خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب تشک طبی بهتر است یا تشک طبی فنری؟

تشک طبی بهتر است یا تشک طبی فنری؟

زمان مطالعه : 

4 دقیقه دقیقه

یکی از عمده ترین سوال هایی که ذهن بسیاری از خریداران تشک در فروشگاه ها یا تحقیق در موتورهای جستجوی اینترنتی مشغول کرده است، بحث ارجحیت تشک طبی یا طبی-فنری بر یکدیگر است. سوالی که می تواند به یک چالش ذهنی تبدیل شده و ساعت ها زمان را صرف خود کند .

این بار ما در مجله اینترنتی پیت کت تصمیم گرفتیم به این سوال مهم پاسخ بدهیم تا بتوانید از سر این دوراهی عبور کنید. حال اگر این که تشک طبی بهتر است یا تشک فنری ذهن شما را هم برای خرید تشک به خود مشغول کرده است، ما را در ادامه این نوشتار کوتاه که به بررسی مهمترین عوامل تعیین کننده در انتخاب تشک های طبی یا طبی فنری نسبت به می پردازیم، دنبال کنید.



نرمی یا سفتی... مسئله این است!!!    

اگر شما هم از افرادی هستید که قصد خرید یک تشک یک نفره را دارید، قطعا می توانید به این سوال پاسخ دهید که تشک نرم را می پسندید یا سفت. اما اگر درحال برنامه ریزی برای خرید یک تشک دو نفره هستید، حتما قبل از هر گونه انتخابی  با همسر خود مشورت کنید. چون در هر سطحی از قیمت، همیشه تشک طبی سفت تر و تشک طبی فنری نرم تر خواهد بود.   



تاثیر اعداد شناسنامه بر انتخاب نوع تشک؟؟؟

توجه به سن از پارامترهای مهم دیگر در انتخاب یک تشک مناسب است.


معمولا به افراد با سن بالا تشک طبی توصیه و به جوان ترها تشک های طبی فنری پیشنهاد می شود.


این نکته نیز قابل ذکر است که تشک صرفا فنری به هیچ کدام از دو گروه فوق پیشنهاد نشده و به دلیل وزن کمتر و انعطاف بیشتر بهتر است صرفا برای کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار گیرد.


 تشک را با عقربه های ترازو تنظیم کنید!  

وزن مناسب هر تشک

هر تشک باید به همراه خود یک راهنمای خرید داشته باشد که شامل اطلاعاتی مانند مجموع وزنی که آن تشک می تواند تحمل کند را در آن قید کرده باشند. اما به طور کلی توصیه می شود برای مجموع وزن بیشتر از 200 کیلوگرم از تشک طبی استفاده شود.



چقدر به سلامت ستون فقرات خود مطمئنید؟!

آسیب های تشک بی کیفیت بر ستون فقرات

در صورتی که با احساس درد در نواحی مختلف بدن نظیر کتف و گردن مواجه هستید یا دچار مشکلات در ستون فقرات خود هستید، حتما قبل از انتخاب و اقدام برای خرید تشک با متخصص ارتوپد یا کارشناسان متخصص در این زمینه مشورت کنید تا نوع تجویز برای تشک طبی یا طبی فنری را تعیین کرده و عوارض احتمالی که ممکن است در آینده به وجود آید، جلوگیری شود.



قیمت تشک... و دیگر هیچ!

اگر هزینه ای که برای خرید تشک کنار گذاشته اید کمتر از 800 تا 900 هزار تومان است، توصیه ما انتخاب تشک طبی فنری است و  پیشنهاد می کنیم سراغ تشک های طبی نروید. چون اصولا مواد تشکیل دهنده تشک های طبی قیمت بالایی دارند و در مبالغ پایین تشک های طبی، عموما از یونولیت یا مواد با کیفیت های خیلی پایین استفاده می شود که می تواند سلامت و آرامش شما را به خطر اندازد.

تا به این جا شما با مواردی که باعث می شود بتوانید بهترین تصمیم برای خرید یک تشک خود را بگیرد آشنا شدید و الان کافیست با بهترین مدل های تشک از بهترین مارک های تشک آشنا شوید که برای این نیز ما برایتان پیشنهادی داریم، کافیست وارد وب سایت فروشگاه اینترنتی بلج شوید تا با انواع تشک های طبی و طبی فنری رو به رو شوید و به آسانی آنها را با هم مقایسه کنید و تصمیم بگیرید و حتی اگر وقت کافی دارید سری به فروشگاه حضوری بلج هم بزنید تا تشک ها را از نزدیک تست کنید تا با خیالی آسوده حرید کنید.

بیشتر بخوانید: کدام مارک تشک بهتر است؟ 

 و در نهایت از شما می خواهیم اگر تجربه‌ای در خصوص خرید و یا استفاده از تشک‌های طبی یا طبی-فنری دارید، آن را با  ما به اشتراک بگذارید.

برچسب ها:
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید