبلمان خود از میز کنسولی خوششان می آید و آن را خریداری می کنند، اما پس از تحویل اجناس به این مسئله فکر می کنند که این میز برای کدام قسمت منزل قابل استفاده است. زمانی که شما مشخص می کنید این میز چه کاربردی خواهد داشت؟ و سپس به خرید می روید، در واقع  از اتلاف زمان، انرژی و هزینه خود جلوگیری کرده اید. پس قبل از خرید از خود سوالاتی مانند میز کنسول مدرن خریداری شده برای کدام قسمت قابل استفاده است را حتما بپرسید.

میز کنسول مدرن

2) به متریال ها و موادی که در ساخت میز کنسول مدرن استفاده شده توجه کنید. برای این منظور باید به دکوراسیون منزل خود و نوع مبلمانی که خریداری کرده اید، توجه داشته باشید. اگر در ساخت مبلمان شما از متریال فلزی استفاده شده بهتر است از میز کنسول فلزی استفاده کنید. یا اگر فضای داخلی اتاق خواب شما تماما چوب یا ام  دی اف است، بهتر است میز کنسول مدرن چوبی یا گزینه مناسب تر میز کنسول ام دی افی خریداری کنید. 

بیشتر بخوانید: هر آنچه که درباره ام دی اف و مزایای آن لازم است بدانید 

خرید میز کنسول مدرن چوبی

3) به سایز و اندازه میز کنسول انتخابی خود توجه کنید. متناسب با فضایی که تمایل دارید از میز کنسول استفاده کنید، میز مدنظرتان را برگزینید. به عنوان مثال اگر فضای کوچکی در اختیار دارید می توانید از میز کنسولی کوچک و نقلی مانند تصویر پایین استفاده کنید

میز کنسول مدرن و کوچک

4) به رنگ میزی که انتخاب می کنید، توجه داشته باشید. قبل از خرید میز کنسول مدرن باید هارمونی رنگ مکانی که می خواهید برای آن میز کنسول تهیه کنید، را در نظر بگیرید. سعی کنید از رنگ های ساده مانند مشکی یا سفید استفاده کنید، این رنگ ها هرگز از مد نمی افتند. 

از میز کنسول مدرن در کجا استفاده کنم؟

خرید میز کنسول مدرن برای هر دکوراسیونی ضروری است. این میزها برای فضاهای کوچک و باریک مانند درب ورودی منازل مناسب هستند.  میزهای کنسول در انواع شکل ها و اندازه هایی وجود دارند، و شما می توانید از آن تقریبا در هر اتاق استفاده کنید. 

میز کنسول مدرن

لزومی برای استفاده میز کنسول در مقابل دیوار وجود ندارد و شما متناسب با  اندازه و سبک اتاق و نحوه قرارگیری مبل هایتان می توانید از آنها در فضاهای مختلف بهره ببرید. به عنوان مثال با قرار دادن میز کنسول در پشت مبل یا حتی استفاده از آن به عنوان یک تقسیم کننده بصری می توانید از آن برای جدا کردن بخش های مختلف اتاق بهره ببرید.  در ادامه شما را با اماکنی که می توان از میز کنسول مدرن در آنها استفاده کنید،  آشنا می کنیم.

​​​​​​​خرید انواع میز کنسول مدرن ​​​​​​​
درب ورودی

میز کنسول برای ورودی های کوچک و باریک مناسب است. شما می توانید برای این فضاها از میزهای کنسول کشودار برای قرار دادن دفترچه یادداشت، خودکار و کلید و وسایل دیگر استفاده کنید. و روی میز را با تابلو یا آینه زیبا تزیین نمایید. 

اتاق خواب

شما می توانید از میز کنسول مدرنی مانند مدلی که در تصویر برای شما آورده ایم در اتاق خوابتان استفاده کنید. و آن را با قاب های عکس خانوادگی، کتاب ها و مجلات، باکس های زیبای تزیینی یا شمع های عطری تزیین کنید.

میز کنسول ام دی اف مدرن
هال و پذیرایی 

شما می توانید در یک فضای نشیمن با طرح مدرن از یک میز کنسول مدرن استفاده کنید تا بخش های مختلف هال را از یکدیگر جدا کنید یا زیبایی آن را دوچندان نمایید.  همچنین، می توانید میز کنسول را با ظرف های شیشه ای یا شیشه های مدرن و زیبا، گلدان ها و یا آباژورهای مدرن تزیین کنید. 

میز کنسول مدرن
اتاق کار

در دنیای امروز برخی از ما اتاق مخصوصی به کار و شغل خود اختصاص داده ایم. شما می توانید در اتاق کار خود از میز کنسول مدرن بهره ببرید. و از قفسه های آن برای قرار دادن لوازم کار خود مانند پرونده ها، پوشه ها، دوربین عکاسی و غیره استفاده کنید.  یا می توانید از یک میز کنسول باریک به عنوان میزی برای دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید.

میز کنسول مدرن
حمام و توالت 

شما می توانید از میز کنسول مدرن باریک و براق در حمام برای قرار دادن یک گلدان گل استفاده کنید. حتی ممکن است برخی از کرم های دستی معطر یا عطرهای خود را روی آن قرار دهید و فضای زیبایی ایجاد کنید.

نتیجه گیری

شما می توانید میز کنسول مدرن مدنظرتان را با قیمتی ارزان و مناسب از فروسشگاه اینترنتی بلج با آدرس اینترنتی www.bolej.ir خریداری کنید. برای دستیابی به این منظور می توانید از راهنمای خرید اینترنتی میز کنسول مدرن استفاده کنید و محصول مدنظرتان را طبق آن تهیه کنید. در انتها، اگر نظر و پیشنهادی در زمینه انتخاب و خرید میز کنسول دارید با ما و دیگر مخاطبان مجله اینترنتی پیت کت، در میان بگذارید

در این باره بیشتر بخوانید

برچسب ها:
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید