خانه پیت کت معرفی و بررسی برندها کدام مارک تشک بهتر است؟

کدام مارک تشک بهتر است؟

زمان مطالعه : 

12 دقیقه

خیلی از افراد اطلاعات کافی را برای تهیه یک تشک خوب و مناسب ندارند. نمی¬دانند کدام مارک تشک بهتر است؟ مارک¬های بهتر تشک چه ویژگی و مزیت‌ هایی دارند؟ 

آیا میتوان بر روی هر تشکی خواب راحت و بدون استرس داشت؟ آیا هر مارکی پاسخگو نیاز و خواسته آن¬ها است؟ ما دراینجا به خیلی از سوالات و دغدغه های ذهنی شما در مورد کدام مارک تشک بهتراست؟ پاسخ می دهیم. 

تشک ها باتوجه به موادی که در ساخت آنها استفاده میشود و رنگ و کیفیت به انواع مختلف با قیمتهای متفاوت تقسیم میشوند.

کدام مارک تشک بهتر است؟ از قدیم گفتن "هرچه قدر پول بدی همون قدر آش می¬خوری" پس برای تهیه یک تشک با مارک و برند مناسب به همراه کیفیت باید هزینه پرداخت کرد. 

بهترین برند تشک کدام است؟ 

به طور مثال فردی که در سنین جوانی با وزن حدود بین 50-80 با قد حداکثر 180 است. برای خواب راحت و بدون ترس و استرس، احتمالاً باید یک تشک طبی با روکش ژاکارد بدون فنر استفاده کند.

 اما فردی دیگر با 70 سال سن و وزن بین 70-85 که از عارضه کمر درد رنج میبرد به تشک مموری فوم که قابلیت ارتجاعی ندارد  احتیاج دارد. 

این مثال ها گویای آن است که هر تشکی متناسب با قشر و افراد خاص و نیازهای آنها است. هر مارکی متناسب با افراد جامعه هدف خود بهترین و مرغوبترین تشک را تولید و روانه بازار می¬کند. به همین دلیل دقیقا نمیتوان مارک خاصی را به عنوان بهترین مارک مشخص کرد. 

اگر در هنگام بیدار شدن از خواب در بدن خود احساس خستگی و کوفتگی می‌کنید، حتماً تشک خود را عوض کنید. جای خواب نامناسب می‌تواند سبب آسیب رسیدن به مهرههای کمر و گردن و همچنین ستون فقرات شود. برای داشتن خواب راحت حتماً با داشتن اطلاعات و آگاهی لازم برای خرید محصولات های طبی یا فنری تشک مناسب اقدام کنید.

انواع تشک   

انواع تشکی که میتوانند با توجه به نیاز شما پاسخگوی کار شما باشند. با استفاده عالی¬ترین مواد اولیه و با استفاده از ماشین آلات جدید و مدرن تولید میشوند تا خواب راحتی را برای مشتریان و مخاطبین خود فراهم سازند که شامل:

- طبی: توصیه پزشکان به افراد دارای کمر درد و دیسک کمر

- فنری: برای افراد سبک وزن، قیمت مناسب و ارزان

- طبی و فنری: توصیه پزشکان برای افراد نیاز به استراحت زیادی دارند

- بادی: حمل و نقل راحت، مناسب مسافرت

- آبی: با آب گرم پر می¬شود استفاده ارتوپدی

- جک دار: پر طرفدار، قابلیت تنظیم ارتفاع به کمک جک

که شما باید قبل از خرید تشک مورد نظر خود حتماً در مورد تشک اطلاعات داشته باشید و بدانید کدام مارک تشک بهتر است؟ و تشک را از لحاظ ابعاد فیزیکی و پاسخگو بودن نیاز خود تست کنید. معمولاً از تشک های بزرگ که شرایط غلتیدن شما را دارا است استفاده کنید تا در هنگام خواب با استرس افتادن از تشک نخوابید.

انواع برندهای تشک های یک یا دونفره در بازار ایران

در کشور ما شاهد برندها و مارک های متفاوتی از تشک‌ها هستیم که هر کدام ویژگی و مزایای خاص خود را دارند. این برندها قابل رقابت با نمونه‌های خارجی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در ادامه چند نمونه از این برندها را به شما معرفی می‌کنیم.

تشک رویا:

شرکت تشک رویا محصولات خوب و با کیفیتی از جمله تشک¬های طبی، تشک-های فنری منفصل با قیمت مناسب را روانه بازار کرده است. محصولات تولیدی این شرکت از تنوع و کیفیت عالی برخورد داراست.شما می¬توانید برای خرید اینترنتی تشک رویا به فروشگاه اینترنتی بلج سری بزنید و ضمن مقایسه محصولات بهترین مارک تشک را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی برند تشک رویا 

تشک دنلپ:

کدام مارک تشک بهتر است؟ این شرکت تشکهای طبی را با استاندارها و تجهیزات جدید از طریق تزریق فوم در فنر تولید و محصولات خوب، با کیفیت بالا برای جلوگیری از آسیب ستون فقرات و کمر درد تولید می¬کند. محصولات این شرکت  حالت طبیعی بدن در هنگام خوابیدن حفظ می¬کند.معمولاً به افرادی که دچار دیسک کمر و یا کمر دردهای مکرر هستند توصیه می¬شود.

تشک رویال:

 این شرکت در تولید کالاهای خواب و تشک های دونفره و یک نفره به کمک مواد اولیه مرغوب و به کارگیری مجهزترین تجهیزات مدرن سرآمد بوده و با کیفیت و مرغوب ترین تشک ها را با توجه به نیاز مشتریان هدف خود تولید کرده است می¬توان گفت سالیان سال است که این برند در بازار مطرح است و محصولات خود را در معرض تماشای مشتریان قرار میدهد.

تشک داتیس:

کدام مارک تشک بهتر است؟ شرکت داتیس نیز از بهترین برندهای کالای خواب در ایران بوده و انواع تشک‌ها با بهترین کیفیت را به بازار عرضه می‌کند. شما می‌تواند محصولی را که از برند داتیس خریداری کرده‌اید در سراسر ایران بدون پرداخت هزینه¬ی حمل به صورت رایگان تحویل بگیرید. این شرکت با اطمینان از کیفیت محصولات خود، برای تمامی تولیدات خود گارانتی تعویض را در نظر گرفته است.

تشک خوشخواب:

محصولات این شرکت سابقه دیرینه دارند. طوری که نام و برند آن گاهاً به جای خرید واژه تشک نیز استفاده می¬شود. محصولات این شرکت از قیمت و کیفیت عالی نسبت به رقبای خود برخوردار است. 

تشک زست:

شرکت زست با سالها سابقه در کشور آلمان بهترین و با کیفیت ترین تشک-های ارتوپدی را تولید و روانه بازار می¬کند. زست در ایران با توجه به شرایط آب و هوایی و مشکلات ارتوپدی مشغول تولید تشک است. با استفاده از مدرترین و بروزترین ماشین آلات صنعتی و پیشرفته-ترین تکنولوژی¬های روز دنیا تشک تولید می¬کند و در اختیار مشتریان خود در بازار قرار میدهد.

تشک برن:

 یک شرکت ترکیه ای است که با فراهم آوردن راه حل¬های نوآورانه و هوشمندانه در شش قاره جهان محصولات خودرا توزیع می¬کند. اهداف شرکت برن به صورت بلند مدت و تلاش برای سرویس هرچه بهتر به مشتریان است. استراتژی تشک برن رهبری بازار محصولات با کیفیت کالای خواب است . نام برند برن مترادف با استانداری بالا از طراحی و تولید شده است . کمپانی برن هم اکنون در دنیا به عنوان تشک با درجه کیفی بالا کاملا به رسمیت شناخته شده است. 

تشک پارمیس:

این شرکت حدود 4 تا 5 سال است در ایران مشغول به تولید تشک است که از قیمت مناسب¬تری نسبت به رقبای خود تن¬آسای،ویستر برخوردار است در آینده نزدیک می¬تواند با همین روند پیشرفت با تشک رویال،خوشخواب و رویا رقابت کند. 

تشک تن آسای:

این شرکت با اسفاده از تکنولوژی¬های پیشرفته، بهترین و مرغوب ترین تشک¬ها را تولید و کلیه مواد اولیه برای تولید تشک نظیر اسفنج و ترموفلت و... را نیز خودش تولید می-کند از قیمت نسبتاً بالایی برخوردارست. ولی در روکش تشک¬های ارزان تر از پارچه ژاکارد و در روکش تشک¬های گران¬تر از گردباف استفاده می¬کند.

تشک ویستر:

 این شرکت رقیب سرسخت شرکت تولید تشک تن¬¬ آسای است. از مزیت های رقابتی این شرکت نسبت به شرکت رقیب استفاده از پیشرفت¬ترین و مجهزترین تکنولوژی¬ها و ماشین آلات صنعتی به روز، در تولید است.

خرید اینترنتی بهترین مارک تشک

شما میتوانید بدون صرفه هزینه و وقت با مراجعه به سایت فروشگاهی بُلج از بهترین مارک تشک از لحاظ قیمت و بهترین مواد اولیه دیدن و خرید نمایید. این فروشگاه برای اکثر افراد با سلیقه¬ها و خواسته و نیازهای متفاوت محصول ارائه کرده و در معرض بازدید و خرید قرارداده است در ضمن از ضمانت خرید نیز برخورداراست.

بهتر است بدانید که نیاز به تشک در افراد مختلف متفاوت است. نمی توان یک نوع تشک را برای همه تجویز کرد. تشک¬ها نوع و مدل و کارایی متفاوتی دارند. امیدوارم با خواندن این مقاله از مجله اینترنتی پیت کت اطلاعات کاملی در مورد انتخاب بهترین تشک طبی بدست آورده باشید.



خرید قسطی انواع تشک از بهترین برند ها

از معروف ترین و مشهورترین مارک¬های تشک در ایران که رضایت مشتریان خود را بدست آورده است می¬توان به تشک رویال، تشک پارامیس، تشک برن، تشک رویا، تشک زست، تن آسای،ویستر و...اشاره کرد. تشک¬های که می¬توان اینترنتی در فروشگاه اینترنتی بُلج هم سفارش داد.
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید